Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00410549/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
- 2025/BZP 00423107/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja systemu monitoringu w DPS „Syrena” polegająca na
zakupie, dostawie oraz usłudze demontażu wraz z montażem
nowego systemu monitoringu w Domu Pomocy Społecznej „Syrena””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Syrena"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006377177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Syreny 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dpssyrena@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef2a4aaa-5297-4243-ab1b-57184896c1ef1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja systemu monitoringu w DPS „Syrena” polegająca nazakupie, dostawie oraz usłudze demontażu wraz z montażem
nowego systemu monitoringu w Domu Pomocy Społecznej „Syrena””
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef2a4aaa-5297-4243-ab1b-57184896c1ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073606/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Modernizacja systemu monitoringu w DPS „Syrena” polegająca na zakupie, dostawie oraz usłudze demontażu wraz z montażem nowego systemu monitoringu w Domu Pomocy Społecznej „Syrena””
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410549
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.TIK.ZA.260.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 257316,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu monitoringu w DPS „Syrena” polegająca na zakupie, dostawie oraz usłudze demontażu wraz z montażem
nowego systemu monitoringu w Domu Pomocy Społecznej „Syrena” polegająca
w szczególności na:
1) dostawie elementów nowego systemu monitoringu;
2) montażu elementów nowego systemu monitoringu oraz demontażu wszystkich wskazanych elementów istniejącego systemu monitoringu (w tym wszelkie niezbędne prace remontowo-budowlane);
3) konfiguracji i uruchomieniu systemu monitoringu;
4) przeprowadzeniu testów poprawności działania systemu monitoringu;
5) wykonaniu dokumentacji technicznej powykonawczej;
6) przeszkoleniu personelu z Domu Pomocy Społecznej „Syrena”;
7) obsłudze gwarancyjnej przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty zakończenia prac;
8) udzieleniu gwarancji na elementy systemu monitoringu (w tym oprogramowanie)
w okresie co najmniej 24 miesięcy od daty końcowego protokołu odbioru i zapewnieniu części zamiennych w okresie 5 lat od tej daty;
9) przeglądach technicznych w okresie gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295552,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295552,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295552,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONNECTIA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213680978
7.3.3) Ulica: Stępińska 22/30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-739
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295552,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Informatyki Statystycznej
- 2025.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
- Zakup i dostarczenie samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - powtórka 2
- Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji systemu i instalacji BMS w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Sprzedaż w systemie bezgotówkowym paliw płynnych na potrzeby Akademii Wymiaru Sprawiedliwości
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie systemu komunikacji pożarowej pomiędzy głównym i terenowymi centrami monitoringu oraz dostosowanie do komunikacji z jednostkami służb zewnętrznych w czasie działań kryzysowych
- Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie Gminy Sułkowice cz. VI
- Instalacja kamer przeciwpożarowych wraz z systemem automatycznej detekcji dymu
- Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu wizyjnego w Stacji Segregacji Odpadów
- Zapytanie ofertowe na wykonanie monitoringu dla budynku Siewna 23B
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





