eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa monitoringu wizyjnego do jednostek oświatowych prowadzonych przez Miasto Jelenia Góra - Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa monitoringu wizyjnego do jednostek oświatowych prowadzonych przez Miasto Jelenia Góra – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa monitoringu wizyjnego do jednostek oświatowych prowadzonych przez Miasto Jelenia Góra – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e87cebf-668e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038786/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Modernizacja i ulepszenie monitoringu- Fundusz Pomocy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.75.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 170003,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160774,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część I: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 6 im. Włodzimierza Puchalskiego, ul. Cieplicka 74, 58-560 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 29770,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część II: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 8 im. Władysława Broniewskiego, ul. Paderewskiego 13, 58-506 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 17980,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część III: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 3 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 7818,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część IV: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 22090,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część V: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 15, ul. Kamiennogórska 9, 58-570 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 5 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 14720,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część VI: Monitoring wizyjny w Zespole Placówek Pozaszkolnych – Centrum Wspierania Uzdolnień, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 12, 58-500 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 6 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 9930,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część VII: Monitoring wizyjny w Zespole Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej, ul. Leśna 5, 58-560 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 7 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 20145,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część VIII: Monitoring wizyjny w Zespole Szkół Rzemiosł Artystycznych im. Stanisława Wyspiańskiego, ul. Cieplicka 34, 58-560 Jelenia Góra .

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 8 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 22590,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część IX: Monitoring wizyjny w Zespole Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica „Handlówka”, ul. 1 Maja 39/41, 58-500 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 9 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 20820,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część X: Monitoring wizyjny w Miejskim Integracyjnym Przedszkolu Nr 14, ul. Junaków 2a, 58-560 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 10 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 4140,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30762,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45264,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30762,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich nr 20

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30762,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONNECT P.P.H.U. WOJCIECH KOWALCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111123849

7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego nr 47

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11823,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11823,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich nr 20

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11823,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32365,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONNECT P.P.H.U. WOJCIECH KOWALCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111123849

7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego nr 47

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma 1. ARKAM GROUP ARTUR RENDA Firma 2. ARTUR RENDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ARKAM

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MARCIN SZOLIBA ­ wspólnik ARKAM S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112738116

7.3.3) Ulica: Jana Kasprowicza, nr 15a, lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma 1. ARKAM GROUP ARTUR RENDA Firma 2. ARTUR RENDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ARKAM

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MARCIN SZOLIBA ­ wspólnik ARKAM S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112738116

7.3.3) Ulica: Jana Kasprowicza, nr 15a, lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34578,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa DRIMNET.PL Bartosz Poręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821808693

7.3.3) Ulica: Henryka Sienkiewicza nr 15a, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma 1. ARKAM GROUP ARTUR RENDA Firma 2. ARTUR RENDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ARKAM

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MARCIN SZOLIBA ­ wspólnik ARKAM S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112738116

7.3.3) Ulica: Jana Kasprowicza, nr 15a, lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26791,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLID GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342374592

7.3.3) Ulica: Postępu nr 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26791,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3765,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3765,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich nr 20

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3765,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.