eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713191305

1.5.8.) Numer faksu: 713191303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ee447a0-4e47-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054209/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja drogi gminnej w Krzydlinie Wielkiej”.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej, którą zaprojektowano w istniejącym pasie drogowym. Przewiduje się usunięcie istniejącej nawierzchni jezdni z płyt betonowych drogowych.
Projektowaną niweletę ukształtowano w sposób umożliwiający odprowadzenie wód opadowych na przydrożne pobocza oraz zieleńce.
Zaprojektowano jezdnię o nawierzchni bitumicznej i szerokości zmiennej, dostosowanej do miejscowych warunków terenowych. Wzdłuż jezdni projektuje się pobocza utwardzone kruszywem łamanym 0/31,5. Projekt zakłada uzupełnienie i rekultywację terenu zielonego w obrębie pasa drogowego. Zaprojektowano zjazdy do posesji o konstrukcji nawierzchni analogicznej jak droga główna. Zjazdy zakończono krawężnikami najazdowymi o wymiarach 15x22 cm ze światłem 2 cm, ułożonymi na ławie z betonu C12/15, grubości 10 cm. Do wyokrąglenia łuków zastosowano promień R=3 m.
Na istniejącej infrastrukturze podziemnej w pasie projektowanej jezdni znajduje się armatura zakończona zaworami, zasuwami i włazami studni, które należy wyregulować wysokościowo dopasowując do nowych rzędnych wysokościowych.
W trakcie regulacji, skrzynki i włazy, które ulegną uszkodzeniu i nie będą nadawały się do ponownego obudowania należy wymienić na nowe. Roboty należy wykonywać w porozumieniu z Zarządcą sieci. Na czas remontu istniejące tabliczki orientacyjne na słupkach należy zdemontować i ponownie zamontować po zakończeniu prac.
Woda opadowa z jezdni i poboczy odprowadzana będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na zieleńce znajdujące się w terenie pasa drogowego. Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano jako jednostronne (w stronę istniejącego rowu) lub daszkowe o nachyleniu 2%.
Projekt zakłada rekultywację terenu w granicach pasa drogowego poprzez uzupełnienie gruntem i obsiew trawą na warstwie humusu gr. 10 cm. Drzewa kolidujące z inwestycją należy usunąć. Wycinka zieleni objęta jest odrębną procedurą administracyjną jednak nasadzenia i wycinka są objęte niniejszym postępowaniem.
Pod zjazdem z drogi powiatowej należy wykonać remont istniejącego przepustu. Zaprojektowano wymianę istniejącego przepustu na HDPE Ø600. Długość przepustu wynosi 6,4 m. Rura przepustu powinna być ułożona w spadku 1,5% w kierunku zachodnim, na 5 cm warstwie podsypki piaskowej oraz 10 cm warstwie fundamentu z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. Wlot i wylot projektowanego przepustu zaplanowano jako zabezpieczone ściankami czołowymi prefabrykowanymi o grubości 14 cm, posadowionymi na fundamencie betonowym. Na długości 2 m przed wlotem i wylotem przepustu zaprojektowano renowację i umocnienie jego skarp płytami MEBA wypełnionymi humusem i obsianymi trawą. Na dnie przy wlocie i wylocie należy ułożyć płyty MEBA wypełnione żwirem, na warstwie kruszywa zagęszczonego do wskaźnika zagęszczenia Is=1,00 gr. 10 cm.
Pozostałe fragmenty należy przywrócić do stanu istniejącego poprzez humusowanie i obsiew trawą.
W ramach kontraktu przewiduje się wprowadzenie zastępczej i docelowej organizacji ruchu.

Szczegółowe informacje o projektowanych rozwiązaniach technicznych zawarto w dokumentacji projektowej, która stanowi załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1385369,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji przewidziano przebudowę ul. Mickiewicza na długości ok. 388 mb. Jezdnię obramowano krawężnikiem granitowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wystawionym na 12 cm nad nawierzchnię. Zakłada się wykorzystanie istniejących krawężników.
Zaprojektowano chodnik przyległy do jezdni o szerokości 2,0 m od początku opracowania do skrzyżowania z ul. Wiejską, 3,0 m od skrzyżowania z ul. Chopina do zjazdu w km 0+383,20 oraz 2,5 m od zjazdu w km 0+383,20 do końca opracowania.
Zjazdy indywidualne zaprojektowano z kostki betonowej do granicy pasa drogowego. Przyjęto szerokość zjazdów 3,5 – 4,5 m. Od strony jezdni zaprojektowano krawężnik obniżony o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej z oporem wystawiony na 2 cm nad nawierzchnię.
