Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00467016/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
- 2025/BZP 00476400/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436785105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f37dbbc-7c2b-464e-adbf-47da7dcc131d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f37dbbc-7c2b-464e-adbf-47da7dcc131d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041601/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu w ramach projektu " Cyberbezpieczny samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane zgodnie ze złożonym wnioskiem 54c95a1f-8970-42f5-97db-73fe15ee54be Program: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie: 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23 Tytuł projektu: Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Wartkowice2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262294,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania na potrzeby Urzędu Gminy Wartkowice w ramach zadania realizowanego w związku z umową o powierzenie grantu w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 współfinansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2. Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia wymaga sprzedaży i dostarczenia urządzeń i oprogramowania, udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienia w jej ramach serwisu gwarancyjnego, jak również dostarczenia przez Wykonawcę dokumentacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania na etapie odbiorów ilościowych i jakościowych - zgodnie z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawartymi w Załączniku nr 8 do SWZ oraz sposobem realizacji zamówienia opisanym w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń i oprogramowania:
3.1. serwer do wirtualizacji – w ilości 1 szt.,
3.2. switch zarządzalny– w ilości 1 szt.,
3.3. oprogramowanie do kopii bezpieczeństwa– w ilości 1 szt.,
3.4. oprogramowanie do wirtualizacji– w ilości 1 szt.,
3.5. macierz dyskowa – w ilości 1 szt.,
3.6. system operacyjny – w ilości 1 szt.,
4. Wymaga się, aby oferowany serwer do wirtualizacji i macierz dyskowa zapewniały pełną interoperacyjność i możliwość zbudowania klastra z posiadanym przez Zamawiającego serwerem PowerEdge R750xs.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił następujących okresów gwarancji na dostarczone:
5.1. serwer do wirtualizacji – 84 miesiące;
5.2. macierz dyskową – 84 miesiące;
5.3. swich zarządzalny – 24 miesiące.
6. Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru techniczno- jakościowego przedmiotu zamówienia.
7. Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy oprogramowania:
8.1. wolnych od wad prawnych w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 24),
8.2. w najnowszych wersjach oferowanych przez ich producenta,
8.3. ze wsparciem opisanym w załączonym do niniejszej umowy OPZ,
8.4. wraz z dokumentacją użytkownika oraz administratora,
8.5. wraz z licencjami na okres min. 12 miesięcy dla oprogramowania do wirtualizacji i na okres min. 36 miesięcy dla oprogramowania do kopii bezpieczeństwa – licząc od dnia podpisania protokołu przekazania przedmiotu umowy,
8.6. zgodnych z wszelkimi wymogami Zamawiającego kryteriami i parametrami technicznymi przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272199,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272199,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272199,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORTECA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 947198699
7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 12
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272199,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
2. Za wykonanie przedmiotu umowy uważa się dzień podpisania przez obie strony protokołu odbioru przekazania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 6 ust. 5 pkt 1 niniejszej umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Aktualizacja posiadanego oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym na okres aktualizacji
- Rozbudowa systemu AMMS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Zakup pakietu wsparcia producenta dla oprogramowania systemu bezpieczeństwa Trend Micro Deep Security lub równoważnego
- Dostawa sprzętu do backupu kopii kopii zapasowej dla Urzędu Gminy w Obrowie, sprzętu do backupu kopii zapasowej dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie wraz z licencją
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





