Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00443855/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do nowych systemów grzewczych – IV części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271049051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Jerzego Ziętka 60
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.piekary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zgm.piekary.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie zarządu i administracji nieruchomościami zabudowanymi i niezabudowanymi stanowiącymi własność lub współwłasność Gminy Piekary Śląskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do nowych systemów grzewczych – IV części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57be230b-b569-4957-9a02-060645c82de4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056844/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Zadanie pn.:"Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznej w budynkach wraz z dostosowaniem do nowych systemów grzewczych."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/NZ-263-132/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341391,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia:„Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do nowych systemów grzewczych
– IV części”.
1.1 Część I pod nazwą: „Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznej w budynkach wraz z dostosowaniem do nowych
systemów grzewczych” oznaczonych następującymi adresami:
• Damrota 24”,
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do
nowych systemów grzewczych – IV części
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
- załącznik nr 4 tj. STWiORB,
- załącznik nr 6 tj. dokumentacje techniczne i przedmiary robót.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art.
22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r., poz. 277 z późn. zm.) osób
wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które
wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w dokumentacji technicznej, przedmiarach
robót, STWiORB tj. wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu remonty lub modernizacje instalacji elektrycznych w
budynkach. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób
fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych
wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych
wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz
Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są w
projektowanych postanowieniach umownych.
5. Przedmiotowe środki dowodowe: Nie dotyczy.
6. Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 113102,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia:„Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do nowych systemów grzewczych
– IV części”.
1.2 Część II pod nazwą: „Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznej w budynkach wraz z dostosowaniem do nowych
systemów grzewczych” oznaczonych następującymi adresami:
• Kanałowa 3”,
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do
nowych systemów grzewczych – IV części
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
- załącznik nr 4 tj. STWiORB,
- załącznik nr 6 tj. dokumentacje techniczne i przedmiary robót.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art.
22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r., poz. 277 z późn. zm.) osób
wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które
wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w dokumentacji technicznej, przedmiarach
robót, STWiORB tj. wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu remonty lub modernizacje instalacji elektrycznych w
budynkach. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób
fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych
wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych
wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz
Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są w
projektowanych postanowieniach umownych.
5. Przedmiotowe środki dowodowe: Nie dotyczy.
6. Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 80338,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Nazwa zamówienia:„Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do nowych systemów grzewczych
– IV części”.
1.3 Część III pod nazwą: „Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznej w budynkach wraz z dostosowaniem do
nowych systemów grzewczych” oznaczonych następującymi adresami:
• Makowskiego 16”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do
nowych systemów grzewczych – IV części
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
- załącznik nr 4 tj. STWiORB,
- załącznik nr 6 tj. dokumentacje techniczne i przedmiary robót.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art.
22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r., poz. 277 z późn. zm.) osób
wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które
wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w dokumentacji technicznej, przedmiarach
robót, STWiORB tj. wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu remonty lub modernizacje instalacji elektrycznych w
budynkach. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób
fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych
wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych
wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz
Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są w
projektowanych postanowieniach umownych.
5. Przedmiotowe środki dowodowe: Nie dotyczy.
6. Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 78813,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia:„Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do nowych systemów grzewczych
– IV części”.
1.4 Część IV pod nazwą: „Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznej w budynkach wraz z dostosowaniem do
nowych systemów grzewczych” oznaczonych następującymi adresami:
• 3-go Maja 35”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do
nowych systemów grzewczych – IV części
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
- załącznik nr 4 tj. STWiORB,
- załącznik nr 6 tj. dokumentacje techniczne i przedmiary robót.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art.
22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r., poz. 277 z późn. zm.) osób
wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które
wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w dokumentacji technicznej, przedmiarach
robót, STWiORB tj. wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu remonty lub modernizacje instalacji elektrycznych w
budynkach. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób
fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych
wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych
wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz
Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są w
projektowanych postanowieniach umownych.
5. Przedmiotowe środki dowodowe: Nie dotyczy.
6. Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 69135,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122481,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122481,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122481,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERAUT ELECTRIC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521248060
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122481,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu pn.: Przebudowa (modernizacja) instalacji elektrycznych w budynkach wraz z dostosowaniem do nowych systemów grzewczych – IV części” w części II prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w terminie składania ofert tj. do dnia 13.10.2025r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Cena oferty przekracza środki zabezpieczone na realizację zamówienia w części II.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70150,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95366,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78215,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP-FIRMA ELEKTRYCZNA PAWEŁ ŁOSZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292427338
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78215,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78278,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78278,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78278,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interaut Electric Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521248060
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Łoszek AMP-FIRMA ELEKTRYCZNA
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Łoszek AMP-FIRMA ELEKTRYCZNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78278,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Usługa polegająca na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania: "Postindustrialne centrum dziedzictwa w Piekarach Śląskich - Etap 1 i Etap 2"
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich.
- Dostawa produktów żywnościowych dla Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich w 2026 roku
- Dostawa artykułów spożywczych na I półrocze 2026 roku - Ryby oraz mrożonki i lody
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





