Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkół na terenie Gminy Żabia Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE ŻABIA WOLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365758895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 1
1.5.2.) Miejscowość: Józefina
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@zabiawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zabiawola.bip.gmina.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkół na terenie Gminy Żabia Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6801df6e-b51b-44bb-92c5-35768262cb91
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ze względu na wyjątkową sytuację z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. W związku z tym, że należało poprawić OPZ czego zamawiający nie mógł przewidzieć wcześniej. Obowiązkiem Szkół podstawowych jest zapewnienie dzieciom ciepłego posiłku. Zamawiający próbował zaprosić kilku wykonawców, którzy odmówili współpracy z różnych względów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zastrzega,że liczba posiłków będzie się zmieniać w zależności od dziennej
frekwencji uczniów. Odwołania obiadu dokonują rodzice dziecka w dzień poprzedzający do
godziny 17:00 wysyłając maila pod adres: catering7heaven@onet.pl
4. Pierwsze danie - zupa (przygotowana na wywarze warzywno-mięsnym)
a) zupa: gramatura - ok. 300-350 ml
5. Drugie danie - posiłek mięsny/rybny + ziemniaki/kasza/ryż/makaron + sos + surówka (drobno
krojona)/ jarzyny gotowane, dania jarskie (np. pierogi, kluski, naleśniki) W tygodniu musi być
dostarczone, co najmniej 2 razy drugie danie mięsne (indyk, kurczak, wołowina, wieprzowina),
1 raz danie rybne (z wyłączeniem ryby panga) i 2 razy danie jarskie z uwzględnieniem dań
mącznych
a) drugie danie: gramatura nie mniej niż 400 g:
sztuka mięsa/drób/ryby - 100 g/kotlet mielony, pulpet, klops - 100 g
ziemniaki, kasza, ryż, makaron - 150 g
surówka (drobno krojona)/warzywa gotowane - 150 g
pierogi, naleśniki, krokiety, racuchy itp. - 350 g
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firmą Catering 7 Heaven, Kamil Krzykacz ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361684892
7.3.3) Ulica: ul. Joachima Lelewela 2
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAMIL KRZYKACZ CATERING 7 HEAVEN
jakie przetargi wygrała firma
KAMIL KRZYKACZ CATERING 7 HEAVEN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-08 do 2025-10-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w 2026 roku.
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w Krośnie
- Świadczenie usług przygotowania i wydawania posiłków na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Siedlcu w 2026 r.
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół w Barczewie w 2026 roku
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do 25.06.2026 z możliwością skorzystania z prawa opcji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





