Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00493415/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup indywidualnych środków ochrony osobistej dla ludności cywilnej, doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do ochrony ludności, zakup sprzętu dla OSP do prowadzenia akcji ratunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNICA -ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 472 55 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkrynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krynica-zdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-970244e1-899e-45d0-9fa5-dae33a178ad31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup indywidualnych środków ochrony osobistej dla ludności cywilnej, doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do ochrony ludności, zakup sprzętu dla OSP do prowadzenia akcji ratunkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-970244e1-899e-45d0-9fa5-dae33a178ad3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044422/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup indywidualnych środków ochrony osobistej dla ludności cywilnej, doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do ochrony ludności, zakup sprzętu dla OSP do prowadzenia akcji ratunkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiOD.271.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 494106,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn. Środki ochrony indywidualnej obejmuje zakup masek przeciwgazowych, kombinezonów przeciwchemicznych, zestawu ratowniczego, dozymetrów osobistych, detektora wielogazowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 238050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 pn. Sprzęt strażacki obejmuje zakup najaśnicy akumulatorowej, syreny alarmowej, latarek ręcznych kątowych akumulatorowych, radiotelefonów przenośnych, pompy szlamowej, kurtek wodoodpornych strażackich, butów strażackich, rękawic strażackich, przedłużaczy na bębnie.4.5.3.) Główny kod CPV: 44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 61292,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 pn. Sprzęt ratowniczy obejmuje zakup przecinarki spalinowej do betonu oraz pilarek spalinowych łańcuchowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
4.5.5.) Wartość części: 22057,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 pn. Sprzęt przeciwpowodziowy obejmuje zakup zapór przeciwpowodziowych oraz osuszaczy powietrza.4.5.3.) Główny kod CPV: 44212382-0 - Tamy przeciwpowodziowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721320-1 - Osuszacze powietrza
4.5.5.) Wartość części: 20203,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 pn. Agregaty prądotwórcze obejmuje zakup i montaż agregatu prądotwórczego 60 kVA wraz z zasilaniem i układem SZR oraz agregatów prądotwórczych przenośnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 152504,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273507,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273507,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273507,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DHP Safety Dariusz Packi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387800090
7.3.3) Ulica: Hutnicza 24
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273507,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert na przedmiotową część zamówienia nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby własne MPGK Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju, w 2026 roku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Krynicy-Zdroju w 2026 roku
- "Usługa wynajmu dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na okres 36 miesięcy, dla Spółki Akcyjnej "Uzdrowisko Krynica Żegiestów" w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój."
- Świadczenie kompleksowej usługi prania bielizny szpitalnej wraz z jej transportem na rzecz SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 m-cy od dnia podpisania umowy
- "Dostawa ryb dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Przygotowanie i wydawanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju w okresie od 02.01.2026r. do 31.12.2026r.
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup sprzętu do działań ratowniczych, kwatermistrzowskich i środków łączności w ramach krajowego "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" z podziałem na części
- Dostawa SPRZĘTU i WYPOSAŻENIA w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego oraz mobilnego sprzętu oświetleniowego
- Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA "TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN"
więcej: Zestawy prądnicowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





