Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 323 i Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – zamówienie podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 323 i Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – zamówienie podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89468ec6-7b73-4bdf-8c7e-ac6cbb16bb7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 09.05.2025 r., po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym wpisanym do Rejestru Zamówień Publicznych pod numerem 11/WZP/2025. Zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.02.2025 r. pod numerem 2025/BZP 00118029
Wartość zamówienia podobnego wynosi 1 872 558,56 zł netto i nie przekracza przewidzianego w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego progu 1 910 569,11 zł netto
c.d. w sekcja VI ogłoszenia
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-68f03d8d-337b-49c5-8a94-5eb4910697d9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 98/WZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych w zakresie termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach oświatowych:
Szkoły Podstawowej nr 323 oraz Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Remont pokrycia dachowego – wymiana na dachach obydwu placówek oświatowych istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej, wraz z naprawą podłoża i izolacją dachu wymianą obróbek blacharskich i remontem istniejących kominów wentylacji grawitacyjnej (zakres obejmuje roboty budowlane na dachu nad budynkiem wysokim wraz z nadbudówką, dachu nad Salą Gimnastyczną, łącznikiem oraz daszkami nad obydwoma wejściami do budynków). Wykonanie wymiany (8 szt.) wpustów dachowych wraz z pionami kanalizacji deszczowej odprowadzającymi wody opadowe z połaci dachowej budynku Szkoły do kanalizacji, wyposażonych w rewizje, umożliwiające dostęp do czyszczenia i konserwacji instalacji. Dostęp do rewizji należy zapewnić z poziomu pomieszczeń, w których zostaną zlokalizowane. Zakres robót budowlanych dotyczy wymiany ww. pionów kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem napraw po instalacyjnych, tzw. robót towarzyszących wymianie.
2. Wymiana instalacji odgromowej – demontaż istniejącej w obydwu budynkach instalacji odgromowej i montaż nowej, zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami ochrony odgromowej.
3. Wymiana zewnętrznej instalacji elektrycznej – w tym wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego budynków na oprawy LED.
4. Montaż i wymiana kamer CCTV – wymiana istniejącego systemu monitoringu wizyjnego na budynku, w tym wszystkie prace związane z okablowaniem, mocowaniem i podłączeniem do systemu sterowania. oraz wymianie zewnętrznych kamer CCTV w obydwu budynkach.
Klauzule społeczne
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie następujących robót: prac przygotowawczych i porządkowych, robót demontażowych, robót budowlanych wykończeniowych oraz robót elektrycznych.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do Zaproszenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Projektowane postanowienia umowy (PPU) - załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Dokumentacja techniczna tj. OPZ, stanowiąca jednocześnie załącznik nr 1 do umowy, na którą składają się:
• Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3 do Zaproszenia,
• Przedmiary robót - załącznik nr 4 do Zaproszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IS-BUD Patryk Goliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962762544
7.3.3) Ulica: Kamyk 36
7.3.4) Miejscowość: Kamyk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





