Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00476815/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
- 2025/BZP 00493179/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW KOTŁOWNI NA BUDYNKI MAGAZYNOWE OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/milicz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW KOTŁOWNI NA BUDYNKI MAGAZYNOWE OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68dd93e0-fc02-486d-8557-5e3e62d7d86d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042813/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW KOTŁOWNI NA BUDYNKI MAGAZYNOWE OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFE.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 871397,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW KOTŁOWNI NA BUDYNKI MAGAZYNOWE OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania budynków kotłowni na budynki magazynowe ochrony ludności i obrony cywilnej. Magazyny posiadać będą jedną kondygnację nadziemną – parter. Wykonane są w tradycyjnej technologii murowanej przykrytej dachem stalowym dwuspadowym, pokrytym płyta warstwową. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 9/1 AM 19 obręb Milicz, gmina Milicz. Inwestorem jest Gmina Milicz, z/s. ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES:
1. Nowe ściany wymurować z pustaków gazobetonowych
2. Ściany zewnętrzne ocieplić styropianem elewacyjnym
3. Demontaż istniejących podłogi i wykonać nowe
4. Wymiana istniejących drzwi na nowe drzwi zewnętrzne
5. Wymiana istniejącej stolarki okiennej na nową
6. Wymiana istniejących drzwi jednoskrzydłowych na nowe drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe
7. Istniejące bramy do wymiany na nowe
8. Wymiana instalacji elektrycznej.
9. Wymiana instalacji wod.-kan.
10. Malowanie oraz szpachlowanie wszystkich ścian.
Zamawiający rezygnuje z wymiany pokrycia dachu z płyt warstwowych, wymiany obróbek blacharskich pasów nadrynnowych oraz łączących nowe i stare płyty warstwowe oraz wymiany rynien. Pozostawiono wymianę rur spustowych na elewacji.
Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w sposób zgodny z wytycznymi zawartymi w szczegółowej dokumentacji projektowej, technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWORB) opracowanych przez CITY-CREATE PROJEKT NADZÓR BUDOWA KONRAD ZMUDA, DUNKOWA 31A, 56-300 MILICZ, pn. „ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW KOTŁOWNI NA BUDYNKI MAGAZYNOWE OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ, LOKALIZACJA MILICZ, DZ. NR 9/1 AM 19 OBRĘB MILICZ, GMINA MILICZ”.
Zadanie realizowane w oparciu o zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z dnia 17.09.2025 nr AB.6743.209.2025.MSZ.
Wyżej wymienione dokumentacje i opracowania są materiałami pomocniczymi do ustalenia przez Oferentów wysokości wynagrodzenia ryczałtowego i stanowią Załącznik nr 12 do Specyfikacji.
UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót podobnych.
Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz zalecanej przez Zamawiającego wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy.
Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że w szczególności w sytuacji, gdy:
1)okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy i je zrealizować,
2)w razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zamawiającego o sposobie likwidacji tej rozbieżności.
Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowią usunięcie rozbieżności w dokumentacji, a w związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego Przedmiot Umowy i nie mogą skutkować dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem.
Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Dokumentacji Projektowej winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów o parametrach i standardach nie gorszych, a jeżeli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie materiały użyte do budowy muszą być bezwzględnie zatwierdzone przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472606,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472606,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMPOL - BUD Damian Kmieciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161353228
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Pułaskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Milicz
7.3.5) Kod pocztowy: 56-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472606,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- dostawa wraz z dystrybucją gazu ziemnego wysokometanowego E PN-C-04750 dostarczanego do obiektów Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Miliczu na rok 2026 - II
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Miliczu w roku 2026
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP W MIKOŁAJEWICACH
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury usług i integracji społecznej w Gminie Wisznice"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SMOLICACH W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI PODDASZA NA GABINETY SPECJALISTYCZNE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU"
- Remont i zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń parteru budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
- Remont toalet szkolnych dla uczniów w PSP w Kuropatniku - etap 1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





