eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieszkowice › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320916300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Willowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mieszkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-505

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolemieszkowice@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolemieszkowice.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przedszkolemieszkowice.szkolnastrona.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b5e543a-838f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299875,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych
potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Mięso, wędliny, świeży drób
1 Mięso gulaszowe z indyka kg 60
2 Filet z piersi kurczaka kg 350
3 Filet z indyka bez skóry kg 50
4 Kurczak w całości kg 200
5 Podudzie z kurczaka kg 220
6 Skrzydełka z kurczaka kg 40
7 Porcje rosołowe z kurczaka kg 1000
8 Polędwiczki wieprzowe kg 100
9 Szynka wieprzowa „myszka” kg 100
10 Karkówka b/k kg 220
11 Łopatka wieprzowa b/k kg 220
12 Szynka wieprzowa b/k kg 50
13 Słonina kg 20
14 Schab wieprzowy b/k kg 120
15 Kiełbasa śląska kg 20
16 Kiełbasa chłopska kg 50
17 Parówki z szynki kg 55
18 Pasztetowa drobiowa szt. 30
19 Udko wędzone drobiowe kg 50
20 Wędlina-kurczak gotowany kg 20
21 Wędlina-krakowska drobiowa parzona kg 20
22 Porcja rosołowa z kaczki kg 70
23 Szponder wołowy kg 15
24 Parówki cielęce kg 30
25 Pieczeń rzymska kg 10
26 Wędlina-szynka tyrolska kg 40
27 Wędlina-Filet specjał kg 40
28 Wędlina-Polędwica sopocka kg 30
29 Wędlina-szynka gotowana kg 30
30 Wędlina-schab wiejski kg 30
31 Wędlina-szynkowa drobiowa kg 30
32 Wędlina-polędwica drobiowa kg 30
33 Wędlina-szynka pieczona kg 40
34 Wędlina-kiełbasa żywiecka kg 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

15131400-9 - Produkty wieprzowe

15112000-6 - Drób

15112100-7 - Świeży drób

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 71620 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych
potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Pieczywo
1 Bułka grahamka szt 2000
2 Bułka pszenna duża szt 6500
3 Chleb mieszany (krojony) szt 1400
4 Chleb graham (krojony) szt 1000
5 Chałka szt 150
6 Drożdżówka mini z dżemem szt 200
7 Drożdżówka z serem szt 400
8 Rogal maślany szt 650
9 Bułka maślana szt 1000
10 Rogaliki drożdżowe z nadzieniem kg 45
11 Bułka razowa szt 2000
12 Bułka pszenna mała szt 100
13 Rogal z makiem szt 450
14 Chleb razowy szt 1000

