Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,170588,047d92929da85bfba2a1e6dbf07b7098.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b553e90-f74d-4476-a4cd-e816092c1b08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024808/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Asysta Techniczna i Konserwacja oprogramowania OTAGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
        Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - usuwania usterek powstałych podczas użytkowania oprogramowania oraz instalowania nowych funkcjonalności. 	
Powyższe czynności powodują konieczność ingerencji w kod źródłowy posiadanego oprogramowania.
Na podstawie przesłanego przez firmę Asseco Data Systems S.A. oświadczenia o posiadaniu praw autorskich do kodu źródłowego Systemu OTAGO i niewyrażeniu zgody na powierzenie innemu podmiotowi dokonywania modyfikacji Systemu OTAGO serwis i nadzór autorski może być wykonany wyłącznie przez firmę Asseco Data Systems S.A.
Dostępne na rynku rozwiązania alternatywne posiadające podobne funkcjonalności wymagałyby  zakupu nowego oprogramowania, w tym konieczności migracji danych, szkoleń pracowników, zakupu sprzętu serwerowego i licencji bazodanowych.    
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.66.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne, na które składają się następujące usługi wykonywane/świadczone w sposób i na poniższych warunkach:
a.	Świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
b.	Świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
c.	Usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji, poprzez wykonywanie i przesyłanie Poprawek lub ich zdalne usuwanie bezpośrednio w Podsystemach zainstalowanych na Platformie Informatycznej Zamawiającego;
d.	Wykonywanie i przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”, skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach,
e.	Przesyłanie Poprawek wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją),
f.	Wykonanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
g.	Wykonanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
h.	Udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji.
1.2 Usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, świadczone będą zdalnie, za wyjątkiem sytuacji, kiedy w opisie danej usługi wyraźnie wskazano na jej wykonywanie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu eksploatacji Systemu OTAGO (jeżeli jest inna niż siedziba Zamawiającego).        
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600063,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180853177
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600063,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa zestawów zasilania awaryjnego wraz z oprzyrządowaniem w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
 - "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę zbiornika retencyjnego w miejscu rozebranego budynku zlokalizowanego przy ul. Internatowej 1 w Wałbrzychu"
 - Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę budynku wielorodzinnego na dz. nr 591/8 obr. nr 6 Piaskowa Góra w Wałbrzychu oraz zagospodarowanie w/w działki
 - Przebudowa budynku magazynowego przy ul. Gwarków na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Wałbrzychu
 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Muzyczny Skwer - Wałbrzyski Budżet Obywatelski - edycja 2023" (II)
 
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
 - Dostęp do usług chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
 - Dost. urządzenia UPS wraz z montażem oraz macierzy z dyskami , migracją danych. Szkolenia dla pracowników i administratorów IT dot. cyberbezp. wraz z audytem w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
 - Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
 - Świadczenie usług serwisu i nadzoru technicznego w zakresie infrastruktury sprzętowej w 2026 roku
 - Zakup oprogramowania do poprawy bezpieczeństwa sieci i poczty oraz zakup urządzeń poprawiających bezpieczeństwo i ciągłość pracy
 
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





