Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00484022/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wzmocnienie systemu OLiOC Gminy Raciechowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raciechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciechowice 277
1.5.2.) Miejscowość: Raciechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-415
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@raciechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raciechowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1be5f6c4-31c9-4b40-8bc3-759b56f30d5d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie systemu OLiOC Gminy Raciechowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1be5f6c4-31c9-4b40-8bc3-759b56f30d5d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Szkolenia przedstawicieli OSP i KGW. 1. Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Kadry Podmiotów ochrony ludności zgodnie z załącznikiem nr7 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia dla grupy 30 osób (Uczestnikami szkolenia są osoby stanowiące zasoby osobowe podmiotów ochrony ludności.4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 13800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2- Łóżko polowe tzw. kanadyjka. Specyfikacja zgodnie z OPZ (Opisem Przedmiotu Zamówienia) zał nr 64.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 19800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3- Radiotelefon cyfrowy stacjonarny. Specyfikacja zgodnie z OPZ (Opisem Przedmiotu Zamówienia) zał nr 64.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4- Zasilacz sieciowy z podtrzymaniem PWR-108-12R. Specyfikacja zgodnie z OPZ (Opisem Przedmiotu Zamówienia) zał nr 64.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5- Radiotelefon przenośny. Specyfikacja zgodnie z OPZ (Opisem Przedmiotu Zamówienia) zał nr 64.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 3200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Ubrania specjalne dwuczęściowe. Specyfikacja zgodnie z OPZ (Opisem Przedmiotu Zamówienia) zał nr 64.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 217600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni AquaStar przy ul. Szczecińskiej 35 w Stargardzie w latach 2026 - 2027
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego dla osób korzystających z pływalni Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy przy ul. Gubinowskiej 28/30 i ul. Wiertniczej 26a.
- Świadczenie usług ratownictwa narciarskiego
- Świadczenie usług ratowniczych w pływalni Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Pruszkowie w 2026 roku.
- 2026 -Usługi ratownictwa wodnego w obiekcie pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie
- "ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





