eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup i dostawy jaj oraz gotowych mieszanek mlecznych



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawy jaj oraz gotowych mieszanek mlecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 64 701

1.5.8.) Numer faksu: 17 86 64 702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - inny zamawiający Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawy jaj oraz gotowych mieszanek mlecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d63fe075-81fb-4802-8451-2bcfd78f1962

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041335/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Kiszonki, Warzywa, Owoce,, Jaja

2.2.11 Nabiał, mleko modyfikowane początkowe i specjalistyczne, mieszanki uzupełniające dla dzieci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465375

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP250/070/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 Jaja
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Załączniku Nr 2 a, do SWZ (Formularz
cenowy/ Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 76500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 Gotowe mieszanki mleczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Załączniku Nr 2 b, do SWZ (Formularz
cenowy/ Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15511100-4 - Mleko pasteryzowane

4.5.5.) Wartość części: 94250 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 06.11.2025 r. Wykonawca Jerzy Szkaradek, ul. Krakowska 55, 33-300 Nowy Sącz, NIP: 7342409948 poinformował pisemnie Zamawiającego że uchyla się od zawarcia umowy w Pakiecie nr 1 ( Jaja).
W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w Pakiecie nr 1 (Jaja), Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt. 3 w zw. z art. 263 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2024 poz. 1320 ) unieważnił postępowanie w Pakiecie 1 (Jaja), gdyż cena najkorzystniejszej z pośród pozostałych ofert złożonych przez innych Wykonawców przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w Pakiecie 1.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w Pakiecie 2 (Gotowe mieszanki mleczne) na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ) gdyż wszystkie złożone w tym pakiecie oferty podlegały odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.