Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00478975/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 190
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-608
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne rolników
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c830e91-f61e-42e0-baae-73f871b927d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120190/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup 5 samochodów na potrzeby jednostek organizacyjnych KRUS w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0000-ZP.261.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie 2 szt. samochodów typu KOMBI-VAN/FURGON minimum 5 osobowych.Ww. samochody muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 roku oraz muszą spełniać wymogi i parametry techniczno-eksploatacyjne określone w Załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił minimum 1 autoryzowaną stację obsługi technicznej w granicach administracyjnych każdego województwa, na terenie całego kraju.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca był autoryzowanym partnerem producenta oferowanych samochodów.
Zamawiający wymaga samochodów jednakowych pod względem marki i modelu oraz okresu gwarancji mechanicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie 2 szt. samochodów osobowych klasy średniej niższej.Ww. samochody muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 roku oraz muszą spełniać wymogi i parametry techniczno-eksploatacyjne określone w Załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił minimum 1 autoryzowaną stację obsługi technicznej w granicach administracyjnych każdego województwa, na terenie całego kraju.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca był autoryzowanym partnerem producenta oferowanych samochodów.
Zamawiający wymaga samochodów jednakowych pod względem marki i modelu oraz okresu gwarancji mechanicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 270000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie 1 szt. samochodu osobowego klasy średniej.Ww. samochód musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2025 roku oraz musi spełniać wymogi i parametry techniczno-eksploatacyjne określone w Załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił minimum 1 autoryzowaną stację obsługi technicznej w granicach administracyjnych każdego województwa, na terenie całego kraju.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca był autoryzowanym partnerem producenta oferowanych samochodów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212599,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toyota & Lexus Centrum Wrocław Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020857297
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 164-168
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-206
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOYOTA & LEXUS CENTRUM WROCŁAW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TOYOTA & LEXUS CENTRUM WROCŁAW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212599,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267894,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267894,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267894,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRH Żagiel Auto Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432729583
7.3.3) Ulica: ul. Roztocze 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-722
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267894,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRH Żagiel Auto Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432729583
7.3.3) Ulica: ul. Roztocze 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-722
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego samochodu 9 - osobowego dla Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Sp. z o.o.
- "Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie"
- Dostawa samochodu skrzyniowego z wywrotką trójstronną
- Zakup samochodu pełniącego funkcję mobilnego laboratorium.
- Dostawa pojazdu osobowego typu SUV segmentu D
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





