Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRUŻBICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 77 A
1.5.2.) Miejscowość: Drużbice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-403
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 631-10-78 (79)
1.5.8.) Numer faksu: 44 631-12-59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@druzbice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d636bd2f-ee33-4b19-8295-ed69a3b3a3ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075059/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d636bd2f-ee33-4b19-8295-ed69a3b3a3ca3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl . 2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 16) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@druzbice.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wyk. zamierzający wziąć udział w post. o udzielenie zamów. pub. musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szcz. inf. na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce "Centrum pomocy". 2. Sposób sporządz. dok. elektronicznych lub dok. elektron. będących kopią elektron. treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. Prezesa RM z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządz. i przekazyw. inf. oraz wymagań tech. dla dokumentów elektron. oraz środków komunikacji elektron. w post. o udzielenie zamów. publ. lub konkursie. 3. Dok. elektron., o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozp., w tym m.in. oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępn. zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe śr. dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektron., w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. rozporządzeniu RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publ. i wymiany inf. w postaci elektron. oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinform., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.4.W przypadku formatów, o których mowa w art.66 ust.1 Pzp ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.5. Inf., oświad. lub dok., inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania inf. oraz wymagań tech. dla dok. elektron. oraz środków komunikacji elektron. w postęp. o udzielenie zamów. publ. lub konkursie, przekazywane w postęp. sporządza się w postaci elektron.: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie KRI (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazyw. przy użyciu śr. komunikacji elektron. (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści "Formularza do komunikacji."6.Jeżeli dok. elektron., przekazywane przy użyciu śr. komunikacji elektron., zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsięb. w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych inf., przekazuje je w wydziel. i odpowiednio oznacz. pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku "Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa."7.Komunikacja w postęp. z wyłączeniem skł. ofert, odbywa się drogą elektron. za pośred. formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze" ("Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczegól. przekazyw. wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpow.. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk "dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikow. podpisem elektron., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zew. lub wew.. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zew., wew.) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerow. plikiem podpisu (typ zew.) lub dokument z wszytym podpisem (typ wew.). Szczegółowe uregulowania dot. wymagań tech. i organiz. korespondencji elektr. zawiera Rozdział XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1), dalej RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Do obowiązków Wykonawcy, wynikających z RODO, należy w szczególności obowiązek informacyjny, wynikający z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny, wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4).
3. Wykonawca zobowiązany jest również wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał.
4. Zapewnieniem, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, będzie oświadczenie, dotyczące wypełnienia tych obowiązków, o treści wynikającej z Formularza oferty.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwane dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Drużbice z siedzibą Drużbice nr 77A, 97-403 Drużbice, NIP: 769-20-48-540, reprezentowana przez Wójta Gminy Drużbice,
2) w celu należytej ochrony danych osobowych, Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl ,
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych”, /ZP.271.10.2025/ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”,
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność,
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do swoich danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
6. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
7. Udostępnienie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 Pzp).
9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 Pzp).
10. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników (art. 76 Pzp).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy 40 kVA - 60 kVA.
2. W zakres zamówienia wchodzą 2 sztuki agregatów prądotwórczych oba o mocy znamionowej silnika nie mniejszej niż 40 kW, mobilne na przyczepie z zaczepem/hakiem.
3. Przeznaczenie: agregaty są przeznaczona do zapewnienia ciągłości pracy krytycznej infrastruktury Gminy Drużbice w razie awarii sieci energetycznej.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia, nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego i musi obejmować kompletne urządzenie gotowe do użycia.
5. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą.
6. Wraz z dostawą agregatów Wykonawca zobowiązany jest do:
przeszkolenia 4 osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi przedmiotu zamówienia; szkolenie musi zakończyć się w dniu odbioru przedmiotu umowy i przebiegać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w czasie minimum dwugodzinnym;
przekazania dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej w języku polskim.
7. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie i wolny od ukrytych wad technicznych, wolny od wad prawnych i fizycznych oraz jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich.
8. Gwarancja na oferowane urządzenie musi wynosić co najmniej 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
9. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym minimalnych wymagań technicznych dla mobilnego agregatu prądotwórczego, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryteriów: cena 100%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach w kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 pkt.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów. Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (100 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez wykonawcę w formularzu ofertowym
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu.
1) Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) formularz ofertowy – stanowiący Załącznik NR 2 do SWZ;Uwaga: Wykonawca ma obowiązek wskazać w Formularzu ofertowym Producenta, Model i Serię oferowanego mobilnego agregatu prądotwórczego. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże Producenta lub Modelu, lub Wersji oferowanego mobilnego agregatu prądotwórczego Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp.
b) wypełniony formularz – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,w tym minimalne wymagania techniczne dla mobilnego agregatu prądotwórczego stanowiący Załącznik nr 1;
Wypełnienie formularza stanowi potwierdzenie zgodności oferowanego mobilnego agregatu prądotwórczego z wymogami Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie potwierdzi parametrów Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp.
c) Oświadczenia wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 – Załącznik nr 3 do SWZ;
d) potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów tj. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności a także wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności w przypadku:1) Zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego na czas wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz (zmiana terminu wykonania o czas trwania uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz),
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody),
5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody),
6) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego na czas przeprowadzenia przez Zamawiającego lub podmiot upoważniony kontroli jakości i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody),
7) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany mobilny agregat prądotwórczy został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Wykonawca musi wykazać, że dochował należytej staranności i posiadał zapewnienie o dostępności oferowanego urządzenia podczas składania oferty w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego mobilnego agregatu prądotwórczego pod warunkiem, że jego funkcjonalność i wydajność nie będzie gorsza niż mobilnego agregatu prądotwórczego, zaoferowanego, a cena urządzenia nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego pojazdu.
2. W opisanych przypadkach zmianie ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego).
5. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 20251223 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę również w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 514) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
2) na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8. Wykluczenie, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału SWZ następuje na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykluczenia na podstawie przesłanek w pkt 1 Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
9. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. 1 niniejszego rozdziału SWZ, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1557 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
INNE PRZETARGI DRUŻBICE
więcej: przetargi DRUŻBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy min. 50 KW
- "Cyberbezpieczna Gmina Władysławów - część III zasilanie awaryjne: agregatu i UPS"
- Zakup wyposażenia i sprzętu ratowniczego na potrzeby ochrony ludności w Gminie Alwernia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Suszec
- "Doposażenie bazy magazynowej Gminy Nowe Miasto nad Pilicą w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Przetarg nieograniczony na dostawę agregatów prądotwórczych przenośnych i agregatów prądotwórczych na przyczepach dla Elbląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





