Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00408129/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Wydziału Geodezji i Kartografii w budynku przy ul. Jasnej 2 wraz z jednostką centralną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_wag@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Wydziału Geodezji i Kartografii w budynku przy ul. Jasnej 2 wraz z jednostką centralną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a059a9bd-5300-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054202/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Wydziału Geodezji i Kartografii w budynku przy ul. Jasnej 2 wraz z jednostką centralna – etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAG.2711.0007.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 590051,52 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365957,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w wybranych pomieszczeniach Wydziału Geodezji i Kartografii i agregatu wody lodowej wraz z wykonaniem kompletnej instalacji dla II i III piętra, tak aby w przyszłości można było zamontować dodatkowe urządzenia w budynku przy ul. Jasnej 2, których opis zawarty jest w projekcie budowlanym oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do SWZ, a także serwisowanie urządzeń i instalacji w okresie gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na warunkach zawartych w SWZ oraz projekcie umowy.
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje kompleksową dostawę i montaż:
1) agregatu wody lodowej;
2) klimakonwektorów naścienno-sufitowych (uniwersalnych) wraz z pompką skroplin i osprzętem montażowym;
3) pompy obiegowej o minimalnych parametrach i wyposażeniu;
4) wymiennika płytowego o przepływie krzyżowo-przeciwprądowym;
5) naczynia wzbiorczego przeponowego do instalacji chłodniczej;
6) zaworów regulacji hydraulicznej (dla klimakonwektorów).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.
4. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej z udziałem pracownika Zamawiającego w pomieszczeniach Wydziału Geodezji i Kartografii, w których będą zainstalowane urządzenia objęte przedmiotem zamówienia - dokładne informacje w tym zakresie, a w szczególności terminy na dokonanie wizji lokalnej zawiera pkt 4.15 SWZ.
Uwaga !!!
Nie będą uznawane potwierdzenia odbycia wizji lokalnej, otrzymane od Zamawiającego w trakcie poprzednich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących tego przedmiotu zamówienia, w tym dla postępowania o nr WAG.2711.0005.2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bomax Tey Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210004007
7.3.3) Ulica: ul. Szczepankowo 134
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-313
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa oprogramowania komputerowego SOLIDWORKS
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach na II piętrze (strona południowa) w budynku Ratusza Urzędu Miasta Kalisza przy Głównym Rynku 20
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia młodzieży przebywającej w Bursie Szkolnej Nr 1 w Kaliszu przy ul. Przemysłowej 1, w roku szkolnym 2025-2026.
- Utrzymanie dróg powiatowych przy użyciu emulsji i grysów
- Wydanie monografii naukowej
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont łazienek budynku A w Domu Pomocy Społecznej w Mierczycach 34"
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Adaptacja pomieszczeń w budynku B w ZS w Jugowie na oddział przedszkolny
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.