eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › "Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Leszno"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Leszno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 022 725-80-05 wew.108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcwiklinska@gminaleszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Leszno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e08922b4-74aa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019668/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa punktów świetlnych w ulicy Wesołej w Zaborówku

1.1.35 Budowa punktów świetlnych w ul. Leśna „bis” w Wyględach – wschodnia część ulicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84535 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Budowa punktów świetlnych w ul. Leśna „bis” w Wyględach – wschodnia część ulicy.

1. Inwestycja obejmuje budowę odcinka sieci elektroenergetycznej kablowej nN 0,4 kV oświetlenia drogowego wraz ze słupami oświetleniowymi , o następującym zakresie:
• linia kablowa oświetlenia ulicznego YAKXS 4x35mm² o długości trasy ok. 298 m. ( długość całkowita kabla 339 m);
• 8 słupów oświetleniowych aluminiowych wysokości 7m z wysięgnikiem 1,0 m , kąt nachylenia 5° na fundamencie betonowym B-60;
• 9 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 53W;
• zasilanie z istniejącej linii oświetleniowej. Istniejący słup zlokalizowany jest w rejonie posesji nr 135B na działce nr 35/6 przy ul. Leśnej BIS. Na ww. słupie należy zainstalować skrzynkę bezpiecznikową rozłącznikową np. ZK RBK 00.
2. Zamawiający przewiduje wykonanie w ramach niniejszego postepowania odcinka sieci elektroenergetycznej o długości 298 mb z zaprojektowanej sieci elektroenergetycznej o łącznej długości 564mb. Odcinek stanowiący przedmiot niniejszego postepowania to odcinek opisany w projekcie budowlanym jako odcinek nr 2 – ul. Leśna BIS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 64028,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Budowa punktów świetlnych w ulicy Wesołej w Zaborówku
1. Inwestycja składa się z dwóch części. Pierwsza część obejmuje budowę odcinka sieci elektroenergetycznej kablowej nN 0,4 kV oświetlenia drogowego wraz ze słupami oświetleniowymi w ul. Wesołej w Zaborówku. Druga część obejmuje budowę linii energetycznej napowietrznej nn oraz montaż oprawy drogowej oświetleniowej wraz z wysięgnikiem rurowym w ramach doświetlenia skrzyżowania ulic: Wesoła i Zielona w Zaborówku.
2. Pierwsza cześć inwestycji posiada następujący zakres:
• linia kablowa oświetlenia ulicznego YAKXS 4x35mm² o długości trasy 74 m. (długość całkowita kabla 80 m);
• 2 słupy oświetleniowych aluminiowych wysokości 6m z wysięgnikiem 1,0 m , kąt nachylenia 5° na fundamencie betonowym;
• 2 oprawy oświetleniowe typu LED o mocy 27 watt;
• zasilanie z istniejącego słupa linii napowietrznej zlokalizowanego przy ul. Wesołej w Zaborówku.

3. Druga część inwestycji posiada następujący zakres :
• linia napowietrzna niskiego napięcia z przewodu typu AsXSn 2x16mm² o długości 41m;
• 1 oprawa oświetleniowa typu LED , moc 78 watt z wysięgnikiem rurowym o długości 1m;
• zasilanie oświetlenia z istniejącego słupa linii napowietrznej w Zaborówku przy ul. Wesołej na dz. nr 131 jako przedłużenie istniejącego obwodu oświetleniowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 25223,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78754,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166844,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78754,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGO-BUD GRZEGORZ CHMIEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251211856

7.3.3) Ulica: Pszczelińska 99F/18

7.3.4) Miejscowość: Brwinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-840

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78754,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25223,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29020,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25223,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGO-BUD GRZEGORZ CHMIEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251211856

7.3.3) Ulica: Pszczelińska 99F/18

7.3.4) Miejscowość: Brwinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-840

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25223,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.