eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi B³onie › Zakup paliw p³ynnych do pojazdów na potrzeby Urzêdu Miejskiego w B³oniu



Og³oszenie z dnia 2023-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw p³ynnych do pojazdów na potrzeby Urzêdu Miejskiego w B³oniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina B³onie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw p³ynnych do pojazdów na potrzeby Urzêdu Miejskiego w B³oniu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c093f804-9355-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00533333

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00040300/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup paliw p³ynnych do pojazdów na potrzeby Urzêdu Miejskiego w B³oniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/856408

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/856408

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/856408

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 5. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina B³onie – Urz±d Miejski w B³oniu z siedzib± w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie. Dane kontaktowe: Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6,05-870 B³onie,tel. 22 725 30 04,fax. 22 725 30 67, email: ratusz@um.blonie.pl - kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie B³onie pod adresem iod@um.blonie.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie - dokumentacja postêpowania zgodnie z ustaw± – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;- nie przys³uguje Pani/Panu: • w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.26.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup z tankowaniem paliwa p³ynnego tj. benzyny Euro Super 95 oraz oleju napêdowego do pojazdów na potrzeby Urzêdu Miejskiego w B³oniu, w tym samochodów po¿arniczych i urz±dzeñ specjalnych jednostek Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych w B³oniu, Bieniewicach, Bieniewie i Górnej Wsi.

1.1 Paliwo dla Urzêdu Miejskiego
a) benzyna Euro Super 95 w ilo¶ci szacunkowej 1.700 l,
b) olej napêdowy w ilo¶ci szacunkowej 95.000 l,

2. Sprzeda¿ paliwa i produktów pozapaliwowych realizowana bêdzie na zasadach bezgotówkowych. Paliwo bêdzie spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych ( tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 1680 z dnia 2015.10.23) zgodnego z obowi±zuj±cymi normami. Ponadto do oleju napêdowego pobieranego do autobusów zarówno latem jak i zim± (na ¿±danie) Wykonawca bêdzie stosowa³ olej napêdowy o polepszonych w³a¶ciwo¶ciach niskotemperaturowych zgodnie z wytycznymi ww .rozporz±dzenia.
3. Ilo¶ci paliwa podane w ust. 1.1 mog± ulec zmianie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zakupu paliwa w ilo¶ciach odbiegaj±cych od podanej szacunkowej ilo¶ci, tj. zmniejszania lub zwiêkszania w okresie realizacji umowy ilo¶ci ka¿dego zamawianego paliwa nie przekraczaj±cej 20% zamówienia w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb i mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego, bez zmiany ceny ofertowej.
4. Stacja benzynowa musi byæ usytuowana na terenie Gminy B³onie.
5. Zamawiaj±cy przy przedmiocie zamówienia w okresie obowi±zywania umowy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zakupu akcesoriów do pojazdów (¿arówki, p³yny itp.).
6. Wykaz pojazdów zawieraj±cy marki, numery rejestracyjne pojazdów i nazwiska osób uprawnionych do pobierania paliw i produktów pozapaliowowych stanowi integraln± czê¶æ umowy.
7. Zamawiaj±cy przy przedmiocie zamówienia w okresie obowi±zywania umowy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ tankowania pojazdów zastêpczych.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci tankowania paliw na podstawie karty flotowej:
- Wykonawca wyda Zamawiaj±cemu, w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy i przed³o¿enia wniosku/zamówienia, karty uprawniaj±ce do tankowania dla ka¿dego pojazdu s³u¿bowego Zamawiaj±cego oraz dodatkowo 2 karty na okaziciela (uniwersalne).
- Je¿eli Wykonawca dysponuje regulacjami okre¶laj±cymi warunki u¿ytkowania kart, regulacje te bêd± stanowi³y za³±cznik do umowy pod warunkiem, ¿e nie s± sprzeczne z postanowieniami umowy.
9. Odbiór paliwa bêdzie siê odbywa³ stosownie do potrzeb Zamawiaj±cego, a ka¿dorazowy pobór paliwa bêdzie odnotowywany na dokumencie WZ, zawieraj±cym nr rejestracyjny pojazdu, nazwisko pobieraj±cego paliwo, datê, ilo¶æ, rodzaj i cenê paliwa, numer karty paliwowej (*je¶li dotyczy), oraz
adres stacji paliw, kwitowanym przez osobê uprawnion± do odbioru paliwa. W przypadku wprowadzenia kart flotowych ka¿da transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, adresu, numeru karty, numeru rejestracyjnego pojazdu o ile karta wydana jest na numer rejestracyjny, warto¶ci i ilo¶ci zakupionych produktów lub us³ug. Dokonanie przez u¿ytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. U¿ytkownik kart flotowych, sprawdzi prawid³owo¶æ danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sta³y upust paliwa

4.3.6.) Waga: 80

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

- Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zezwalaj±cej na obrót paliwami, zgodnie z art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.- Prawo energetyczne.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy za¿±da:
a) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego. b) o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: c) aktualne ¶wiadectwa jako¶ci sprzedawanego paliwa, d) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e jako¶æ sprzedawanych paliw poddawana jest regularnej kontroli jako¶ci, a wyniki kontroli potwierdzaj± jej zgodno¶æ z obowi±zuj±cymi normami, e) zobowi±zanie Wykonawcy do przedstawienia na ¿±danie Zamawiaj±cego ¶wiadectwa jako¶ci paliwa i deklaracji zgodno¶ci ¶wiadectwa z jako¶ci± paliwa w ka¿dej dostawie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 7 500,00 PLN
(s³ownie: siedem tysiêcy piêæset z³otych, 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Szczegó³owe informacje w SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ jedynie w przypadku, okre¶lonym w art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e wyst±pi³y okoliczno¶ci:
2.1. nast±pi ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy ustalona bêdzie ka¿dorazowo na dzieñ wystawienia faktury (powstania obowi±zku podatkowego).
2.2. w innych przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a które nie maj± wp³ywu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu.
szczegó³owe informacje w za³±czniku nr 4 do SWZ - wzór umowy)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/856408

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Osobami upowa¿nionymi do bezpo¶redniego kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia s± z ramienia: Wydzia³u Zamówieñ Publicznych s±: – Iwona Kopczyñska, Marzena Wasilewska (wyja¶nienia odno¶nie procedury przetargowej)
email: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl, fax: (22) 725-30-67,
tel. (22) 725-30-04 wew. 180.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.