Og³oszenie z dnia 2024-10-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00592892/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00592723/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRACE REMONTOWE W S¡DZIE REJONOWYM W KONINIE PRZY UL.FRYDERYKA CHOPINA 28 – REMONT O¦WIETLENIA AWARYJNEGO-EWAKUACYJNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Rejonowy w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323967
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Fryderyka Chopina 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 63 240 47 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konin.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.konin.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
s±downictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRACE REMONTOWE W S¡DZIE REJONOWYM W KONINIE PRZY UL.FRYDERYKA CHOPINA 28 – REMONT O¦WIETLENIA AWARYJNEGO-EWAKUACYJNEGO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bff9512a-b8fd-48ce-ae98-cf602ed8ae02
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00534093
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00247990/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Remont o¶wietlenia awaryjnego - ewakuacyjnego w S±dzie Rejonowym w Koninie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bff9512a-b8fd-48ce-ae98-cf602ed8ae023.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bff9512a-b8fd-48ce-ae98-cf602ed8ae02
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owy opis znajduje siê w SWZ, rozdzia³ IV.8.
Sposób sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) - w skrócie „rozporz±dzenie”).
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j.) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowiena@konin.sr.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bff9512a-b8fd-48ce-ae98-cf602ed8ae02
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, Dz. Urzêd. Unii Europ, z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje osoby fizyczne, których dane osobowe przetwarza w zwi±zku z ich udzia³em w niniejszym postêpowaniu, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor S±du Rejonowego w Koninie z siedzib± przy ulicy Fryderyka Chopina 28, 62-510 Konin, adres e-mail - dyrektor@konin.sr.gov.pl.
• Pan S³awomir Ratajkiewicz jest Inspektorem ochrony danych w S±dzie Rejonowym w Koninie a jego dane kontaktowe to: e-mail: iod@konin.sr.gov.pl.,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego A.21.11.2024 prowadzonym na podstawie Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. z Dz.U. 2023, poz. 1605 ze zm.) - dalej Pzp.
• Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Ponadto odbiorcami Pañstwa danych s± podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz s±du us³ugi w zakresie IT, niszczenia no¶ników danych, obs³ugi prawnej itp.
• Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, przy czym gdyby wymaga³oby to niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mo¿emy ¿±daæ od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania lub konkursu.
• Ponadto ma Pani/Pan prawo do sprostowania swoich danych przy czym nie mo¿e to skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, usuniêcia danych po up³ywie terminów okre¶lonych prawem, jak równie¿ prawo do ograniczenia ich przetwarzania z tym, ¿e ¿±danie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
• Przetwarzanie Pani/Pana danych nie bêdzie podstaw± podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany w tym profilowania.
• Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, je¶li w Pani/Pana ocenie, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana jest niezgodne z przepisami RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.21.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 99803,40 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont polegaj±cy na wymianie instalacji elektrycznej o¶wietlenia awaryjnego-ewakuacyjnego na ci±gach komunikacji i klatkach schodowych w S±dzie Rejonowym w Koninie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (zakres prac niezbêdnych do wykonania) zosta³ zawarty w projekcie wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, stanowi±cych za³±czniki do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, ma on za zadanie zobrazowaæ skalê robót budowlanych oraz pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje instalacjê czê¶ci wspólnych:
- o¶wietlenia awaryjnego- ewakuacyjnego we wszystkich klatkach schodowych,
- o¶wietlenia awaryjnego-ewakuacyjnego ci±gów komunikacji we wskazanych kondygnacjach.
W ca³ym budynku po wykonaniu remontu - wymianie o¶wietlenia, o¶wietlenie bêdzie spe³nia³o wymagane natê¿enie o¶wietlenia tj. przy ka¿dych drzwiach wyj¶ciowych oraz tam, gdzie jest to nieodzowne dla uwidocznienia miejsc potencjalnie niebezpiecznych oraz gdzie znajduj± siê urz±dzenia bezpieczeñstwa.
