eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskDostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cff1ae25-5cb7-4c4a-b05e-2506366dae23

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032622/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Dostawa agregatów prądotwórczych oraz przyczep pod agregaty.
Zamówienie realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawa nowych agregatów prądotwórczych – 2 szt.
2) Dostawa nowych agregatów prądotwórczych – 2 szt.
3) Dostawa nowych przyczep pod agregaty prądotwórcze – 2 szt.
4) Dostawa nowych przyczep pod agregaty prądotwórcze – 2 szt.
2. Wymaga się, aby urządzenia / sprzęt były wykonane w technologii, zgodnie z opisami technicznymi.
3. Uwagi techniczne:
1) Przedstawione urządzenia / sprzęt są rozwiązaniami przykładowymi.
2) Wykonawca może zastosować urządzenia / sprzęt dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów technicznych.
3) Wykonawca winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń / sprzętu w celu porównania. Karty techniczne zaproponowanych urządzeń / sprzętu winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń / sprzętu.
4) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentach zamówienia, wyjaśnieniach do SWZ Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne.
5. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
6. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.5.5.) Wartość części: 388376,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Dostawa beczkowozów asenizacyjnych.
Zamówienie realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawa nowych beczkowozów asenizacyjnych – 2 szt.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 3 do SWZ.
2. Wymaga się, aby sprzęt był wykonany w technologii, zgodnie z opisem technicznym.
3. Uwagi techniczne:
5) Przedstawiony sprzęt jest rozwiązaniem przykładowym.
6) Wykonawca może zastosować sprzęt dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z opisu technicznego.
7) Wykonawca winien załączyć do oferty karty techniczne sprzętu w celu porównania. Karty techniczne zaproponowanego sprzętu winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnego sprzętu.
8) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentach zamówienia, wyjaśnieniach do SWZ Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne.
5. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
6. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne".

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

4.5.5.) Wartość części: 85400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Dostawa cystern do transportu wody pitnej.
Zamówienie realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawa nowych cystern do transportu wody pitnej – 4 szt.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 3 do SWZ.
2. Wymaga się, aby sprzęt był wykonany w technologii, zgodnie z opisem technicznym.
3. Uwagi techniczne:
1) Przedstawiony sprzęt jest rozwiązaniem przykładowym.
2) Wykonawca może zastosować sprzęt dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z opisu technicznego.
3) Wykonawca winien załączyć do oferty karty techniczne sprzętu w celu porównania. Karty techniczne zaproponowanego sprzętu winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnego sprzętu.
4) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentach zamówienia, wyjaśnieniach do SWZ Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne.
5. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
6. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne".

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 212000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Dostawa osuszaczy, nagrzewnic, motopompy, zestawu PSP R1 w plecaku, nożyco-rozpieracza, węży tłocznych, agregatu gaśniczego, pilarek oraz pompy szlamowej.
Zamówienie realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawa nowych osuszaczy powietrza – 20 szt.
2) Dostawa nowych nagrzewnic olejowych – 20 szt.
3) Dostawa nowych motopomp WT 30X – 2 szt.
4) Dostawa nowego zestawu PSP R1 w plecaku z szynami kramera i deską ortopedyczną – 1 szt.
5) Dostawa nowego nożyco-rozpieracza – 1 szt. wraz z akumulatorem – 1szt., ładowarką – 1 szt., końcówkami do wyważania drzwi , deską ewakuacyjną – 1 szt., oraz matą narzędziową – 1 szt.
6) Dostawa nowych węży tłocznych 75/20 – 19 odc, 52/20 – 27, odc, WK-42/20 – 14 sztuk.
7) Dostawa nowego agregatu gaśniczego – 1 szt.
8) Dostawa nowych pilarek spalinowych do drewna – 3 szt.
9) Dostawa nowych aparatów powietrznych – 7 szt. wraz z butlą kompozytową – 7 szt., sygnalizatorem bezruchu – 7 szt. oraz pokrowcami na butle – 7 szt. i pokrowcami na maskę – 7 szt.
10) Dostawa nowych pomp do odpompowywania wody brudnej z płaskich powierzchni – 3 szt.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 3 do SWZ.
2. Wymaga się, aby urządzenia były wykonane w technologii, zgodnie z opisem technicznym.
3. Uwagi techniczne:
1) Przedstawione urządzenia są rozwiązaniem przykładowym.
2) Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z opisu technicznego.
3) Wykonawca winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń w celu porównania. Karty techniczne zaproponowanych urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnego sprzętu.
4) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
4. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentach zamówienia, wyjaśnieniach do SWZ Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne.
5. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
6. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne".

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39721320-1 - Osuszacze powietrza

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

34144213-4 - Motopompy

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy

42122220-8 - Pompy ściekowe

43812000-8 - Piły

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 325984,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449319,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449319,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449319,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PEZAL PRODUCT LINE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5833165070

7.3.3) Ulica: Benzynowa

7.3.4) Miejscowość: Przejazdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-021

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449319,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.)
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia jw., ponieważ nie złożono żadnej oferty na wykonanie części 2.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.)
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia jw., ponieważ nie złożono żadnej oferty na wykonanie części 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403860,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403860,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403860,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FENIX MARKET Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5170421482

7.3.4) Miejscowość: Stobierna

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403860,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.