eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa serwisowa sekwenatora NGS firmy Illumina model NovaSeq 6000



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa serwisowa sekwenatora NGS firmy Illumina model NovaSeq 6000

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa serwisowa sekwenatora NGS firmy Illumina model NovaSeq 6000

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6fbf199-5cae-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

4.10. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu: „Genomowa Mapa Polski w Otwartym Dostępie” numer umowy: POPC.02.03.01-00-0097/19-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 56/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej (kontrakt serwisowy) sekwenatora NGS firmy Illumina model NovaSeq 6000 posiadanego przez Zamawiającego na okres 12 m-cy licząc od daty podpisania umowy.
4.2. W ramach świadczenia usługi wykonawca zobowiązuje się do
4.2.1. utrzymania pełnej sprawności działania systemu przez cały okres trwania kontraktu w miejscu jego położenia,
4.2.2. wykonywania wszelkich prac objętych zakresem przedmiotu umowy przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonywania powierzonych prac,
4.2.3. stosowania podczas realizacji przedmiotu umowy wyłącznie wyrobów, materiałów oraz urządzeń oryginalnych oraz posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
4.2.4. stosowania i realizacji procedur serwisowych zgodnie ze standardami producenta urządzenia.
4.3. Wykonawca dokona odpłatnej weryfikacji poprawności działania sekwenatora wykonując przegląd.
4.4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Zamawiający dopuszcza by przed objęciem sekwenatora umową serwisową, przekazać wykonawcy dane reakcji sekwencjonowania przeprowadzonej dla każdej z pozycji sekwencjonowania tego urządzenia wykonanej w oparciu o komórkę przepustową o wysokiej przepustowości (tj. zapewniającej uzyskania co najmniej 6,6 miliardów odczytów w trybie sparowanych końców, dla każdej pozycji) wykonanych w terminie nie wcześniejszym niż 4 tygodnie od daty podpisywania nowej umowy serwisowej. Przy czym Zamawiający wyraża zgodę na udostępnienie surowych plików wynikowych Wykonawcy oraz producentowi sekwenatora na potrzeby oceny parametrów jakościowych. Ponadto:
4.4.1. W razie wykazania usterki wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys naprawy. W przypadku zaakceptowania kosztorysu wykonawca odpłatnie usunie usterki, a umowa serwisowa będzie realizowana. W przypadku odmowy pokrycia kosztów naprawy przez Zamawiającego umowa serwisowa (przedmiot zamówienia) zostanie rozwiązana za porozumieniem stron, a Zamawiający pokryje koszty wykonania przeglądu, bez dochodzenia kar umownych w związku z polubownym rozwiązaniem umowy,
4.4.2. W przypadku kiedy urządzenie będzie sprawne – umowa będzie realizowana zgodnie z jej zapisami.
4.4.3. Okres rozpoczęcia opieki serwisowej rozpocznie się po usunięciu ewentualnych usterek urządzenia lub stwierdzeniu po wykonanym przeglądzie, że urządzenie jest sprawne.
4.5. Zamawiający dokona płatności za uruchomiony usługę opieki serwisowej z góry w terminie 15 dni od daty zawarcia umowy i przekazania poprawnie wystawionej faktury na rzecz Zamawiającego.
4.6. Czas reakcji serwisu rozumiany również jako przystąpienie do zdalnej diagnozy wynosi 48 godzin od wysłania zgłoszenia,
4.7. Czas naprawy wynosi do 14 dni (do 28 dni w przypadku konieczności sprowadzenia części od producenta) od wysłania zgłoszenia.
4.8. W przypadku awarii urządzenia w trakcie prowadzenia reakcji, odczynniki do sekwencjonowania użyte do tej reakcji zostają zwrócone.
4.9. Gwarancja na wymienione części, elementy, podzespoły obowiązuje do końca trwania kontraktu jednak nie krócej niż 90 dni od daty wymiany .
4.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający odstąpił od podziału zamówienia na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. Podział zamówienia mógłby zagrozić jego właściwemu wykonaniu oraz rodzić spory związane z określeniem odpowiedzialności za niewłaściwie wykonany przedmiot zamówienia. Zamówienie stanowi jedną całość funkcjonalnie i technicznie połączoną.
4.11. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
4.12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ (Arkusz cenowy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50412000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620617,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620617,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620617,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Analityk Ewa Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511148731

7.3.3) Ulica: E. Romera

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620617,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.