W celu obsługi terenów i działek przylegających do pasa drogowego zaprojektowano przebudowę zjazdów.
Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano jako jednostronne o spadku 2% na łuku poziomym w kilometrze 0+070,99 – 0+076,01 i daszkowe o spadku 2% na pozostałym odcinku. Zmianę pochylenia zaprojektowano na długości krzywej przejściowej.
Chodniki obramowano obrzeżami betonowymi szerokości 8 cm ułożonymi na ławie betonowej z oporem.
Spadek poprzeczny na zjazdach dostosowany jest do konfiguracji terenu. Maksymalne pochylenie na zjazdach wynosi 5%, przy czym w obrębie chodnika należy zachować spadek jak dla chodnika.
Droga w profilu jest zbliżona do terenu istniejącego ze względu na konieczność zapewnienia powiązania z istniejącymi skrzyżowaniami, zjazdami. Pochylenia niwelety przyjęto w przedziale 0,71 – 3,68%. Załomy wygładzono łukami pionowymi o promieniach łuków 600 – 5 000 m.
Pochylenie poprzeczne i podłużne dobrano tak, aby wody opadowe z projektowanych nawierzchni odprowadzać powierzchniowo do projektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Mickiewicza.
Komunikacja terenów przyległych pozostaje bez zmian. Pozostawiono istniejące zjazdy z dróg dostosowując nawierzchnię i ukształtowanie do projektowanych ciągów.
Zaprojektowano tereny zielone pełniące funkcję izolacyjną.
Zaprojektowano pas terenu zielonego o szerokości 1,2 – 1,7 m od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego. W pasie tym znajdują się znaki drogowe.
Na przedmiotowym odcinku występują istniejące parkingi. Przewidziano uzupełnienie nawierzchni parkingów w granicach pasa drogowego.
Woda opadowa z terenów utwardzonych zlokalizowanych w pasie drogowym ul. Mickiewicza odprowadzana będzie powierzchniowo do ulicznych wpustów deszczowych i do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej, która włączona zostanie do istniejącego systemem kanalizacji deszczowej w pobliżu skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul. Księcia B. Wysokiego.
W celu odwodnienia projektowanego odcinka drogi projektuje się budowę sieci kanalizacji deszczowej o długości ok. 345m. W związku z powyższym do likwidacji przeznaczono ok. 65 m istniejącej sieci kanalizacji deszczowej kd160 – kd300 między skrzyżowaniem ul. Mickiewicza z ul. Wąską i skrzyżowaniem ul. Mickiewicza z ul. Ks. B. Wysokiego. Sieć kanalizacji deszczowej przewidziano wykonać z rur PP klasy SN10 (10 kN/m2) DN200 ÷ DN600 łączonych na uszczelkę i studni betonowych, szczelnych, prefabrykowanych o średnicy DN1000 oraz DN1200, wyposażonych w włazy żeliwne klasy D400 i stopnie złazowe. Wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego skierowane będą do ulicznych wpustów deszczowych za pomocą systemu pochyleń podłużnych i spadków poprzecznych. Studzienki wpustów deszczowych wyposażone będą w osadniki i kosze do wyłapywania zanieczyszczeń. Studzienki wpustów deszczowych wykonać należy z szczelnych, prefabrykowanych wpustów betowych DN500 i wyposażyć w kraty żeliwne klasy D400. Ze względu na włączenie się projektowaną siecią kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej kd300 w pobliżu skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul. Księcia Bolesława Wysokiego projektuje się wykonanie zbiornika retencyjnego wraz z regulatorem przepływu Qo = 15 dm3/s. Zbiornik retencyjny będzie miał na celu przetrzymanie wód deszczowych i roztopowych z części przebudowanej ul. Mickiewicza przed wlotem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej przepięta zostanie także istniejąca sieć kd300 z ul. Chopina oraz zostanie wykonane odejście do podpięcia ul. Wiejskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 2391823,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji przewiduje się dobudowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej Holland gr. 8 cm, o szerokości zmiennej od 1,25 m do 2,0 m. Od strony jezdni chodnik należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm wystającym na 12 cm, ułożonym na ławie z betonu C12/15 z oporem o grubości 10 cm. Od strony zieleńca chodnik należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 cm ułożonym na ławie z betonu C12/15 o grubości 10 cm.
