eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RykiDostosowanie budynku ZPO w Bobrownikach



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku ZPO w Bobrownikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48818657110

1.5.8.) Numer faksu: +48818657111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35c9c208-73fb-4538-88c8-21a1e4c8edf0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku ZPO w Bobrownikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35c9c208-73fb-4538-88c8-21a1e4c8edf0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041911/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Dostosowanie budynku ZPO w Bobrownikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem 10 ośrodków wychowania przedszkolnego (OWP) z terenu gminy Ryki tworzącej Miejski Obszar Funkcjonowania Ryk” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405325

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0R.271.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 772357,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. pn. „Dostosowanie budynku ZPO w Bobrownikach” – zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj” składający się z dwóch przedsięwzięć: przedsięwzięcie pod nazwą „Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem 10 ośrodków wychowania przedszkolnego (OWP) z terenu gminy Ryki tworzącej Miejski Obszar Funkcjonowania Ryk” obejmuje zakresem pomieszczenia numer 1.17 oraz 1.18 zlokalizowane na parterze budynku, oraz przedsięwzięcia pod nazwą „Dostosowanie budynku ZPO w Bobrownikach” obejmuje wszystkie pozostałe pomieszczenia.
4.2. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót na terenie Zespołu Placówek Oświatowych w Bobrownikach.
4.3. Ogólny zakres prac do wykonania w ramach zamówienia – dokumentacja projektowa i roboty budowlane powinny objąć swoim zakresem:
1) Opracowanie projektów budowlanych i technicznych, w zakresie koniecznym do wykonania zadania w podziale na branże wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca sporządzi projekty techniczno-budowlane dla każdej branży obejmujące:
a) Projekt architektoniczno – budowlany (3 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
b) Projekt techniczny dla każdej z branż (3 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
2) Zgłoszenie robót budowlanych, Pozwolenie na budowę wg potrzeb (Przewidziane do wykonania roboty, wymagają zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę).
3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o: projekty budowlane i techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną. Roboty budowlane remontowe w zakresie robót:
 tynkowych,
 malarskich,
 stolarskich,
 posadzkowych,
 ścianek działowych,
 remontowych,
 instalacji c.o. i elektrycznych:
Na etapie projektowania należy uzyskać warunki techniczne przyłączenia do sieci (lub zwiększenia zapotrzebowania na odbiór mediów).
Przedsięwzięcie pod nazwą „Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem 10 ośrodków wychowania przedszkolnego (OWP) z terenu gminy Ryki tworzącej Miejski Obszar Funkcjonowania Ryk” obejmuje zakresem pomieszczenia numer 1.17 oraz 1.18 zlokalizowane na parterze budynku.
Przedsięwzięcie pod nazwą „Dostosowanie budynku ZPO w Bobrownikach” obejmuje wszystkie pozostałe pomieszczenia.
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik nr 1 do SWZ oraz Wzór umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 942399,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168576,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 950000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Karol Chojnacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962659823

7.3.4) Miejscowość: Kiedrzyn 51

7.3.5) Kod pocztowy: 26-634

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.