eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaciechowiceWzmocnienie systemu OLiOC Gminy Raciechowice



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wzmocnienie systemu OLiOC Gminy Raciechowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raciechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciechowice 277

1.5.2.) Miejscowość: Raciechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-415

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@raciechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raciechowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1be5f6c4-31c9-4b40-8bc3-759b56f30d5d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie systemu OLiOC Gminy Raciechowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1be5f6c4-31c9-4b40-8bc3-759b56f30d5d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484022

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- Szkolenia przedstawicieli OSP i KGW. 1. Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Kadry Podmiotów ochrony ludności zgodnie z załącznikiem nr7 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia dla grupy 30 osób (Uczestnikami szkolenia są osoby stanowiące zasoby osobowe podmiotów ochrony ludności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 13800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2- Łóżko polowe tzw. kanadyjka. Specyfikacja zgodnie z OPZ (Opisem Przedmiotu Zamówienia) zał nr 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 19800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3- Radiotelefon cyfrowy stacjonarny. Specyfikacja zgodnie z OPZ (Opisem Przedmiotu Zamówienia) zał nr 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4- Zasilacz sieciowy z podtrzymaniem PWR-108-12R. Specyfikacja zgodnie z OPZ (Opisem Przedmiotu Zamówienia) zał nr 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5- Radiotelefon przenośny. Specyfikacja zgodnie z OPZ (Opisem Przedmiotu Zamówienia) zał nr 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 3200 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Ubrania specjalne dwuczęściowe. Specyfikacja zgodnie z OPZ (Opisem Przedmiotu Zamówienia) zał nr 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 217600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie dla wszystkich części postępowania ze względu na brak złożonych ofert dla tych części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.