Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00480894/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 (trzech) samochodów osobowych dla celów służbowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy
1.3.) Oddział zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 501778991
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gdansk.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce497c81-4e71-4f2a-b4f4-5198af01073b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kontrola przestrzegania Prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 3 (trzech) samochodów osobowych dla celów służbowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce497c81-4e71-4f2a-b4f4-5198af01073b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00240646/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa 3 szt. służbowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku oraz Oddziałów: w Słupsku i w Starogardzie Gdańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GD-POR-A.213.11.2024.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304878,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym jest dostawa 3 (trzech) fabrycznie nowych samochodów osobowych na użytek Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający wymaga dostawy 3 (trzech) fabrycznie nowych, nieużywanych samochodów osobowych z silnikami hybrydowymi (przy jednostce spalinowej benzynowej), wyprodukowanych w 2024 roku (z zastrzeżeniem braku przebiegu świadczącym o używaniu pojazdów) oraz świadczenia usług gwarancyjnych samochodów zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 4 do SWZ.
Dopuszczalna emisja zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów spełniająca wymogi normy emisji spalin: minimum Euro 6. Dostarczone samochody muszą być kompletne oraz wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych) i prawnych, a także praw osób trzecich. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotów umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność.
3. Samochody muszą spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.)
4. Samochody osobowe muszą posiadać odpowiednią homologację wystawioną zgodnie z przepisami Działu III Pojazdy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
5. Zamawiający nie wymaga, aby samochody były objęte ubezpieczeniem komunikacyjnym OC posiadaczy pojazdów mechanicznych.
6. Dostarczony samochód nie będzie wcześniej zarejestrowany.
7. Samochody osobowe oprócz homologacji muszą posiadać: instrukcję w języku polskim, książkę gwarancyjną oraz inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdów.
8. Wykonawca zapewni na oferowane samochody pełny autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie całego kraju w tym w szczególności na terenie województwa pomorskiego.
9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone samochody na zasadach i na okresy, które zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmioty zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego: Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 195, 80-868 Gdańsk.
11. Jeżeli w niniejszej SWZ zostaną użyte jakiekolwiek znaki towarowe lub nazwy producentów, należy traktować, że każdorazowo takiemu określeniu towarzyszy sformułowanie „lub równoważny”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412911 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toyota Sabaj Łódź Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280003195
7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 69A
7.3.4) Miejscowość: Rzgów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOYOTA SABAJ ŁÓDŹ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TOYOTA SABAJ ŁÓDŹ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 2025. Wykonanie przeglądów stanu technicznego dróg
- Dostawa biologicznych łat osierdziowych dla UCK
- Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- Wykoszenie Łąk w rezerwacie przyrody "Słone Łąki" i jego otulinie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem samochodów osobowych dla Centrum Informatyki Resortu Finansów na okres 12 miesięcy
- Dostawa trzech sztuk nowych samochodów osobowych.
- Zakup i dostawa 2 szt. samochodów osobowych na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Głubczycach.
- Zakup samochodu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- Dostawa 1 samochodu w 2025r. dla Zespołu Szkół nr 5 Mistrzostwa Sportowego
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.