eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno"Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Opocznie"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Opocznie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Opocznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590653357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: (44) 645 32 00

1.5.8.) Numer faksu: (44) 645 32 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opoczno@lodzkie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-opoczno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d31168f8-d600-434d-a612-13e56248e344

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Opocznie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d31168f8-d600-434d-a612-13e56248e344

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00300061/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Opocznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.2370.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty budowlane w budynkach:

1.1. Budynek administracyjno-garażowy

PARTER
1. Wymiana drzwi wejściowych stalowych na aluminiowe wraz z obróbką w wiatrołapach - pomieszczenia nr 1.1 i 1.19
2. Remont korytarza na parterze - pomieszczenie nr 1.28
- Wymiana stolarki drzwiowej na korytarzu wraz z obróbką
- Skucie cokołów z płytek
- Ułożenie nowych płytek podłogowych na istniejących płytkach wraz z cokołami
- Montaż sufitu podwieszanego z płyt GK
- Demontaż i ponowny montaż obudowy rur z płyt GK
- Malowanie ścian
- Malowanie sufitów
- Wymiana balustrad na klatkach schodowych oraz ułożenie nowych płytek na schodach i spocznikach
- Wymiana hydrantów Ppoż. wraz z szafkami i dostosowaniem do istniejącej instalacji
- Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem
3. Remont łazienki - pomieszczenie nr 1.21
- Skucie płytek ściennych i podłogowych
- Skucie i uzupełnienie tynków
- Wykonanie podłoży betonowych pod posadzki i posadzek wraz z ułożeniem płytek
podłogowych
- Licowanie ścian płytkami
- Montaż sufitu podwieszanego z płyt GK
- Malowanie sufitu
- Dostosowanie instalacji wod.-kan. i C.O.
- Montaż wywietrznika
- Montaż trzech umywalek, dwóch kabin prysznicowych, sedesu oraz pisuaru wraz z
bateriami i zaworami
- Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem
4. Remont i adaptacja pomieszczeń nr 1.10 - 1.14
- Rozebranie ścian działowych
- Wykonanie nowych ścian działowych
- Wykucie otworów wraz z montażem nadproży pod nowe drzwi
- Montaż drzwi wejściowych z garażu w klasie EI30
- Skucie płytek ściennych i podłogowych
- Skucie i uzupełnienie tynków
- Wykonanie podłoży betonowych pod posadzki i posadzek wraz z ułożeniem płytek
podłogowych
- Malowanie ścian
- Montaż sufitu podwieszanego z płyt GK
- Malowanie sufitów
- Dostosowanie instalacji wod.-kan. i C.O.
- Montaż wywietrznika
- Montaż umywalki, sedesu i kabiny prysznicowej
- Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem
5. Remont i adaptacja pomieszczeń stanowiska kierowania nr 1.3, 1.4
- Demontaż paneli ściennych
- Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki i posadzek
- Wykonanie sufitów typu Armstrong
- Ułożenie płytek na podłodze
- Malowanie ścian
- Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem
6. Wymiana drzwi wejściowych między garażem, a częścią administracyjną, z PCV na aluminiowe z przeszkleniem w klasie EI30 - 2 sztuki
7. Remont pomieszczenia garażu nr 1.31
- Frezowanie i kucie posadzki w zakresie niezbędnym
- Wymiana koryt odwadniających
- Wykonanie nowej posadzki cementowej o grubości ok. 15cm
- Malowanie pasów na posadzce
- Malowanie ścian i sufitu
- Montaż odciągów spalin w ilości 4 szt. wraz z systemem odciągów spalin od
pojazdów
- Wykonanie instalacji pneumatycznej oraz ładowania pojazdów do 4 miejsc
postojowych
- Zamurowanie otworu okiennego wraz z wykonaniem tynków
- Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem

