eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TWARDOGÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 713992246

1.5.8.) Numer faksu: +48 713158142

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@twardogora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: twardogora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://twardogora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a22ade8-515d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Pewnym krokiem przez Twardogórę - poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Twardogóra” - Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.23.2023.DJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201626,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego obejmujące: Oznakowanie cienkowarstwowe jednokrotne farbą akrylowo – rozpuszczalnikową białą do malowania oznakowania poziomego wraz z elementami odblaskowymi (mikrokulki szklane). Jednostka obmiaru 1m2.
Szacunkowa ilość oznakowania cienkowarstwowego wynosi ok. 2500 m2 – dla drogi wojewódzkiej nr 439.
Szacunkowa ilość oznakowania cienkowarstwowego wynosi ok. 800 m2 – dla dróg gminnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 32195,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz oznakowania pionowego przejść dla pieszych obejmujące:
A. Wykonanie oznakowania poziomego na istniejących przejściach dla pieszych w wariancie grubowarstwowym (chemoutwardzalnego) ZNAKI (P-10 i P-14) Szacunkowa ilość oznakowania grubowarstwowego wynosi 350 m2. Jednostka obmiaru 1m2.
B. Kompletne oznakowanie pionowe 1 przejścia dla pieszych (słupki ocynkowane z taśmą odblaskową, tablice D-6 – 2 szt., uchwyty montażowe do znaków) Szacunkowa ilość 23 przejścia dla pieszych, w tym jedno dwuetapowe. Zadanie obejmuje demontaż istniejącego oznakowania pionowego i montaż nowych znaków pionowych (D-6).
Szacunkowa ilość oznakowania grubowarstwowego wynosi 350 m2. Jednostka obmiaru 1m2.
Szacunkowa ilość przejść dla pieszych wynosi 23, w tym jedno dwuetapowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 43414,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – Urządzenie wyniesionych przejść dla pieszych (2 szt.) – próg płytowy U-16b z kostki betonowej w miejscowości Sądrożyce i Grabowno Wielkie zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu. Ilość 2 szt.
Prace obejmują m.in.:
1.1. Roboty przygotowawcze, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót, w tym pomiar geodezyjny powykonawczy,
1.2. Roboty rozbiórkowe - rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni,
1.3. Roboty ziemne – podbudowy,
1.4. Nawierzchnia progu U-16b z kostki betonowej bezfazowej w kolorze czerwonym,
1.5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego – oznakowanie pionowe (w tym aktywne), poziome grubowarstwowe, punktowe elementy odblaskowe – zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i zatwierdzeniami,
1.6. Montaż doświetlenia przejść dla pieszych zasilanych zarówno z modułów słonecznych, jak i turbiny wiatrowej.
1.7. Prace porządkowe, zabezpieczające.
1.8. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg

4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 – Dostawa, montaż i uruchomienie nowego prewencyjnego radarowego wyświetlacza prędkości z zasilaniem solarnym przy 1 przejściu dla pieszych. Ilość 1 szt.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Dostawa radarowego wyświetlacza prędkości obejmującego:
a) panel wyświetlający prędkość informującym o dozwolonej prędkości, radar ma dokonywać pomiarów prędkości jadących samochodów i w czytelny sposób wyświetlać jej wartość, intensywność świecenia – klasa luminacji wg normy PN-EN 12966,
b) obudowę wyświetlacza wykonane z trwałych materiałów odpornych na działanie czynników atmosferycznych (klasa odporności IP66),
c) dodatkowy panel tekstowy umożliwiający wpisanie komunikatu np..: SZKOŁA ZWOLNIJ, DZIECI ZWOLNIJ lub UWAGA SZKOLA, UWAGA DZIECI,
d) skrzynka – zasilanie solarne 12V,
e) panel fotowoltaiczny min. 140W, akumulator min. 55Ah,
f) komunikacja bluetooth, oprogramowanie,
2. Wykonanie prac budowlano-montażowych – montaż słupa stalowego o średnicy min. 80 mm oraz fundamentu, na którym zostanie zamontowany radarowy wyświetlacz prędkości,
3. Montaż i uruchomienie urządzenia - uruchomienie z zadanymi parametrami (zakres prędkości i ustawienie powiadomień), konfiguracja urządzenia dostosowana do miejscowego ograniczenia prędkości w miejscu ustawienia,
4. Uporządkowanie miejsc prowadzonych prac,
5. Konserwację oraz serwisowanie dostarczonego urządzenia w okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51975,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bezpieczeństwo, Innowacja MONIKA URBANIAK-GRABOWIECKA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JGM Jacek Grabowiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9151317202

7.3.3) Ulica: ul. gen. Grota-Roweckiego 12

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty dla Części 2.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty dla Części 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15268,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWZNAK SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6991960513

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 10

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.