eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówZakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki z podwoziem kołowym w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko–ładowarki z podwoziem kołowym w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598222011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-696b0f00-0de0-4c4a-b883-89ef73ea6be3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko–ładowarki z podwoziem kołowym w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-696b0f00-0de0-4c4a-b883-89ef73ea6be3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043205/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki z podwoziem kołowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.29.2025.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 601000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko–ładowarki z podwoziem kołowym wraz z osprzętem ładowarkowym i koparkowym podsiębiernym.
Sprzęt musi być kompletny, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych (m.in. konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych, technicznych) oraz prawnych, spełniającym poniższe wymagania.
Charakterystyka i parametry techniczne maszyny:
UKŁAD NAPĘDOWY:
 silnik wysokoprężny o pojemności od 3,5 do 4.0 litra spełniający normy EU Stage V,
 moc maksymalna minimum 82 Kw,
 skrzynia biegów w pełni automatyczna,
 minimum 6 biegów do przodu i 3 do tyłu,
 blokada tylnego mostu,
 napęd na 4 koła,
 obie osie skrętne,
 opony w rozmiarze 28 cali nadające się do poruszania po drogach publicznych,
 dodatkowa metalowa osłona wału napędowego.
HYDRAULIKA:
 pompa wielotłoczkowa o zmiennym wydatku,
 przepływ maksymalny minimum 160 l/min,
 ciśnienie maksymalne minimum 250 bar.
RAMIĘ KOPARKOWE:
 rozsuwane teleskopowo,
 wysięgnik zakrzywiony,
 blokada transportowa wysięgnika i obrotu,
 sterowanie za pomocą joysticków,
 przycisk do zmiany układu sterowania,
 maksymalna głębokość kopania minimum 6100 mm,
 łyżki koparkowe montowane na szybkozłącze koparkowe mechaniczne o szerokości (tolerancja 20 mm): 305 mm i 610 mm z zębami,
 łyżka skarpowa hydrauliczna o szerokości 1500-1600mm wraz z linią hydrauliczną,
 ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
 kąt obrotu ramienia łyżki min. 180o,
 udźwig przy złożonym, ramieniu (bez wysuwania teleskopowego) minimum 1500 kg.
RAMIĘ ŁADOWARKOWE:
 układ równoległego podnoszenia,
 sterowanie za pomocą jednego joysticka,
 przycisk rozłączania napędu na joysticku,
 kierunek jazdy wybierany z joysticka bez odrywania dłoni,
 funkcja powrót do kopania,
 układ amortyzacji ramienia w czasie jazdy,
 łyżka wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,2 m3,
 maksymalna wysokość sworznia przegubu łyżki minimum 3500 mm,
 szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne,
 widły oraz rama wideł jako osobny osprzęt.
KABINA:
 certyfikowana ROPS/FOPS,
 ogrzewanie i wentylacja,
 klimatyzacja,
 drzwi z obydwu stron,
 zamykany schowek,
 odchylana kolumna kierownicy,
 fotel amortyzowany pneumatycznie i podgrzewany,
 2 lusterka zewnętrzne,
 możliwość jednoczesnej obsługi obu ramion maszyny,
 radio z bluetooth.
POZOSTAŁE WYMAGANIA:
 główne podzespoły maszyny (rama, silnik, skrzynia biegów, mosty, hydraulika) wykonane przez tego samego producenta,
 min. 8 świateł roboczych LED,
 oświetlenie drogowe (tylne lampy z metalowymi osłonami),
 gumowe podkładki stabilizatorów,
 błotniki przód i tył,
 maszyna fabrycznie nowa, rocznik min. 2025, z seryjnej produkcji (niebędąca prototypem),
 dopuszczona do ruchu drogowego,
 dystrybutor jest autoryzowanym przedstawicielem marki i posiada serwis stacjonarny i mobilny na terenie Polski.
Wymagania dodatkowe:
• Wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki.
• Oferowany sprzęt (marka) dysponuje autoryzowanym na Polskę serwisem stacjonarnym i mobilnym - Serwis gwarancyjny na terenie Zamawiającego lub transport koparko-ładowarki z i do serwisu po stronie Wykonawcy i na jego koszt w okresie trwania gwarancji w zakresie wymaganym przez producenta dla zachowania gwarancji.
• Obsługa serwisowa w okresie gwarancji (materiały eksploatacyjne i robocizna, dojazd) po stronie Wykonawcy.
• Czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 24 h, czas przystąpienia do serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 48 h, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
• Deklaracja zgodności z CE, instrukcje obsługi, dokumentacja techniczna, książka gwarancyjna, pierwsze badanie techniczne sprzętu, katalog części zamiennych, dokumentację gwarancyjną i inne dokumenty załączone przez Wykonawcę w języku polskim.
• Gwarancja na oferowane urządzenie musi wynosić co najmniej 24 miesiące.
• Wykonawca przeprowadzi szkolenie personelu w zakresie obsługi koparko-ładowarki (w cenie dostawy).
• Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania koparko – ładowarki finansowanej z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej logotypem „Ochrona Ludności” z obu stron. Miejsce i wzór zostaną uzgodnione z Zamawiającym.
• Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru.
Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie wykonany na koszt Wykonawcy po dostarczeniu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. 77-100 Bytów, Przyborzyce 5, w dni robocze w godzinach 7.00-15.00, wraz z kompletem dokumentów umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia na drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.

Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub parametry techniczne sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów, należy przyjąć, że podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów i materiałów równoważnych o właściwościach i funkcjach, parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie.
W przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszą wyrazy „lub równoważne".

4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43261000-0 - Koparki mechaniczne

43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 717667,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 717667,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 717667,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bergerat Monnoyeur sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780022310

7.3.3) Ulica: Modlińska

7.3.4) Miejscowość: Izabelin-Dziekanówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 717667,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.