Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00479652/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00493249/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego i telemedycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210013253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7278064
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spwspr.kylos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ratmed-gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8420201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego i telemedycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b8b75e5-7c9a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014007/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu informatycznego i telemedycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.330.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 916744,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET nr 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i telemedycznego:
1.1. Elektroniczny stetoskop bezprzewodowy (wyrób medyczny),
1.2. Słuchawki bezprzewodowe z przewodnictwem kostnym,
1.3. Kamera nasobna wraz z szelkami do mocowania,
1.4. Router mobilny,
1.5. Walizka przeznaczona do ładowania, przechowywania i przenoszenia sprzętu (stetoskop, router mobilny, słuchawki z przewodnictwem kostnym, kamera nasobna),
1.6. Router stacjonarny wraz z anteną GSM ,
1.7. Kamera monitorująca do montażu w przedziale medycznym,
1.8. Lokalozator GPS.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących dokumentach:
a) zakres rzeczowy i ilościowy – zawarto w dodatku nr 2 do SWZ (zał. nr 1 do oferty)
b) parametry techniczno-użytkowe sprzętu informatycznego i telemedycznego – zawarto w dodatku nr 3 do SWZ (zał. nr 2 do oferty)
c) warunki realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa dodatek nr 3 i 6 do SWZ
- które to stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342200-4 - Słuchawki douszne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342100-3 - Słuchawki
32551300-3 - Telefoniczne zestawy słuchawkowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.5.5.) Wartość części: 876744,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego:1.1. Serwer
1.2. NAS - systemem kopii zapasowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących dokumentach:
a) zakres rzeczowy i ilościowy – zawarto w dodatku nr 2 do SWZ (zał. nr 1 do oferty)
b) parametry techniczno-użytkowe sprzętu informatycznego – zawarto w dodatku nr 3 do SWZ (zał. nr 2 do oferty)
c) warunki realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa dodatek nr 3 i 6 do SWZ
- które to stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37453300-1 - Dyski
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie pakietu nr 1, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45251,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45251,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45251,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKOMP.PL Dominik Chlebicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992569905
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 63
7.3.4) Miejscowość: Chwalęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 66-415
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45251,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-13INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów prewencyjnych - czujki, spraye, hełmy strażackie dziecięce
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w jednostkach terenowych Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych komunalnych w Gorzowie Wielkopolskim w ramach Programu TERMO etap VI-VII (powtórzenie).
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego operacyjnego SLOp
- "Dostawa, zakup wraz montażem, mebli biurowych do budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu: "Cyberbezpieczny samorząd Urzędu Gminy w Strzałkowie"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sidra
- Dostawa serwera i macierzy w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczeństwo w powiecie słubickim"
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka" POSTĘPOWANIE VI
więcej: Słuchawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.