Do miejsc, które szczególnie nale¿y o¶wietliæ zalicza siê:
a) miejsca w pobli¿u ostatniego wyj¶cia i poza nim, na zewn±trz obiektu,
b) miejsca w pobli¿u przeciwpo¿arowego wy³±cznika pr±du, punktu usytuowania ga¶nic, hydrantów wewnêtrznych, miejsc lokalizacji sterowania otwieraniem klap dymowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków s±dowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt
cena brutto (C) - 60%
okres gwarancji i rêkojmi - 40%
Oferty bêd± ocenione zgodnie ze wzorem:
Cena brutto oferty (maksymalnie Wykonawca mo¿e otrzymaæ 60 punktów):
Ilo¶æ pkt= najni¿sza zaoferowana cena brutto (spo¶ród ofert z³o¿onych) /
cena badanej oferty x 60
Okres gwarancji i rêkojmi (maksymalnie Wykonawca mo¿e otrzymaæ 40 punktów):
Minimalny okres gwarancji i rêkojmi to 3 lata (36 miesiêcy). Wykonawca mo¿e zaproponowaæ nastêpuj±ce okresy gwarancji i rêkojmi:
3 lata (36 miesiêcy) - 0 punktów
3,5 lat (42 miesi±ce) - 10 punktów
4 lata (48 miesiêcy) - 20 punktów
4,5 lat (54 miesi±ce) - 30 punktów
5 lat i wiêcej (60 miesiêcy i wiêcej) - 40 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
1.2 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
1.2.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
1.2.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
1.2.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (np. wykonanie systemu o¶wietlenia awaryjnego) o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto ka¿da,
b) Wykonawca na formularzu oferty o¶wiadczy, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob±, która bêdzie posiada³a uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej („elektrycznej”) w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.
2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, na za³±czniku nr 3 do SWZ. O¶wiadczenia stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa
w ust. 2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/ dostawy/ us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 7 do SWZ.
5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
6. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w ust. 2, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - za³±cznik 3 do SWZ (uzupe³nia podmiot udostêpniaj±cy), potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
7. W przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy, Wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w ust. 2, tak¿e o¶wiadczenie Podwykonawcy - za³±cznik nr 3 do SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcê danych Podwykonawców, o ile s± mu znane.
8. O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 2-7, sk³ada siê wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca, realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby ma potwierdziæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la, w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
10. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
11. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u
w postêpowaniu.
UWAGA:
Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych :
- o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ);
W przypadku oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± Wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenia dla ka¿dego ze wspólników.
Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
3. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
4. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki (nr zamówienia, do którego wcze¶niej je sk³ada³) oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych :
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
2. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
3. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
4. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki (nr zamówienia, do którego wcze¶niej je sk³ada³) oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert równowa¿nych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, ¿e bêd± posiada³y nie gorsze parametry techniczne. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y wykazanie, ¿e ewentualnie oferowane materia³y równowa¿ne spe³niaj± powy¿sze wymagania. W celu wykazania równowa¿no¶ci Wykonawca za³±czy do oferty obliczenia natê¿enia o¶wietlenia, które podlegaæ bêd± ocenie przez Inspektora Nadzoru i Projektanta. W przypadku gdy Wykonawca nie z³o¿y w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materia³ów i urz±dzeñ, to rozumie siê przez to, ¿e do kalkulacji ceny oferty ujêto materia³y i urz±dzenia zaproponowane w SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Obliczenia natê¿enia o¶wietlenia, które podlegaæ bêd± ocenie przez Inspektora Nadzoru i Projektanta.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz.507 t.j.).2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 t.j.)
z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 t.j.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tj. z Dz.U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼.zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3. Wkluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
4. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach
w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
5. Przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu rozumie siê z³o¿enie oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wraz z oferta sk³adaj±:a) ka¿dy z Wykonawców:
-o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, których wzór stanowi za³±czniku nr 3 do SWZ, aktualne na dzieñ z³o¿enia oferty,
b) wspólnie:
- za³±cznik nr 2 do SWZ (formularz oferty),
- pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider konsorcjum).
- o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/ dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie na za³±czniku nr 7 do SWZ.
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zapisane w projekcie umowy stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-22 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bff9512a-b8fd-48ce-ae98-cf602ed8ae02
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-22 10:45
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Uwaga do terminu realizacji : 40 dni od dnia zawarcia umowy, lecz nie pó¼niej ni¿ do dnia 18.12.2024r. ( w przypadku zawarcia umowy w XI)INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remont drzwi wej¶ciowych do budynku S±du Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na dzia³kach nr 456/173, 456/174, 456/175.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych : produktów mleczarskich, spo¿ywczych i pieczywa do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemys³owej 7
- Budowa wêz³a przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowê dojazdów do terenów inwestycyjnych w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w Koninie
wiêcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej w Komorowie
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa przewi±zki komunikacyjnej pomiêdzy dwoma budynkami szko³y w Wêgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnêtrznymi: elektryczn± i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWI¡CYCH W£ASNO¦Æ GMINY WROC£AW
- Budowa gara¿u wolnostoj±cego wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w ramach projektu pn. "Zakup samochodu ciê¿arowego w Zespole Szkó³ Mechanicznych w Grudzi±dzu".
- "Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.