eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001044962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. R. Markwarta 7

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-015

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspr.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wspr.bydgoszcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wspr.bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f0ecadf-73d7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039424/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOZ.240.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ssak medyczny ręczny
Ssak ręczny do stosowania w ratownictwie medycznym. Łatwy w czyszczeniu z możliwością wykonania dezynfekcji. Pojemnik na wydzieliny jednorazowego użytku o pojemności nie mniejszej niż 250 ml. Waga urządzenia nieprzekraczająca 0,5 kg. Minimalna wydajność ssania 40l/min. Minimalne podciśnienie 300 mmHg. Możliwość podłączenia cewnika. Możliwość regulacji mocy ssania (dorosły/dziecko). Zastawka ograniczająca powrót odsysanej treści. Zasilanie ssaka ręczne, bez potrzeby podpięcia do sieci elektrycznej. Gwarancja minimum 24 m-ce.

Pojemnik jednorazowy do ssaka
Jednorazowy pojemnik do ssaka na wydzieliny. Wykonany z tworzywa sztucznego. Pojemność minimalna 250ml.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 30250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ssak medyczny elektryczny
Przenośny ssak elektryczny służący do udrażniania górnych dróg oddechowych. Przeznaczony do stosowania w ambulansach zespołów ratownictwa medycznego. Wyposażony w torbę lub etui ochronne z kieszenią na cewniki jednorazowe. Lekki, waga nieprzekraczająca 5 kg. Posiadający wbudowany akumulator, obudowa ze wskaźnikiem naładowania baterii. Czas pracy na naładowanym w 100% akumulatorze powyżej 40 minut. Możliwość zasilania i ładowania z instalacji 12 VDC i 230 VAC. Możliwość ładowania w ambulansie na postoju oraz w trakcie jazdy. Odporny na wstrząsy i wodę, z klasą odporności minimum IP34. Spełniający normę PN-EN 1789. Minimalny przepływ 25l/min. Zabezpieczenie przed wnikaniem płynów do wnętrza urządzenia. Wyposażony w filtr zabezpieczający przed zanieczyszczeniem pompy. Możliwość regulacji podciśnienia z wbudowanym wskaźnikiem ciśnienia. Poziom hałasu nieprzekraczający 80 dB. Zintegrowany uchwyt obudowy do przenoszenia w dłoni. Wyposażony w jednorazowy przewód ssący chroniony przez elementy obudowy ssaka oraz pojedynczy słój na jednorazowy wkład na wydzielinę o pojemności minimalnej 700ml. Temperatura pracy urządzenia w zakresie 0 - 50 st. Celsjusza. Uchwyt ssaka wraz z zestawem do montażu dedykowany do zabudowy ambulansu umożliwiający szybkie wpięcie i wypięcie urządzenia ze ściany. Instrukcja obsługi – załączona przy dostawie. Gwarancja minimum 24 m-ce.

Wkład do ssaka na wydzieliny
Jednorazowy pojemnik/wkład do ssaka na wydzieliny. Wykonany z tworzywa sztucznego.

Dren do ssaka
Jednorazowy dren do ssaka z tworzywa sztucznego. Przeznaczony do odsysania wydzielin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 104500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kołnierz ortopedyczny ratunkowy
Jednoczęściowy i jednorazowy dla osób dorosłych lub uniwersalny dla dorosłych i dzieci. Możliwość dobrania rozmiaru dla pacjentów z różną długością szyi. Proste i wygodne ustawienie rozmiaru pozwalające na skuteczne użycie kołnierza u poszkodowanych, szerokie mocne rzepy umożliwiające stabilne zapięcie kołnierza. Blokady/zatrzaski utrzymujące wybrany rozmiar. Otwory zarówno w części potylicznej jak i z przodu kołnierza umożliwiają dostęp do szyi pacjenta. Wyściełanie kołnierza pianką od środka. Pakowany na płasko do ułatwienia przechowywania w ambulansie lub plecaku. Kołnierz wykonany z materiałów umożliwiających wykonanie badania RTG, CT, MRI (pozbawiony metalowych części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty w części nr 1.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112764,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183260,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112764,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070017638

7.3.3) Ulica: Farbiarska 47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-862

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112764,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3744,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3744,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3744,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Dziwosz AGIMED

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591100020

7.3.3) Ulica: Kuźnicy Kołłątajowskiej 6A/41

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-234

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3744,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.