Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00520436/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OTMUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Otmuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-385
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774315017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@otmuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otmuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.otmuchow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-906ab937-f041-44a9-8c6a-9e4472bdd66b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025358/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WD.271.25.2025.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 176300 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na drogach gminnych na terenie Gminy Otmuchów w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na zadania - zwalczanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżanie dróg oraz załadunek i pryzmowanie materiału realizowanych przy użyciu następujących środków sprzętowo - transportowych :- nośnika wraz z pługiem odśnieżnymi,
- nośnika z pługiem i piaskarka,
- sprzętu załadunkowego (ładowarki, koparki i ładowacze).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania kontroli wymienionego sprzętu. Wymaganą ilość jednostek sprzętowych podano w wykazie zadań zimowego utrzymania.
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg realizowane będą w okresie od daty podpisania umowy w 2025 r. do dnia 30 kwietnia 2026 r. w zakresie uzależnionym od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym.
Sól i piasek zapewnia zamawiający.
I. zadanie Nr 1 – sołectwa: Meszno, Ratnowice, Jasienica Górna, Piotrowice Nyskie, Krakówkowice, Wierzbno, Zwierzyniec, Broniszowice, Suszkowice, Ulanowice, Goraszowice, Rysiowice, Grądy -Pasieki- Laskowice, Malerzowice Małe, Siedlec, Starowice, Maciejowice-Grodziszcze, Janowa, Lasowice, Ligota Wielka, Lubiatów
– 19,204 km,
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla wszystkich części.
Wykonawca wraz z ofertą na poszczególne zadanie nr 1, 2 składa kosztorys ofertowy do każdego zadania oddzielnie wraz z oświadczeniem na podstawie art. 125 ust.1. (załącznik nr 2 do oferty). Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego składa do jednego zadania, do pozostałych zadań jeżeli będzie składał więcej niż jedną ofertę nie jest to konieczne. Ponadto warunkiem złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie jest posiadanie sprzętu wskazanego dla poszczególnych zadań.
Wykonawca musi wykazać, że zapewni do realizacji zadania w pełni sprawne jednostki transportowo - sprzętowe wymienione poniżej:
- nośnik, na którym zamontowano sprzęt do usuwania śliskości i odśnieżania - 1 szt.
- nośnik z pługiem - 1 szt.
- koparko ładowarkę poj. łyżki załadowczej min. 1m3 – 1 szt.
Składowisko materiałów do zimowego utrzymania dróg znajduje się na terenie Gospodarstwa Komunalnego (PSZOK ul. Nyska 29 w Otmuchowie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 103900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na drogach gminnych na terenie Gminy Otmuchów w sezoniezimowym 2025/2026 z podziałem na zadania - zwalczanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżanie dróg oraz załadunek i pryzmowanie materiału realizowanych przy użyciu następujących środków sprzętowo - transportowych :
- nośnika wraz z pługiem odśnieżnymi,
- nośnika z pługiem i piaskarka,
- sprzętu załadunkowego (ładowarki, koparki i ładowacze).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania kontroli wymienionego sprzętu. Wymaganą ilość jednostek sprzętowych podano w wykazie zadań zimowego utrzymania.
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg realizowane będą w okresie od daty podpisania umowy w 2025 r. do dnia 30 kwietnia 2026 r. w zakresie uzależnionym od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym.
Sól i piasek zapewnia zamawiający.
zadanie Nr 2 –sołectwa: Kałków, Buków, Zwanowice, Łąka, Jarnołtów, Kijów, Nadziejów, Kamienna Góra, Kwiatków – 7, 411 km,
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla wszystkich części.
Wykonawca wraz z ofertą na poszczególne zadanie nr 1, 2 składa kosztorys ofertowy do każdego zadania oddzielnie wraz z oświadczeniem na podstawie art. 125 ust.1. (załącznik nr 2 do oferty). Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego składa do jednego zadania, do pozostałych zadań jeżeli będzie składał więcej niż jedną ofertę nie jest to konieczne. Ponadto warunkiem złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie jest posiadanie sprzętu wskazanego dla poszczególnych zadań.
Wykonawca musi wykazać, że zapewni do realizacji zadania w pełni sprawne jednostki transportowo - sprzętowe wymienione poniżej:
- nośnik, na którym zamontowano sprzęt do usuwania śliskości i odśnieżania - 1 szt.
- nośnik z pługiem - 1 szt.
- koparko ładowarkę poj. łyżki załadowczej min. 1m3 – 1 szt.
Składowisko materiałów do zimowego utrzymania dróg znajduje się na terenie Gospodarstwa Komunalnego (PSZOK ul. Nyska 29 w Otmuchowie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 72400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w zakresie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w zakresie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania
- "Utrzymanie porządku i czystości części wspólnych w budynku biurowym oraz terenów zewnętrznych nieruchomości przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce wraz ze środkami czystości"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonach zimowych 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028" - przetarg II
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2025/2026
- Sprzątanie pomieszczeń , w budynku Instytutu Energetyki- Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk, renowacja i sprzątanie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów i ciągów komunikacyjnych
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Słopnice.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





