Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392364/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00392969/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TWARDOGÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 713992246
1.5.8.) Numer faksu: +48 713158142
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@twardogora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: twardogora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://twardogora.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a22ade8-515d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Pewnym krokiem przez Twardogórę - poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Twardogóra” - Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392364
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.23.2023.DJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201626,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego obejmujące: Oznakowanie cienkowarstwowe jednokrotne farbą akrylowo – rozpuszczalnikową białą do malowania oznakowania poziomego wraz z elementami odblaskowymi (mikrokulki szklane). Jednostka obmiaru 1m2.Szacunkowa ilość oznakowania cienkowarstwowego wynosi ok. 2500 m2 – dla drogi wojewódzkiej nr 439.
Szacunkowa ilość oznakowania cienkowarstwowego wynosi ok. 800 m2 – dla dróg gminnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.5.) Wartość części: 32195,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz oznakowania pionowego przejść dla pieszych obejmujące:A. Wykonanie oznakowania poziomego na istniejących przejściach dla pieszych w wariancie grubowarstwowym (chemoutwardzalnego) ZNAKI (P-10 i P-14) Szacunkowa ilość oznakowania grubowarstwowego wynosi 350 m2. Jednostka obmiaru 1m2.
B. Kompletne oznakowanie pionowe 1 przejścia dla pieszych (słupki ocynkowane z taśmą odblaskową, tablice D-6 – 2 szt., uchwyty montażowe do znaków) Szacunkowa ilość 23 przejścia dla pieszych, w tym jedno dwuetapowe. Zadanie obejmuje demontaż istniejącego oznakowania pionowego i montaż nowych znaków pionowych (D-6).
Szacunkowa ilość oznakowania grubowarstwowego wynosi 350 m2. Jednostka obmiaru 1m2.
Szacunkowa ilość przejść dla pieszych wynosi 23, w tym jedno dwuetapowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.5.) Wartość części: 43414,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – Urządzenie wyniesionych przejść dla pieszych (2 szt.) – próg płytowy U-16b z kostki betonowej w miejscowości Sądrożyce i Grabowno Wielkie zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu. Ilość 2 szt.Prace obejmują m.in.:
1.1. Roboty przygotowawcze, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót, w tym pomiar geodezyjny powykonawczy,
1.2. Roboty rozbiórkowe - rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni,
1.3. Roboty ziemne – podbudowy,
1.4. Nawierzchnia progu U-16b z kostki betonowej bezfazowej w kolorze czerwonym,
1.5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego – oznakowanie pionowe (w tym aktywne), poziome grubowarstwowe, punktowe elementy odblaskowe – zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i zatwierdzeniami,
1.6. Montaż doświetlenia przejść dla pieszych zasilanych zarówno z modułów słonecznych, jak i turbiny wiatrowej.
1.7. Prace porządkowe, zabezpieczające.
1.8. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg
4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – Dostawa, montaż i uruchomienie nowego prewencyjnego radarowego wyświetlacza prędkości z zasilaniem solarnym przy 1 przejściu dla pieszych. Ilość 1 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Dostawa radarowego wyświetlacza prędkości obejmującego:
a) panel wyświetlający prędkość informującym o dozwolonej prędkości, radar ma dokonywać pomiarów prędkości jadących samochodów i w czytelny sposób wyświetlać jej wartość, intensywność świecenia – klasa luminacji wg normy PN-EN 12966,
b) obudowę wyświetlacza wykonane z trwałych materiałów odpornych na działanie czynników atmosferycznych (klasa odporności IP66),
c) dodatkowy panel tekstowy umożliwiający wpisanie komunikatu np..: SZKOŁA ZWOLNIJ, DZIECI ZWOLNIJ lub UWAGA SZKOLA, UWAGA DZIECI,
d) skrzynka – zasilanie solarne 12V,
e) panel fotowoltaiczny min. 140W, akumulator min. 55Ah,
f) komunikacja bluetooth, oprogramowanie,
2. Wykonanie prac budowlano-montażowych – montaż słupa stalowego o średnicy min. 80 mm oraz fundamentu, na którym zostanie zamontowany radarowy wyświetlacz prędkości,
3. Montaż i uruchomienie urządzenia - uruchomienie z zadanymi parametrami (zakres prędkości i ustawienie powiadomień), konfiguracja urządzenia dostosowana do miejscowego ograniczenia prędkości w miejscu ustawienia,
4. Uporządkowanie miejsc prowadzonych prac,
5. Konserwację oraz serwisowanie dostarczonego urządzenia w okresie gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bezpieczeństwo, Innowacja MONIKA URBANIAK-GRABOWIECKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JGM Jacek Grabowiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9151317202
7.3.3) Ulica: ul. gen. Grota-Roweckiego 12
7.3.4) Miejscowość: Trzebnica
7.3.5) Kod pocztowy: 55-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
grabowiecka.pl Bezpieczeństwo, Innowacja MONIKA URBANIAK-GRABOWIECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty dla Części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty dla Części 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15268,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWZNAK SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6991960513
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 10
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15INNE PRZETARGI TWARDOGÓRA
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- PRZEBUDOWA BUDYNKU W ZWIĄZKU Z WYKONANIEM ZADANIA PN. "DOSTOSOWANIE KORYTARZY DO WYMOGÓW PRZECIWPOŻAROWYCH Z WYKONANIEM SYSTEMU ODDYMIANIA W BUDYNKU ZSP IM. JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA W TWARDOGÓRZE
więcej: przetargi TWARDOGÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 177 ul. Kolejowa w m. Człopa (Etap I)
- Utwardzenie kostką brukową placu w Podebłociu działka nr 1543/4
- "Oznakowanie poziome" - Odnawianie oznakowania poziomego na terenie m. Legnicy.
- Odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Ryckiego
- "Przebudowa Krajowej Trasy Rowerowej WTR - ETAP I" w ramach zadania inwestycyjnego: Trasy rowerowe na terenie gminy Skoczów w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa drogi łączącej ul. Kawową z ul. Pukowca wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetleniem oraz kanałem technologicznym
więcej: Urządzenia do znakowania dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.