Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00521948/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00532991/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00537112/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2025/BZP 00019548/01 - Wynik z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
" II- Dostawa samochodu typu furgon brygadowy (załogowy) ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Komunalna 5
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531876
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00521948
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Charakterystyka pojazdu. Rok produkcji: co najmniej 2023
Przebieg: do 50 km. Długość całkowita w przedziale: 4400 mm – 4950 mm
Wysokość całkowita (bez dodatkowego oświetlenia ostrzegawczego) w przedziale: 1800 mm – 1900 mm, zamawiający dopuszcza minimalną wysokość samochodu (licząc bez relingów dachowych) w przedziale 1796 mm – 1900mm. Wysokość przestrzeni bagażowej od podłogi do dachu w przedziale: 1200 - 1300 mm Zamawiający dopuszcza wysokość przestrzeni bagażowej od podłogi do dachu w przedziale: 1125-1300 mm. Długość przestrzeni bagażowej mierząc po podłodze: min. 1200 mm DMC pojazdu: do 3,5 t, Kabina pasażerska: 5-cio osobowa łącznie z kierowcą, Wykonane: dla ruchu prawostronnego, Skrzynia biegów: manualna
lub automatyczna. (kryterium oceny punktowane 10 pkt) Silnik benzynowy lub wysokoprężny. (kryterium oceny punktowane
10 pkt) Spełniający normy emisji spalin dla roku produkcji, Moc silnika: minimum 95 KM. Zamawiający dopuszcza samochód 5-osobowy bez przegrody z homologacją osobową.
Po zmianie:
Charakterystyka pojazdu. Rok produkcji: co najmniej 2023
Przebieg: do 50 km. Długość całkowita w przedziale: 4400 mm – 4950 mm, Wysokość całkowita (bez dodatkowego oświetlenia ostrzegawczego) w przedziale: 1800 mm – 1900 mm, zamawiający dopuszcza minimalną wysokość samochodu (licząc bez relingów dachowych) w przedziale 1796 mm – 1900mm. Wysokość przestrzeni bagażowej od podłogi do dachu w przedziale: 1200 - 1300 mm Zamawiający dopuszcza wysokość przestrzeni bagażowej od podłogi do dachu w przedziale: 1125-1300 mm. Długość przestrzeni bagażowej mierząc po podłodze: min. 1200 mm DMC pojazdu: do 3,5 t, Kabina pasażerska: 5-cio osobowa łącznie z kierowcą, Wykonane: dla ruchu prawostronnego, Skrzynia biegów: manualna, lub automatyczna. (kryterium oceny punktowane 10 pkt) Silnik benzynowy lub wysokoprężny. (kryterium oceny punktowane, 10 pkt) Spełniający normy emisji spalin dla roku produkcji, Moc silnika: minimum 95 KM. Zamawiający dopuszcza samochód 5-osobowy bez przegrody z homologacją osobową. Zamawiający dopuszcza belkę świetlną LED zamontowaną na dachu lub na relingach dachowych z lampami ostrzegawczymi koloru pomarańczowego wysokości max 108 mm. Zamawiający dopuszcza homologację 7 osobową z możliwością demontażu na stałe 3 rzędu siedzeń (pojazd 5 miejscowy). Zamawiający dopuszcza minimalną wysokość samochodu (licząc bez relingów dachowych) w przedziale 1796 mm – 1900mm.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Kwota zabezpieczenia
wynosi 3 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.
Zamawiający nie wymaga, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zatrudnienia
przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878, 1222) osób wykonujących czynność w
zakresie realizacji zamówienia.
Po zmianie:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Kwota zabezpieczenia
wynosi 3 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. Zamawiający nie wymaga, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878, 1222) osób wykonujących czynność w zakresie realizacji zamówienia.1. Zamawiający modyfikuje brzmienie par. 11, który otrzymuje brzmienie: § 11 Świadczenie serwisu,
1. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z interwałem serwisowym wskazanym przez producenta dokonać w najbliższym autoryzowanym serwisie przeglądu technicznego przedmiotu umowy, 2. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi serwisowe, przez które strony rozumieją usługi, o których mowa w ust. 1 oraz naprawy przedmiotu umowy wynikające z jego wad.
3. Usługi serwisowe Wykonawca świadczyć będzie poprzez najbliższy autoryzowany serwis producenta
2. Zamawiający modyfikuje par. 10 ust. 5 „Wzór umowy” stanowiący Rozdział III SWZ poprzez zawarcie w nim zdania „W uzasadnionych przypadkach po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się wydłużenie terminu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-09 09:00
Po zmianie:
2024-10-10 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-09 09:15
Po zmianie:
2024-10-10 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-07
Po zmianie:
2024-11-08
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Remont budynku warsztatowego nr 58 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej w Kołobrzegu.
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ciągu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Kościuszki, w ciągu DW 147 m. Gostomin
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Usługi serwisu pogwarancyjnego inst. klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i klimatyzatorów oraz przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Koszalinie i w podległych Inspektoratach - 2 części
- "Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby KOWR OT w Koszalinie - PO RAZ DRUGI"
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 tony z kabiną załogową oraz skrzynią samowyładowczą
- Zakup lekkiego samochodu specjalnego ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lanckoronie
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.