I PIĘTRO
1. Remont i adaptacja pomieszczeń nr 2.4 – 2.7
- Demontaż drzwi i rozebranie ścian działowych
- Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach
- Skucie istniejących posadzek
- Wykonanie podłoży betonowych pod posadzki i posadzek wraz z ułożeniem płytek
podłogowych
- Malowanie ścian
- Malowanie sufitu
- Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem
2. Remont i adaptacja pomieszczeń nr 2.8 – 2.10
- Wykonanie podłoży betonowych pod posadzki i posadzek wraz z ułożeniem płytek
podłogowych
- Malowanie ścian
- Malowanie sufitu
- Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem
3. Remont i adaptacja korytarza – pomieszczenie nr 2.27
- Wymiana stolarki drzwiowej na korytarzu wraz z obróbką
- Skucie cokołów z płytek
- Ułożenie nowych płytek podłogowych na istniejących płytkach wraz z cokołami
- Montaż sufitu podwieszanego z płyt GK
- Demontaż i ponowny montaż obudowy rur z płyt GK
- Malowanie ścian
- Malowanie sufitów
- Wymiana balustrad na klatkach schodowych oraz ułożenie nowych płytek na
schodach i spocznikach
- Wymiana hydrantów ppoż. wraz z szafkami i dostosowaniem do istniejącej instalacji
- Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem
- Wymiana drzwi ześlizgowych – 2 szt.

II PIĘTRO
1. Remont i adaptacja pomieszczeń nr 3.1 - 3.9 oraz 3.20 - 3.21
- Wykonanie gładzi gipsowych
- Skucie istniejących posadzek
- Wykonanie podłoży betonowych pod posadzki i posadzek wraz z ułożeniem płytek
podłogowych
- Malowanie ścian
- Malowanie sufitu
- Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem
2. Remont i adaptacja korytarza - pomieszczenie nr 3.22
- Wymiana stolarki drzwiowej na korytarzu wraz z obróbką
- Skucie cokołów z płytek
- Ułożenie nowych płytek podłogowych na istniejących płytkach wraz z cokołami
- Montaż sufitu podwieszanego z płyt GK
- Malowanie ścian
- Malowanie sufitów
- Wymiana balustrad na klatkach schodowych oraz ułożenie nowych płytek na
schodach i spocznikach
- Wymiana hydrantów ppoż. wraz z szafkami i dostosowaniem do istniejącej instalacji
- Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem

1.2. Budynek agregatorowni
- Malowanie ścian i sufitów
- Montaż w budynku agregatu prądotwórczego kontenerowego o mocy 63 kVA 230/400V 50Hz wraz z dostosowaniem do instalacji elektrycznej

1.3. Roboty instalacyjno-elektroenergetyczne:

W zakres robót wchodzą następujące instalacje:
• Zasilanie obiektu w energie elektryczną nn 0,4kV;
• Instalacje rozdzielnic elektrycznych;
• Instalacje tras kablowych i wewnętrznych linii zasilających;
• Instalacje oświetlenia, podzieloną na:
• Instalacje oświetlenia ogólnego;
• Instalacje oświetlenia awaryjnego;
• Instalacje gniazd prądowych ogólnych;
• Instalacje ochrony od porażeń elektrycznych;
• Instalacje uziemienia, połączeń wyrównawczych i ochrony odgromowej.

Zasilanie obiektu w energie elektryczną nn 0,4kV
Budynek administracyjno-garażowy i agregatorowni posiadają istniejące zasilanie w energię elektryczną z sieci PGE Dystrybucja SA z zewnętrznej stacji transformatorowej SN/nn do szafy RG zlokalizowanej przy wejściu do budynku. W związku planowanymi robotami należy zmodernizować rozdzielnicę RG wraz z układami pomiarowymi (dostosować do wymogów ppoż. wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawcą oraz OSD).

