Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów do hemodializy ( dializatory ) - 4 pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 2271222
1.5.8.) Numer faksu: 2271233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=815b5be6-84ca-4c4e-b017-34004e8d5ace1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów do hemodializy ( dializatory ) - 4 pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe906ae0-2d9d-4080-84b5-6da4bd6ea673
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Eap-2412/16/24/M
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 349250 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1,4-1,5 m2- 500 szt.1,6-1,7 m2- 500 szt.
1,8- 1,9 m2- 5 000 szt.
2,0- 2,1 m2-2 000 szt.
2,2- 2,4 m2- 1 000 szt.
Dializator powinien charakteryzować się :
- wysokim stopniem oczyszczania dla małych i średnich cząsteczek
- efektywną ultrafiltracją
- nie powinien powodować istotnej utraty ważnych życiowo związków spowodowanych ich
przechodzeniem przez błonę półprzepuszczalną
- pozostawieniem po hemodializie minimalnej ilości krwi , którą można łatwo wypłukać
- biozgodnością
- rodzaj błony - syntetyczna
- jednorazowego użytku
-instrukcja przygotowania wypełnienia do zabiegu HD
4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej
4.5.5.) Wartość części: 220000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dializator wysokoprzepływowy kapilarny o powierzchniach czynnych:1,8-1,9 m2- 500 szt.
2,0- 2,1 m2- 1000 szt.
2,2-2,4 m2- 500 szt.
Dializator powinien charakteryzować się:
- wysokim stopniem oczyszczania dla małych i średnich cząsteczek
- efektywną ultrafiltracją
- nie powinien powodować istotnej utraty ważnych życiowo związków spowodowanych ich
przechodzeniem przez błonę półprzepuszczalną
- pozostawieniem po hemodializie minimalnej ilości krwi , którą można łatwo wypłukać
- biozgodnością
- rodzaj błony - syntetyczna
- jednorazowego użytku
-instrukcja przygotowania wypełnienia do zabiegu HD
4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Igła do hemodializy tętnicza z oczkiem - 11 000 szt.rozmiar - średnica zewnętrzna igły 15G, 16G, 17G
powinna charakteryzować się :
- z wysokiej jakości stali , silikonowana
- posiadająca ostre ścięcie
- skrzydełko obrotowe w kolorach odpowiadających rozmiarowi igły
- długość igły 20 - 25mm zakończonej drenem silikonowanym , zamkniętej koreczkiem
- na drenie zacisk typu Clamp.
2) Igła do hemodializy żylna bez oczka - 11 000 szt.
średnica zewnętrzna igły 15G, 16G, 17G
powinna być:
- z wysokiej jakości stali , silikonowana
- posiadająca ostre ścięcie
- skrzydełko obrotowe w kolorach odpowiadających rozmiarowi igły
- długość igły 20 - 25mm zakończonej drenem silikonowanym zamkniętej koreczkiem
- na drenie zacisk typu Clamp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej
4.5.5.) Wartość części: 18700 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Filtr płynu dializacyjnego - 100 szt.Opis produktu:
Filtr płynu dializacyjnego, usuwający z płynu do dializ mikrobiologiczne zanieczyszczenie,
- nadający się do automatycznego włączenia we wszystkie programy czyszcząco-
dezynfekujące aparatu do HD
- nadający się do połączenia z systemem hydraulicznym aparatu
- opakowanie jednostkowe foliowe + karton papierowy
- na opakowaniu; Data ważności, seria, data produkcji, dopuszczalny zakres temperatury składowania
Dane techniczne:
- współczynnik filtracji - >300 m/h x mmHg
- max ciśnienie filtracyjne 2 bary
- powierzchnia filtracyjna 2,2 m?
4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej
4.5.5.) Wartość części: 66550 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196543,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196543,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196543,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Axon Lab Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210082828
7.3.3) Ulica: Transportowców
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-858
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196543 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43794 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53190 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43794 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Axon Lab Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210082828
7.3.3) Ulica: Transportowców
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-858
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43794 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18532,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26136 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18532,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Axon Lab Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210082828
7.3.3) Ulica: Transportowców
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-858
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18532 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831480785
7.3.3) Ulica: UL. KRZYWA
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-118
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Zadanie nr 1: Dobudowa brakującego oświetlenia przy drodze pow. Kolbuszowa Górna - Kłapówka w miejscowości Kłapówka Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia drogowego w Weryni - Podlesie
- Przebudowa i remont wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego
- Zakup i dostawa samochodu służbowego na potrzeby utrzymania czystości i porządku dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej
- Dostawa wodomierzy z nakładkami radiowymi do zdalnego odczytu oraz przepływomierzy z radiowym odczytem
- Budowa zespołu obiektów Parku Etnograficznego Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej (strefa zaplecza "A"): kontynuacja prac budowlanych Rządcówki z Rudnej Wielkiej - II etap
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola o oddział żłobkowy z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. gruntów 3019/3 i 1826/7 w obrębie ewidencyjnym Widełka, jednostka ewidencyjna Kolbuszowa
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.