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 37420 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych
potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Różne produkty spożywcze i miód naturalny
1. Ananas w puszce, bez dodatku chemicznych substancji do żywności szt 10
2. Biszkopty bez zawartości masy jajowej i emulgatorów typu E szt 300
3. Bazylia suszona szt 50
4. Brzoskwinie połówki w syropie, bez dodatku chemicznych substancji do żywności szt 10
5. Budyń o smaku śmietankowym, bez dodatku cukru szt. 250
6. Budyń o smaku waniliowym, bez dodatku cukru szt 250
7. Cynamon bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 30
8. Czosnek granulowany bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 100
9. Cukier waniliowy szt 40
10. Curry bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 15
11. Cukier biały 1kg 450
12 Czekolada gorzka min. 70% kakao szt 50
13 Cukier puder, niezbrylony torba foliowa szt 10
14 Dżem owocowy niskosłodzony, 100% owoców szt 300
15 Fasola czerwona konserwowa puszka bez dodatku cukru i substancji słodzących oraz soli, bez konserwantów sz 10
16 Fasola sucha drobna szt 20
17 Groszek konserwowy wysokogatunkowy szt 50
18 Groch łuskany, połówki szt 40
19 Herbatniki szt 850
20 Herbata czarna granulowana, wysokogatunkowa szt 100
21 Herbata czarna ekspresowa 100 saszetek wysokogatunkowa szt 15
22 Herbata miętowa ziołowa (saszetki) skład 100 % liścia mięty szt 30
23 Herbata owocowo-ziołowa (saszetki) zawierająca wyłącznie naturalne składniki szt 30
24 Koncentrat pomidorowy bez konserwantów kl. I minimalna zawartość ekstraktu 30 % typu szt 70
25 Kawa zbożowa bez cukru szt 80
26 Kukurydza konserwowa słodka bez dodatku cukru, wysokogatunkowa szt 80
27 Kakao ciemne nie akalizowane o obniżonej zawartości tłuszczu zawierające min.11 % tłuszczu kakaowego szt 300
28 Ketchup łagodny bez konserwantów zawierający min.190g pomidorów na 100g produktu szt 60
29 Kasza jęczmienna gruba w papierowej torbie kg 100
30 Kasza manna gat.I kg 40
31 Liść laurowy bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 100
32 Makaron świdry z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt 300
33 Makaron pióra z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt 300
34 Makaron nitka cięta z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt 300
35 Makaron kokardka mała z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt 250
36 Makaron muszelka z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy sz 100
37 Makaron pióra z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt 50
38 Mąka ziemniaczana w torbie papierowej szt 50
39 Mąka pszenna wrocławska typ 500 w torbie papierowej szt 250
40 Miód pszczeli nektarowy różne smaki produkt polski szt 50
41 Miód pszczeli nektarowy różne smaki produkt polski szt 200
42 Morela suszona bez barwników i konserwantów szt 20
43 Majonez dekoracyjny wysokogatunkowy szt 80
44 Musztarda sarepska wysokogatunkowa bez konserwantów szt 20
45 Majeranek bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu. szt 100
46 Naturalna woda mineralna nisko lub średnio zmineralizowana w butelce szt 500
47 Oliwa z oliwek EXTRA VIGRINE szt 5
48 Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia rafinowany szt 100
49 Ocet jabłkowy szt 5
50 Ocet 10% szt 5
51 Oregano bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 80
52 Ogórki konserwowe zawierające nie więcej niż 1g soli w 100g produktu szt 50
53 Płatki kukurydziane z zawartością grysu kukurydzianego minimum 98% szt 250
54 Płatki owsiane 200 szt 250
55 Papryka słodka bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 100
56 Papryka ostra bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 80
57 Pieprz czarny mielony bez konserwantów i glutaminianu sodu szt 150
58 Pieprz ziołowy bez konserwantów i glutaminianu sodu szt 100
59 Proszek do pieczenia szt 20
60 Pomidory całe bez skórki w soku pomidorowym bez konserwantów sz 100
61 Ryż biały ziarnisty sypki torba papierowa kg 100
62 Ryż paraboliczny opakowanie zawierające 4x100g szt 250
63 Rodzynki sułtanki bez substancji konserwujących szt 30
64 Sól o obniżonej zawartości sodu (sodowo-potasowa) szt 10
65 Sól spożywcza jodowana niezbrylona szt 110
66 Syrop owocowy malina bez barwników i konserwantów szt 50
67 Syrop owocowy truskawka bez barwników i konserwantów szt 20
68 Sok 100% częściowo zagęszczony z soków z dodatkiem witamin ze słomką, wysokogatunkowy szt 600
69 Sok przecierowy zagęszczony 100% owoców bez dodatku cukru szt 200
70 Sok marchwiowo-owocowy (mix smaków) szt 400
71 Soda oczyszczona szt 40
72 Szczaw konserwowy krojony szt 70
73 Tymianek bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 80
74 Wafelek bez czekolady szt 600
75 Ziele angielskie bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 100
76 Żurawina suszona bez substancji konserwujących szt 30
77 Morela suszona bez substancji konserwujących szt 30
78 Mąka graham typ 1850 szt 50
79 Pałeczki kukurydziane (nie chrupki) bez glutenu i konserwantów szt 50
80 Wiórki kokosowe szt 10
81 Ziarno słonecznika łuskane, bez konserwantów szt 10
82 Zioła prowansalskie szt 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 34254,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych
potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Nabiał
1. Jogurt naturalny kubek szt 100
2. Jogurt z owocem o zawartości cukru nie więcej niż 13g na 100g produktu szt 1300
3. Jogurt naturalny grecki szt 800
4. Masło Extra o zawartości 80% tłuszczu szt 2400
5. Mleko 2% szt 6000
6. Śmietana 30% szt 20
7. Masło klarowane szt 20
8. Ser twarogowy ziarnisty ze śmietanka zawartość tłuszczu 5% szt 800
9. Ser żółty o zawartości tłuszczu mlekowego 48% mleka pasteryzowanego i podpuszczki kg 200
10. Maślanka naturalna szt 30
11. Serek homogenizowany smakowy szt 1000
12 Twaróg półtłusty krajanka tłuszcz 4% klasa I kg 150
13 Śmietana UHT 12% szt 400

