Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479042/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont poziomych ciągów komunikacyjnych oraz posadzek w bud. nr 3 w WSSG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wyższa Szkoła Straży Granicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526382626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-531
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wssg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wssg.strazgraniczna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/wssg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont poziomych ciągów komunikacyjnych oraz posadzek w bud. nr 3 w WSSG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2014d580-6848-4fcb-bd30-4b9196584197
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00308042/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont poziomych ciągów komunikacyjnych oraz posadzek w bud. nr 3 w WSSG - sprawa 07/24
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Sprawa nr 07/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 - „Remont poziomych ciągów komunikacyjnych w bud. nr 3 – remont ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze i II piętrze budynku nr 3 (roboty malarskie, roboty elektryczne wymian opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego, wymiana grzejników i odcinków instalacji centralnego ogrzewania).W zakresie prac budowlanych:
1) Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem i utylizacją odpadów,
2) oczyszczenie i impregnacja stopni i podstopni granitowych biegu schodów z niskiego parteru na wysoki parter klatki schodowe nr 1,2 i 4,
3) Gruntowanie preparatami gruntującymi ścian i sufitów,
4) Uzupełnienie tynków wewnętrznych,
5) Roboty malarskie ścian, sufitów, ościeży.
W zakresie prac elektrycznych:
1) Roboty demontażowe wyłączników, przełączników 2-biegunowych lub grupowych, opraw oświetleniowych,
2) Montaż pod tynkiem w puszce instalacyjnej łączników schodowych,
3) Montaż opraw oświetleniowych LED 60 W 120 x 30 cm natynkowych,
4) Montaż lamp awaryjnych z modułem , 1-3 W, IP 44, kwadratowej do oprawy LED,
5) Montaż oprawy oświetleniowej ewakuacyjnej z piktogramem,
6) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia wnętrz na każdej kondygnacji.
W zakresie prac instalacji sanitarnych:
1) Demontaż grzejników żeberkowych żeliwnych,
2) Demontaż odcinków instalacji centralnego ogrzewania – gałązki przyłącze do grzejników,
3) Montaż grzejników panelowych C 22 600/800 mm,
4) Próba szczelności instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 498325,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - „Remont posadzek oraz roboty malarskie w części centralnej budynku nr 3 na I piętrze”.W ramach tej części zamówienia przewiduje się realizację:
1) Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych,
2) Rozebranie elementów stropów drewnianych z płyt wiórowych,
3) Rozebranie podłóg ślepych,
4) Wywóz i utylizacja odpadów,
5) Dwustronne wzmocnienie drewnianych belek stropowych,
6) Podłogi z płyty OSB 3 gr 25 mm pomiędzy bekami stropowymi,
7) Izolacja pozioma podposadzkowa przeciwwilgociowa i przeciwwodna z folii polietylenowej,
8) zbrojenie posadzki siatką stalową zbrojeniową mata pod posadzki oczko 10 x 10 fi 4,0mm
9) Podkłady betonowe wykonywane przy użyciu "Miksokreta",
10) Gruntowanie posadzki betonowej preparatami gruntującymi,
11) Wykonanie posadzki z płytek granitowych polerowanych 61x30,5x1 cm układanych na klej metodą kombinowaną,
12) Roboty malarskie ścian i sufitów farba lateksowa biały mat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 172045,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651777,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Leś. Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych "LEŚ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 957-000—61—39
7.3.4) Miejscowość: Żydowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "LEŚ"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "LEŚ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229997,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6692566033
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ciągu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Kościuszki, w ciągu DW 147 m. Gostomin
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Usługi serwisu pogwarancyjnego inst. klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i klimatyzatorów oraz przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Koszalinie i w podległych Inspektoratach - 2 części
- "Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby KOWR OT w Koszalinie - PO RAZ DRUGI"
- Dostawa ciągnika siodłowego wraz z naczepą przystosowanych do egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania w zakresie kategorii C+E prawa jazdy dla ZORD w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.