Układ SZR – agregat prądotwórczy
Jako zasilanie rezerwowe przyjęto agregat kontenerowy mocy 63 kVA 230/400V 50Hz, który zainstalowany będzie w istniejącym budynku agregatorowni. Agregat wyposażony będzie
w samoczynny układ rozruchowy zapewniający samoczynne jego uruchomienie w chwili zaniku napięcia w sieci ZE i obciążenie go pełną mocą. Agregat wraz z kompletnym wyposażeniem elektrycznym i urządzeniami pomocniczymi (wentylacyjnymi, doprowadzenia paliwa
i odprowadzenia spalin) dostarcza i instaluje dostawca/wykonawca. Zastosowany układ SZR będzie posiadał blokady elektryczną i mechaniczną uniemożliwiające podanie napięcia z agregatu na sieć ZE.
Agregat wyposażony będzie w 24 godzinny zbiornik paliwa. Agregat dostarczony będzie z pełnym oprzewodowaniem sterowniczym. Agregat z układem SZR zlokalizowanym połączony będzie kablem YAKXS 4x70 mm2 z rozdzielnicy głównej RG zlokalizowanej w budynku.
Rozdział energii elektrycznej. Rozdzielnica główna i oddziałowe
Zasilanie budynku administracyjno-garażowego za pośrednictwem rozdzielnicy głównej RG. Należy wykonać modernizację istniejących rozdzielnic wewnętrznych wraz z zasileniami.

Instalacja oświetlenia wewnętrznego. Oświetlenie wewnętrzne
Instalacja oświetlenia elektrycznego została zaprojektowana na bazie opraw LED. Należy dobrać oprawy zgodnie z przedmiotową normą PN-EN 12464-1. Oświetlenie miejsc pracy. Część 1: Miejsca pracy wewnątrz. Obwód instalacji oświetlenia należy zabezpieczyć wyłącznikiem nadmiarowo–prądowym B10A. Dodatkowe zabezpieczenie w postaci wyłącznika różnicowoprądowego.

Oświetlenie awaryjne ewakuacyjne
Oprawy awaryjne (indywidualne oprawy oświetlenia awaryjnego) będą wyposażone we własne moduły awaryjne z akumulatorami o czasie podtrzymania minimum 1h. Oświetlenie ewakuacyjne powinno zapewniać dostrzeżenie dróg wyjścia, dostateczną widoczność przeszkód na drogach wyjścia, bezpieczny ruch w kierunku do wyjścia i od wyjścia. Oświetlenie awaryjne powinno umożliwiać także dostrzeżenie punktów alarmowych tj. ręcznych ostrzegaczy pożarowych i sprzętu przeciwpożarowego umieszczonego wzdłuż dróg wyjścia (hydranty itp.). Oświetlenie ewakuacyjne kierunkowe należy wykonać w postaci opraw podświetlających piktogramy lub poprzez umieszczenie podświetlonych lub oświetlonych znaków informacyjnych. Instalacja opraw i znaków zgodnie z normą PN-EN 1838.
Czas zadziałania opraw oświetlenia awaryjnego nie może być dłuższy niż 5 s na drodze ewakuacyjnej i w strefie otwartej, 0,2s w strefie wysokiego ryzyka. Natężenie oświetlenia awaryjnego mierzone na poziomie podłogi nie powinno być mniej niż 5 lx przy punktach pierwszej pomocy i urządzeniach przeciwpożarowych, 1 lx dla drogi ewakuacyjnej, 0,5 lx dla pola czynnego strefy otwartej.
Instalacje oświetlenia wykonać przewodami typu YDYżo 3x1,5; 4x1,5; układanymi podtynkowo, w rurach oraz korytach instalacyjnych. Załączanie oświetlenia lokalnie wyłącznikami w wykonaniu n/t o stopniu ochrony IP20 oraz IP44 instalować na wysokości 1,2m. Szczegóły rozmieszczenia instalacji oświetlenia na rysunkach.

Gniazda prądowe ogólne


Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

71353200-9 - Usługi opomiarowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45451200-5 - Zakładanie paneli

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314120-8 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, na sfinansowanie przedmiotu zamówienia zamawiający przeznaczył maksymalną kwotę w wysokości 2.352.000 zł . W postępowaniu złożono 3 oferty jednakże tylko jedna z nich mieściła się w budżecie zamawiającego. W toku badania i oceny złożonych ofert okazało się że zarówno oferta z najniższą ceną jak i kolejna w rankingu złożonych ofert podlegają odrzuceniu. Natomiast jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na ten cel, a zamawiający nie ma możliwości dołożenia większej ilości środków finansowych zachodzi konieczność unieważnienie przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3040000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3040000,01 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.