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15530000-2 - Masło

4.5.5.) Wartość części: 58631 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych
potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Mrożonki
1. Brokuł różyczki, mrożony op 20
2. Kalafior różyczki, mrożony op 30
3. Fasolka szparagowa zielona cięta mrożona op 20
4. Marchew kostka mrożona op 10
5. Marchew z groszkiem mrożona op 20
6. Marchew mini mrożona op 20
7. Mieszanka 7 składników (zupa jarzynowa) mrożona op 30
8. Groszek zielony, mrożony op 20
9. Brzoskwinia mrożona op 10
10. Mieszanka bukiet 3 składnikowy mrożony op 40
11. Mieszanka kompotowa bez pestki mrożona op 200
13 Maliny mrożone gatunek I op 15
14. Truskawka mrożona op 50
15. Wiśnia mrożona op 50
16. Szpinak mrożony op 15
17. Pyzy mięsem mrożone op 30
18. Pierogi ruskie mrożone op 30
19. Kopytka mrożone op 30
20. Pierogi leniwe mrożone op 30
21.
22. Mieszanka chińska mrożona
Owoce lasu mrożone op
op. 15
30

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 19453,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych
potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Warzywa i owoce świeże , jaja, ziemniaki
1. Arbuz kg 150
2. Banan klasa jakości I kg 300
3. Brokuł świeży klasa jakości I kg 15
4. Brzoskwinia klasa jakości I kg 25
5. Burak czerwony ćwikłowy kg 450
6. Cebula biała kg 80
7. Cukinia kg 15
8. Cytryna kg 60
9. Czosnek szt 30
10. Botwina pęczek szt 50
11. Gruszka kg 100
12. Jabłko kg 2500
13. Kalafior szt 60
14. Kalarepa szt 150
15. Kapusta biała szt 100
16. Kapusta młoda sezonowo szt 80
17. Kapusta czerwona szt 80
18. Kapusta kiszona kg 100
19. Kapusta pekińska szt 80
20. Kiwi szt 600
21. Koperek zielony szt 80
22. Maliny porcjowane op 30
23. Mandarynka kg 100
24. Marchew kg 400
25. Nektarynka kg 40
26. Ogórek gruntowy kg 100
27. Ogórek zielony kg 180
28. Papryka kg 120
29. Pieczarki kg 100
30. Pietruszka korzeń kg 100
31. Pietruszka zielona szt 300
32. Pomarańcza kg 80
33. Pomidor świeży kg 200
34. Por świeży szt 120
35. Sałata szt 60
36. Sałata lodowa szt 60
37. Seler kg 320
38. Śliwka świeża kg 30
39. Truskawka polska kg 50
40. Khaki kg 50
41. Ziemniak jadalny młody kg 2500
42. Ziemniak jadalny kg 4500
43. Włoszczyzna młoda-pęczek szt 50
44. Szczypior szt 150
45. Rzodkiewka szt 300
46. Rzodkiew biała kg 60
47. Ogórek małosolny szt 50
48. Ogórek kiszony szt 100
49. Jaja świeże szt 3500
50. Fasola sucha szt 30
51. Groch suszony szt 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03221000-6 - Warzywa

03222000-3 - Owoce i orzechy

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 54151 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych
potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:
Ryby

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 24339,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46750,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47252,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BISSA SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540022110

7.3.3) Ulica: Ul. Usługowa 6a

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47252 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotową część postępowania na podstawie art. 255
ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotową część postępowania na podstawie art. 255
ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty;

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50804 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62045 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50804 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dymecka Krystyna „KARYS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990000911

7.3.3) Ulica: Ul. Małorolnych 34

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50804 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16876,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16876,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16876,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Bambino s.c. Mieczysław Lewandowski Danuta Lewandowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642509068

7.3.3) Ulica: Ul. Topolowa 6

7.3.4) Miejscowość: Radziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 74-107

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16876,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotową część postępowania na podstawie art. 255
ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22139,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22139,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22139,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. FALA Grzegorz Romanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642077752

7.3.3) Ulica: Ul. Podmiejska Boczna 12

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22139,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.