Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00502742/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie powiatu bełchatowskiego w zakresie zadań własnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BEŁCHATOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pabianicka 17 lokal 19
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-belchatowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12041571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie powiatu bełchatowskiego w zakresie zadań własnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb0fd44f-5c14-4e9e-9806-8b95ae4ec304
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046201/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 „Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie powiatu bełchatowskiego w zakresie zadań własnych” w podziale na zadania ( 5 zadań)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.272.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup agregatów prądotwórczych o mocy min. 7 KW4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31127000-2 - Prądnice awaryjne
4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy min. 65 KW – max. 90 KW wraz z przyczepami i okablowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31127000-2 - Prądnice awaryjne
34223300-9 - Przyczepy
44320000-9 - Kabel i podobne wyroby
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup mobilnej stacji uzdatniania wody4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup namiotu pneumatycznego z akcesoriami4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
31224810-3 - Przedłużacze
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
31127000-2 - Prądnice awaryjne
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup mobilnego sprzętu oświetleniowego4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31127000-2 - Prądnice awaryjne
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- "Termomodernizacja dachu w części sali gimnastycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. W. Broniewskiego w Bełchatowie - OS"
- Dostawa paliw płynnych i gazu
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 9 w Bełchatowie
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- 2026 -Usługi ratownictwa wodnego w obiekcie pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz mobilnych agregatów prądotwórczych
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii II
- Dostawa stacji uzdatniania wody na potrzeby LUW w Lublinie.
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
- Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań kryzysowych
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





