Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00489554/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa cystern na wodę pitną w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilamowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Wilamowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: (033) 8129430
1.5.8.) Numer faksu: (033) 8129431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.wilamowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wilamowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64c5a08b-9070-46ce-98f4-909791af7d431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa cystern na wodę pitną w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c5a08b-9070-46ce-98f4-909791af7d43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002355/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa cystern na wodę pitną w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489554
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IS.271.3.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 646700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe numer 1 - Dostawa samochodu - cysterny na wodę pitną o pojemności 6m3.Szczegółowy zakres dostawy dla zadania częściowego numer 1 wraz z wymaganiami został określony w załączniku nr 1A – opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuje, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Na cały przedmiot zamówienia zostanie udzielona gwarancja na okres minimum 12 miesięcy.
Uwaga: Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca zobowiązany jest do podania w Formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) zaoferowanego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe numer 2 - Dostawa beczkowozu na wodę pitną o pojemności 5 m3.Szczegółowy zakres dostawy dla zadania częściowego numer 2 wraz z wymaganiami został określony w załączniku nr 1B – opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuje, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Na cały przedmiot zamówienia zostanie udzielona gwarancja na okres minimum 12 miesięcy.
Uwaga: Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca zobowiązany jest do podania w Formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) zaoferowanego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 46700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania częściowego nr 1: Dostawa samochodu - cysterny na wodę pitną o pojemności 6m3 – nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu, jako najkorzystniejsza w zakresie zadania nr 2 - Dostawa beczkowozu na wodę pitną o pojemności 5 m3 – wybrana została oferta złożona przez Wykonawcę:
Link Energy Sp. z o.o., ul. Przytulna 1, 05-090 Janki.
Wykonawca w piśmie z dnia 12.11.2025 r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w związku z brakiem możliwości zapewnienia dostawy przedmiotu zamówienia w wymaganym terminie.
Art. 263 ustawy Pzp, stanowi że: „Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania częściowego nr 2 została złożona tylko jedna oferta.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił postępowanie (w zakresie zadania częściowego
nr 2) na podstawie art. 255 pkt. 7) ustawy Pzp, tj. „Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI WILAMOWICE
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Wilamowicach
- Budowa wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej w Starej Wsi w rejonie ul. Okrężnej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej wraz z budową przepompowni ścieków w miejscowości: Hecznarowice, Wilamowice, Zasole Bielańskie
więcej: przetargi WILAMOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- III Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II postępowanie
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Dostawa cysterny przeznaczonej do transportu i dystrybucji wody pitnej o pojemności 5000l na przyczepie rolniczej
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Cysterny do transportu wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





