Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00451225/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
- 2025/BZP 00456392/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
- 2025/BZP 00465451/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-322ba33c-c6fb-4c35-b1ea-74e6a07ef78c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-322ba33c-c6fb-4c35-b1ea-74e6a07ef78c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020029/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim w ramach realizacji Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i OC na r.2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.37.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 479581,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim. Zamówienie podzielono na części w tymCzęść 1 zamówienia : Budynek Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39, 09-100 Płońsk.
2. Instalacja fotowoltaiczna objęta przedmiotem zamówienia powinna działać w systemie off-grid (niepodłączona do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej).
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje:
1) prace przygotowawcze przed dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej, w tym:
˗ roboty pomiarowe związane z inwentaryzacją przebiegu istniejących instalacji, istniejącej rozdzielni elektrycznej oraz lokalizacji urządzeń w obszarach przewidzianych pod montaż urządzeń i infrastruktury, celem potwierdzenia poprawności doboru urządzenia
2) przygotowanie dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa
3) dostawę i montaż do wyznaczonych miejsc nowej instalacji fotowoltaicznej, w tym
˗ dostawa i montaż konstrukcji wsporczych (dachowych w przypadku części zamówienia dotyczącej montażu na dachu, lub wolnostojącej w przypadku montażu na gruncie)
˗ dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych.
˗ dostawa i montaż inwerterów (falowników) hybrydowych współpracujących z systemem magazynowania.
˗ dostawa i montaż dedykowanych magazynów energii, wraz z przystosowaniem pomieszczenia przeznaczonego na magazyn do obecnie obowiązujących przepisów i warunków technicznych
˗ wykonanie niezbędnych prac ziemnych i towarzyszących prac budowlanych
4) dokonanie przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w tym
˗ wykonanie okablowania DC i AC wraz z zabezpieczeniami dla systemów PV i ME
˗ wykonanie tras kablowych i przyłączenie instalacji PV i ME do wewnętrznej sieci Zamawiającego.
˗ integracja systemów PV z magazynami energii i siecią elektroenergetyczną.
˗ dostawa i montaż systemów zarządzania energią i monitoringu dla PV i ME.
˗ przeprowadzenie testów, pomiarów i uruchomienie kompletnych systemów PV+ME.
˗ uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód i dokonanie odbiorów (w tym u Operatora Systemu Dystrybucyjnego).
5) przeprowadzenie szkolenia pracowników ww. urzędów i jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi kompletnej instalacji i zintegrowanych urządzeń wraz z podzespołami oraz wsparcie techniczne.
6) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, która swoim zakresem obejmować będzie m.in. dane techniczne instalacji fotowoltaicznej, schematy podłączenia, karty materiałowe instalacji, instrukcje BHP, instrukcję serwisową urządzeń, wymagane potwierdzenia zgodności, projekt techniczny z naniesionymi zmianami (jeśli takowe wystąpią) oraz wszelkie inne dokumenty i opracowania niezbędne do przekazania inwestycji do użytkowania i eksploatacji.
6. Wszystkie postanowienia SWZ dotyczą w takim samym zakresie pierwszej, drugiej i trzeciej części zamówienia, chyba, że zastrzeżono inaczej.
7. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w SWZ lub załącznikach do niej, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SWZ, załącznikami do niej oraz obowiązującymi normami i standardami.
9. Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający w szczególności ilość, parametry i wymagania Zamawiającego co do przedmiotu dostawy zawarty został w Załączniku Nr 9 i Załącznikach nr 9.1 (załączniki do OPZ) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331000-8 - Baterie słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 150775 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim. Zamówienie podzielono na części w tymCzęść 2 zamówienia: Budynek Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto
2. Instalacja fotowoltaiczna objęta przedmiotem zamówienia powinna działać w systemie off-grid (niepodłączona do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej).
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje:
1) prace przygotowawcze przed dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej, w tym:
˗ roboty pomiarowe związane z inwentaryzacją przebiegu istniejących instalacji, istniejącej rozdzielni elektrycznej oraz lokalizacji urządzeń w obszarach przewidzianych pod montaż urządzeń i infrastruktury, celem potwierdzenia poprawności doboru urządzenia
2) przygotowanie dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa
3) dostawę i montaż do wyznaczonych miejsc nowej instalacji fotowoltaicznej, w tym
˗ dostawa i montaż konstrukcji wsporczych (dachowych w przypadku części zamówienia dotyczącej montażu na dachu, lub wolnostojącej w przypadku montażu na gruncie)
˗ dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych.
˗ dostawa i montaż inwerterów (falowników) hybrydowych współpracujących z systemem magazynowania.
˗ dostawa i montaż dedykowanych magazynów energii, wraz z przystosowaniem pomieszczenia przeznaczonego na magazyn do obecnie obowiązujących przepisów i warunków technicznych
˗ wykonanie niezbędnych prac ziemnych i towarzyszących prac budowlanych
4) dokonanie przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w tym
˗ wykonanie okablowania DC i AC wraz z zabezpieczeniami dla systemów PV i ME
˗ wykonanie tras kablowych i przyłączenie instalacji PV i ME do wewnętrznej sieci Zamawiającego.
˗ integracja systemów PV z magazynami energii i siecią elektroenergetyczną.
˗ dostawa i montaż systemów zarządzania energią i monitoringu dla PV i ME.
˗ przeprowadzenie testów, pomiarów i uruchomienie kompletnych systemów PV+ME.
˗ uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód i dokonanie odbiorów (w tym u Operatora Systemu Dystrybucyjnego).
5) przeprowadzenie szkolenia pracowników ww. urzędów i jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi kompletnej instalacji i zintegrowanych urządzeń wraz z podzespołami oraz wsparcie techniczne.
6) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, która swoim zakresem obejmować będzie m.in. dane techniczne instalacji fotowoltaicznej, schematy podłączenia, karty materiałowe instalacji, instrukcje BHP, instrukcję serwisową urządzeń, wymagane potwierdzenia zgodności, projekt techniczny z naniesionymi zmianami (jeśli takowe wystąpią) oraz wszelkie inne dokumenty i opracowania niezbędne do przekazania inwestycji do użytkowania i eksploatacji.
6. Wszystkie postanowienia SWZ dotyczą w takim samym zakresie pierwszej, drugiej i trzeciej części zamówienia, chyba, że zastrzeżono inaczej.
7. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w SWZ lub załącznikach do niej, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SWZ, załącznikami do niej oraz obowiązującymi normami i standardami.
9. Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający w szczególności ilość, parametry i wymagania Zamawiającego co do przedmiotu dostawy zawarty został w Załączniku Nr 9 i Załącznikach nr 9.1 (załączniki do OPZ) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331000-8 - Baterie słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 217996,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim. Zamówienie podzielono na części w tymCzęść 3 zamówienia: Budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku przy ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk
2. Instalacja fotowoltaiczna objęta przedmiotem zamówienia powinna działać w systemie off-grid (niepodłączona do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej).
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje:
1) prace przygotowawcze przed dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej, w tym:
˗ roboty pomiarowe związane z inwentaryzacją przebiegu istniejących instalacji, istniejącej rozdzielni elektrycznej oraz lokalizacji urządzeń w obszarach przewidzianych pod montaż urządzeń i infrastruktury, celem potwierdzenia poprawności doboru urządzenia
2) przygotowanie dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa
3) dostawę i montaż do wyznaczonych miejsc nowej instalacji fotowoltaicznej, w tym
˗ dostawa i montaż konstrukcji wsporczych (dachowych w przypadku części zamówienia dotyczącej montażu na dachu, lub wolnostojącej w przypadku montażu na gruncie)
˗ dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych.
˗ dostawa i montaż inwerterów (falowników) hybrydowych współpracujących z systemem magazynowania.
˗ dostawa i montaż dedykowanych magazynów energii, wraz z przystosowaniem pomieszczenia przeznaczonego na magazyn do obecnie obowiązujących przepisów i warunków technicznych
˗ wykonanie niezbędnych prac ziemnych i towarzyszących prac budowlanych
4) dokonanie przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w tym
˗ wykonanie okablowania DC i AC wraz z zabezpieczeniami dla systemów PV i ME
˗ wykonanie tras kablowych i przyłączenie instalacji PV i ME do wewnętrznej sieci Zamawiającego.
˗ integracja systemów PV z magazynami energii i siecią elektroenergetyczną.
˗ dostawa i montaż systemów zarządzania energią i monitoringu dla PV i ME.
˗ przeprowadzenie testów, pomiarów i uruchomienie kompletnych systemów PV+ME.
˗ uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód i dokonanie odbiorów (w tym u Operatora Systemu Dystrybucyjnego).
5) przeprowadzenie szkolenia pracowników ww. urzędów i jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi kompletnej instalacji i zintegrowanych urządzeń wraz z podzespołami oraz wsparcie techniczne.
6) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, która swoim zakresem obejmować będzie m.in. dane techniczne instalacji fotowoltaicznej, schematy podłączenia, karty materiałowe instalacji, instrukcje BHP, instrukcję serwisową urządzeń, wymagane potwierdzenia zgodności, projekt techniczny z naniesionymi zmianami (jeśli takowe wystąpią) oraz wszelkie inne dokumenty i opracowania niezbędne do przekazania inwestycji do użytkowania i eksploatacji.
6. Wszystkie postanowienia SWZ dotyczą w takim samym zakresie pierwszej, drugiej i trzeciej części zamówienia, chyba, że zastrzeżono inaczej.
7. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w SWZ lub załącznikach do niej, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SWZ, załącznikami do niej oraz obowiązującymi normami i standardami.
9. Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający w szczególności ilość, parametry i wymagania Zamawiającego co do przedmiotu dostawy zawarty został w Załączniku Nr 9 i Załącznikach nr 9.1 (załączniki do OPZ) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331000-8 - Baterie słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 110809,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110577,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208977,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110577,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Paulina Wojtkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883064898
7.3.3) Ulica: Dobierzyn 34
7.3.4) Miejscowość: 87-890 Lubraniec
7.3.5) Kod pocztowy: 87-890
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa PAULINA WOJTKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa PAULINA WOJTKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110577,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Paulina Wojtkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883064898
7.3.3) Ulica: Dobierzyn 34
7.3.4) Miejscowość: Lubraniec
7.3.5) Kod pocztowy: 87-890
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa PAULINA WOJTKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa PAULINA WOJTKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66051,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66051,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Paulina Wojtkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883064898
7.3.3) Ulica: Dobierzyn 34
7.3.4) Miejscowość: Lubraniec
7.3.5) Kod pocztowy: 87-890
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa PAULINA WOJTKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa PAULINA WOJTKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66051,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostosowanie szkół podstawowych w Płońsku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w trybie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn. Dostępne szkoły podstawowe w Płońsku (...)
- ZAKUP I DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA GMINNEGO ZAKŁADU KOMUNALNEGO SPÓŁKA Z O.O. NA 2026 ROK
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.23.2025
- Rewitalizacja budynków w Płońsku wraz z poprawą efektywności energetycznej: budynek wielorodzinny położony przy ul. Warszawskiej 55 - wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej.
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
- Budowa budynków komunalnych w Warce
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na przepompowni ścieków w Pogwizdowie i instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na oczyszczalni ścieków w Hażlachu
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku wielofunkcyjnym w Szymocicach
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





