eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 323 i Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy - zamówienie podobne



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 323 i Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – zamówienie podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 323 i Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – zamówienie podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89468ec6-7b73-4bdf-8c7e-ac6cbb16bb7e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514315

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

 Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 09.05.2025 r., po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
 Zamówienie podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym wpisanym do Rejestru Zamówień Publicznych pod numerem 11/WZP/2025. Zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.02.2025 r. pod numerem 2025/BZP 00118029
 Wartość zamówienia podobnego wynosi 1 872 558,56 zł netto i nie przekracza przewidzianego w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego progu 1 910 569,11 zł netto

c.d. w sekcja VI ogłoszenia

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-68f03d8d-337b-49c5-8a94-5eb4910697d9

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 98/WZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych w zakresie termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach oświatowych:
Szkoły Podstawowej nr 323 oraz Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Remont pokrycia dachowego – wymiana na dachach obydwu placówek oświatowych istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej, wraz z naprawą podłoża i izolacją dachu wymianą obróbek blacharskich i remontem istniejących kominów wentylacji grawitacyjnej (zakres obejmuje roboty budowlane na dachu nad budynkiem wysokim wraz z nadbudówką, dachu nad Salą Gimnastyczną, łącznikiem oraz daszkami nad obydwoma wejściami do budynków). Wykonanie wymiany (8 szt.) wpustów dachowych wraz z pionami kanalizacji deszczowej odprowadzającymi wody opadowe z połaci dachowej budynku Szkoły do kanalizacji, wyposażonych w rewizje, umożliwiające dostęp do czyszczenia i konserwacji instalacji. Dostęp do rewizji należy zapewnić z poziomu pomieszczeń, w których zostaną zlokalizowane. Zakres robót budowlanych dotyczy wymiany ww. pionów kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem napraw po instalacyjnych, tzw. robót towarzyszących wymianie.
2. Wymiana instalacji odgromowej – demontaż istniejącej w obydwu budynkach instalacji odgromowej i montaż nowej, zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami ochrony odgromowej.
3. Wymiana zewnętrznej instalacji elektrycznej – w tym wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego budynków na oprawy LED.
4. Montaż i wymiana kamer CCTV – wymiana istniejącego systemu monitoringu wizyjnego na budynku, w tym wszystkie prace związane z okablowaniem, mocowaniem i podłączeniem do systemu sterowania. oraz wymianie zewnętrznych kamer CCTV w obydwu budynkach.
Klauzule społeczne
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie następujących robót: prac przygotowawczych i porządkowych, robót demontażowych, robót budowlanych wykończeniowych oraz robót elektrycznych.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do Zaproszenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Projektowane postanowienia umowy (PPU) - załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Dokumentacja techniczna tj. OPZ, stanowiąca jednocześnie załącznik nr 1 do umowy, na którą składają się:
• Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3 do Zaproszenia,
• Przedmiary robót - załącznik nr 4 do Zaproszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IS-BUD Patryk Goliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962762544

7.3.3) Ulica: Kamyk 36

7.3.4) Miejscowość: Kamyk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.