Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501441/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-20
- 2023/BZP 00537481/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00578168/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00227993/01 - Wynik z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Remont i przebudowa budynków Kamienicy Oleśnickich i Oficyny”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: 15 815400
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531670
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00501441
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Ciąg dalszy Sekcja VII - Projektowane postanowienia umowy.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
"(...)6. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadkach określonych w niniejszej umowie oraz w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub/i podatku akcyzowego.
7. Wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony. Zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o iloczyn ilości robót niewykonanych i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę.
8. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz za zgodą Zamawiającego może zmienić podwykonawcę, powierzyć wykonanie lub zmienić część zakresu wykonywania umowy podwykonawcy.
9. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany".
I. Sposób przekazania próbki Zamawiającemu:
• Wykonawca składa próbkę w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu (Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz)do dnia 21.12.2023 r. do godz. 10:00;
• Opakowanie z próbką musi posiadać następujące oznaczenia: nazwa i adres Wykonawcy, nazwa i adres Zamawiającego;
• Opakowanie z próbką należy opisać w sposób następujący:
„Próbka –zał. do oferty w postępowaniu na zadanie pn.: „Remont i przebudowa budynków Kamienicy Oleśnickich i Oficyny”.
Oznaczenie sprawy: RZP.271.1.22.2023.MZI.
Nie otwierać przed dniem 21.12.2023r., przed godz. 10:30”
• Próbka musi być złożona w nieprzezroczystej, zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu gwarantującym jej nienaruszalność;
• Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie przesyłki z próbką w przypadku nieprawidłowego jej oznaczenia;
• Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganej próbki lub złoży ją po wyznaczonym terminie Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp (próbka do oceny ofert nie podlega uzupełnieniu).
II. Wykonawca, którego oferta została wybrana przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami /stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z rozdziałem V pkt 2 ppkt 4b) SWZ wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającymi, iż osoby wymienione w wykazie osób są jej członkami (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem lub cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej).
- dokument potwierdzający, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada praktykę w zakresie kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach zgodnie z art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.) - kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem lub cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej.
- opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zgodnie z § 12 projektu umowy) - kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem lub cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
- kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej.
Po zmianie:
Ciąg dalszy Sekcja VII - Projektowane postanowienia umowy.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
"(...)6. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadkach określonych w niniejszej umowie oraz w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub/i podatku akcyzowego.
7. Wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony. Zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o iloczyn ilości robót niewykonanych i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę.
8. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz za zgodą Zamawiającego może zmienić podwykonawcę, powierzyć wykonanie lub zmienić część zakresu wykonywania umowy podwykonawcy.
9. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany".
I. Sposób przekazania próbki Zamawiającemu:
• Wykonawca składa próbkę w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu (Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz)do dnia 04.01.2024 r. do godz. 10:00;
• Opakowanie z próbką musi posiadać następujące oznaczenia: nazwa i adres Wykonawcy, nazwa i adres Zamawiającego;
• Opakowanie z próbką należy opisać w sposób następujący:
„Próbka –zał. do oferty w postępowaniu na zadanie pn.: „Remont i przebudowa budynków Kamienicy Oleśnickich i Oficyny”.
Oznaczenie sprawy: RZP.271.1.22.2023.MZI.
Nie otwierać przed dniem 04.01.2024r., przed godz. 10:30”
• Próbka musi być złożona w nieprzezroczystej, zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu gwarantującym jej nienaruszalność;
• Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie przesyłki z próbką w przypadku nieprawidłowego jej oznaczenia;
• Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganej próbki lub złoży ją po wyznaczonym terminie Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp (próbka do oceny ofert nie podlega uzupełnieniu).
II. Wykonawca, którego oferta została wybrana przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami /stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z rozdziałem V pkt 2 ppkt 4b) SWZ wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającymi, iż osoby wymienione w wykazie osób są jej członkami (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem lub cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej).
- dokument potwierdzający, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada praktykę w zakresie kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach zgodnie z art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.) - kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem lub cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej.
- opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zgodnie z § 12 projektu umowy) - kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem lub cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
- kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 21.12.2023 r. do godz. 10:00.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 upzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 469 ze zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym nr rachunku Nr 15 9429 0004 2001 0000 1300 0028 z dopiskiem "Wadium – na zadanie: „ Remont i przebudowa budynków Kamienicy Oleśnickich i Oficyny”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu pieniędzy na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 upzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 upzp.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 04.01.2024 r. do godz. 10:00.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 upzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 469 ze zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym nr rachunku Nr 15 9429 0004 2001 0000 1300 0028 z dopiskiem "Wadium – na zadanie: „ Remont i przebudowa budynków Kamienicy Oleśnickich i Oficyny”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu pieniędzy na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 upzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 upzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-21 10:00
Po zmianie:
2024-01-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-21 10:30
Po zmianie:
2024-01-04 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-19
Po zmianie:
2024-02-02
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.