Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00453129/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pakiet biurowy Microsoft Office – poziom podstawowy”, „Obsługa programu Microsoft Excel – poziom podstawowy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310017791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZAKŁADOWA 4
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2477843
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@konin.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e09eff44-67c8-4009-adda-f6867c39985e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rynek pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pakiet biurowy Microsoft Office – poziom podstawowy”, „Obsługa programu Microsoft Excel – poziom podstawowy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e09eff44-67c8-4009-adda-f6867c39985e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00218580/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 „Pakiet biurowy Microsoft Office – poziom podstawowy”, „Obsługa programu Microsoft Excel – poziom podstawowy”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Pakiet biurowy Microsoft Office – poziom podstawowy” (39 godz.), „Obsługa programu Microsoft Excel – poziom podstawowy” (32 godz.)
Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkoleń:
– Pakiet biurowy Microsoft Office – poziom podstawowy dla 1 osoby (39 godz.),
– Obsługa programu Microsoft Excel – poziom podstawowy dla 1 osoby (32 godz.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001720
7.3.3) Ulica: Metalowa 4
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-118
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28INNE PRZETARGI Z KONINA
- Usługi doradztwa eksperckiego dla przedsiębiorców korzystających z pomocy udzielanej przez Powiatowych Doradców Klimatycznych, efektem którego będą przygotowane raporty eksperckie
- Dostawa i montaż 2 szt agregatów prądotwórczych o mocy 400 kVA w ramach Programu ochrony i obrony cywilnej na lata 2025 / 2026
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa: warzyw mrożonych, filety rybne mrożone, jaja świeże, przetwory zbożowe, przyprawy, śledziki porcjowane.
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie specjalistyczne dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC - DRONY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz ćwiczeń praktycznych z zakresu OC i OL dla przedstawicieli administracji samorządowej, jednostek organizacyjnych powiatu oraz szkół z podziałem na części
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach realizacji Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





