eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoZakup używanego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup używanego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80

1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/976834

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup używanego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84b417e5-f9ac-488f-9543-9b2afb7c494d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004708/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup używanego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych z zabudową 2 komorową:

Podwozie:
• rok produkcji - min. 2013
• emisja spalin - min. euro 6
• przebieg – max. do 150.000 km
• DMC – min 26.000 kg
• ładowność – min. 10.000 kg
• poj. silnika – min. 10.000 cm3
• moc silnika – min. 310 KM
• automatyczna skrzynia biegów
• blokada tylnego mostu napędowego
• podwozie 3 osiowe
• tylna oś podnoszona i skrętna
• zawieszenie przednie – resor
• zawieszenie tylne – pneumatyczne
• rozstaw osi – 4,0 m + 1,35 m
• koła - 315/70R22,5 – zużycie max 70 %
• kabina dzienna – 3 miejscowa
• klimatyzacja
• elektryczne szyby i lusterka
• kierownica wielofunkcyjna
• podnośnik hydrauliczny, klucz do kół, apteczka i gaśnica ppoż.

Zabudowa
• zabudowa - 2 komorowa
• rok produkcji – min. 2013
• pojemność dużej komory – min. 11,5 m3
• pojemność małej komory – min. 6 m3
• 2 niezależne odwłoki
• rynny odcieku z komór zmontowane do odwłoka
• okno rewizyjne po każdej stronie zabudowy
• centralne smarowanie
• wrzut na pojemniki od110L do 1100L na większej komorze oraz łapy do pojemników 1100L, automatyczny system otwierania pojemników 1100l
• wrzut na pojemniki od 110L do 360L na mniejszej komorze
• krawędź zasypu od podłożą na wysokości – max. 130 cm
• stopnie obsługi śmieciarki
• wymiary : długość - 9,30 m, szerokość – 2,50 m, wysokość – 3,17 m
• sterowniki urządzenia zasypowego po obu stronach
• pneumatyczny chwytak kosza
• przyciski sterujące po obu stronach
• dźwignie hydrauliczne do obsługi mechanizmu zgniatania odpadów
• drzwi kontrolne z zabezpieczeniem
• automatyczny cykl pracy
• wysoka szybkość zgniatania
• zawór zabezpieczający przy podniesionym odwłoku
• opróżnianie przez podniesienie odwłoka
• automatyczna regulacja obrotów
• pomarańczowe światła ostrzegawcze
• światła robocze
• firana przeciwpyłowa
• boczne osłony przeciwnajazdowe
• zmiotka i szufla zamontowana
• kamera wsteczna z mikrofonem z monitorem kolorowym w kabinie
• stopnie dla ładowaczy
• pojemniki na worki, skrzynki narzędziowe.

Pojazd musi być z fabrycznie zamontowaną zabudową co musi mieć odzwierciedlenie w CEPIK.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH TRANSTON Zbigniew Kałas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580003494

7.3.3) Ulica: Białowieża 2

7.3.4) Miejscowość: Białowieża

7.3.5) Kod pocztowy: 89-115

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.