Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00457445/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zagnańska 155
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-563
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_kielce@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://askielce.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ec45105-3ae6-4aa3-8fa6-ea4cb4481ade1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ec45105-3ae6-4aa3-8fa6-ea4cb4481ade
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097519/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW KORZENIOWYCH I BULWIASTYCH
1.2.24 SUKCESYWNE DOSTAWY JABŁEK
1.2.25 SUKCESYWNE DOSTAWY ZIEMNIAKÓW
1.2.26 SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW STRĄCZKOWYCH
1.2.27 SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW KISZONYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – dostawy warzyw korzeniowych, bulwiastych i sezonowych w I gatunku1 Marchew CPV 03221100-7 - 66 000 kg
2 Pietruszka korzeń CPV 03221100-7 - 42 000 kg
3 Seler CPV 03221100-7 - 42 000 kg
4 Por CPV 03221100-7 - 1 300 kg
5 Burak ćwikłowy CPV 03221100-7 - 22 000 kg
6 Cebula CPV 03221100-7 - 16 000 kg
7 Kapusta biała CPV 03221410-3 - 11 000 kg
8 Kapusta czerwona CPV 03221410-3 - 2 500 kg
9 Kalafior CPV 03221400-0 - 3 000 kg
10 Pomidor o gramaturze 100g-150g CPV 15331130-7 - 2 000 kg
11 Ogórek świeży CPV 15331130-7 - 3 000 kg
12 Papryka słodka CPV 03221230-7 - 800 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221230-7 - Papryka
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
4.5.5.) Wartość części: 228450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – dostawy warzyw strączkowych w I gatunku1 Fasola „Jaś” CPV 15331130-7 - 6 500 kg
2 Groch łuskany CPV 15331130-7 - 8 000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
4.5.5.) Wartość części: 46095,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – dostawy kiszonek w I gatunku1 Kapusta kiszona CPV 15331000-7 - 16 500 kg
2 Ogórek kiszony CPV 15331000-7 - 14 000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 48800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.2.4 Część IV – dostawy ziemniaków jadalnych w I gatunku1 Ziemniaki jadalne w I gatunku CPV 03212100-1 - 215 000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 103200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – dostawy jabłek świeżych1 Jabłka konsumpcyjne deserowe o gramaturze od 120g-150g CPV 03222321-9 28 000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 66640,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Aleksandra Kulesza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752140693
7.3.4) Miejscowość: Zagaj
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46095,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46095,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Woźniak Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621600219
7.3.4) Miejscowość: Czarnocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46095,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46620 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Zygmunt Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981343357
7.3.4) Miejscowość: Wyśmierzyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Woźniak Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621600219
7.3.4) Miejscowość: Czarnocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARMATA Michał Dębski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231406033
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą zestawu odczynników do wyznaczania miana fizycznego i funkcjonalnego wektora lentiwirusowego dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów szpitala
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE w ramach projektu pn."Projekt Doradztwa Energetycznego".
- "Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w 2026"
- Wykonanie robót budowlano-montażowych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń, sal pacjentek oraz dostawa niezbędnego wyposażenia Kliniki Położnictwa i Ginekologii WSzZ w Kielcach"
- Organizacja szkoleń, warsztatów wyjazdowych dla II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach w ramach projektu pn. "Śniadek 4 ever"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 9 części
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Samorządowego Domu Pomocy Społecznej "Pogodnej Starości" w Ostrówku w 2026 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gwizdałach w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkół w Czerninie w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





