Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475316/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie z użyciem materiałów własnych i dostarczenie tablic rejestracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie z użyciem materiałów własnych i dostarczenie tablic rejestracyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8afe12-44a0-405e-9721-793e1bfc2f81
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043527/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Wykonanie z użyciem materiałów własnych i dostarczenie tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.272.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest konieczne do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów. Przyjmuje się zamówienie nw. tablic w ilościach:
a) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 20 000 szt.,
b) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 100 szt.,
c) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe na przyczepy – 200 szt.,
d) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe na przyczepy – 100 szt.,
e) tablice rejestracyjne zwyczajne motocyklowe – 3000 szt.,
f) tablice rejestracyjne zwyczajne motorowerowe – 200 szt.,
g) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 400 szt.,
h) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe dla pojazdu elektrycznego albo napędzanego wodorem – 600 szt.,
i) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe dla pojazdu elektrycznego albo napędzanego wodorem – 4 szt.,
j) tablice rejestracyjne motocyklowe dla pojazdu elektrycznego albo napędzanego wodorem – 20 szt.,
k) tablice rejestracyjne motorowerowe dla motoroweru wyposażonego w silnik elektryczny – 40 szt.,
l) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone dla pojazdu elektrycznego albo napędzanego wodorem – 4 szt.,
m) pozostałe: wtórniki tablic, tablice indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, dodatkowe i inne – 1000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694576,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737316,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694576,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TABLA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462192642
7.3.3) Ulica: Diamentowa 7b
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-447
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694576,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- 1. Zakup narzędzi chirurgicznych w tym do operacji ortopedycznych dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup i dostawa ambulansu typu B dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup wraz z montażem 50 łóżek szpitalnych z materacami oraz szafkami przyłóżkowymi dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup wraz z montażem Aparatu cyfrowego RTG typ ramie C dla SP ZOZ w Kraśniku
- Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków
- Dostawa samochodu specjalistycznego z podnośnikiem koszowym
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lwówku Śląskim
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
- Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Jędrzejowskiego
- Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