Zjazdy, podobnie jak chodniki, wykonane będą z kostki betonowej o gr. 8 cm o szerokości 3,5 m, zakończone skosami 1:1 i obramowane z 3 stron obrzeżami betonowymi 8x30 cm. Od strony jezdni zastosowano krawężnik najazdowy betonowy 15x22 cm na ławie z betonu C12/15 z oporem o gr. 10 cm.
Wzdłuż krawężnika zaprojektowano ściek z kostki betonowej 16x16 cm ułożonej na ławie z betonu C12/15 o grubości 12 cm i obniżony względem krawędzi jezdni o 3 cm po stronie wschodniej oraz 2 cm po stronie zachodniej.
Ścieki przykrawężnikowe należy wykonać po wcześniejszym wyrównaniu istniejącej krawędzi jezdni, a po ich wykonaniu, styk jezdni i ścieku należy wypełnić bitumiczną masą zalewową.
Na odcinkach 0+150 – 0+170 i 0+263 – 0+295, gdzie nie ma możliwości usytuowania ścieku poza krawędzią istniejącej jezdni, należy go wykonać w ramach istniejącej szerokości jezdni.
Na odcinku 0+168 – 0+193 wykonano poszerzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej.
Konstrukcję chodnika należy wykonać na podłożu gruntowym o grupie nośności G1. W przypadku stwierdzenia występowania w podłożu gruntów innych niż G1 założono podniesienie ich nośności do klasy G1 poprzez zastosowanie dodatkowej warstwy gruntu niewysadzinowego stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o grubości 15 cm i Rm=1,5MPa zarówno dla chodników, jak i zjazdów oraz Rm=2,5 MPa dla poszerzenia jezdni.
Odwodnienie jezdni realizowane będzie za pomocą jednostronnego, 2% spadku poprzecznego chodnika (w stronę jezdni) oraz spadkiem podłużnym odprowadzającym wody opadowe do projektowanego wzdłuż jezdni ścieku przykrawężnikowego o szerokości 16 cm z kostki betonowej. Następnie wody kierowane będą za pomocą ścieków przykrawężnikowych do projektowanych wpustów, które będą podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej.
W miejscu wylotu istniejącej kanalizacji do rowu wyregulowano istniejącą skarpę oraz zastosowano umocnienie dna rowu i skarpy za pomocą kostki brukowej betonowej zatopionej w betonie.
Na odcinku objętym opracowaniem zinwentaryzowano 2 przepusty znajdujące się na cieku Struga Mojęcicka, przepust o konstrukcji żelbetowej, skrzynkowej oraz przepust składający się z 2 rur o średnicy 500 mm. Ścianki czołowe od strony wschodniej mają konstrukcję żelbetową, od strony zachodniej ceglaną.
Ze względu na fakt, iż ściana czołowa ceglana jest w bardzo złym stanie technicznym, przewidziano jej remont. Należy ją oczyścić, a następnie uzupełnić zaprawą spoiny, w których są ubytki. Zniszczoną górną warstwę cegieł należy skuć, odmurować i uzupełnić 6 warstw na długości ściany czołowej.
Ścianki żelbetowe należy oczyścić z wykwitów przy pomocy preparatów do tego przeznaczonych, skuć luźne i skorodowane warstwy betonu, a zdrową powierzchnię oczyścić. Następnie powierzchnię „starego” betonu należy obficie zwilżyć wodą i po wstępnym przyschnięciu nałożyć warstwę kontaktową z zaprawy mineralnej. Ubytki należy wypełnić zaprawą na bazie cementu oraz PCC. Na koniec całą powierzchnię betonową zabezpieczyć powłoką antykarbonatyzacyjną barwioną na kolor szary (RAL 7045).
Bariery w obrębie przepustów należy dokładnie oczyścić przy pomocy piaskowania do powierzchni nieskorodowanej. Następnie pomalować podkładową farbą antykorozyjną opartą na modyfikowanych alkidach oraz farbą nawierzchniową opartą na mieszance żywic alkidowych i uretanowych, zachowując biało (RAL 9010) – niebieską (RAL5010) kolorystykę stanu istniejącego.
W projekcie nie przewiduje się wycinki drzew ani krzewów. Należy dokonać cięć pielęgnacyjnych gałęzi drzew i krzewów kolidujących ze skrajnią drogową, znajdujących się w pobliżu istniejących przepustów.
Projektuje się remont jednego istniejącego wpustu (Wp6) poprzez wymianę na nowy wraz z przykanalikiem oraz budowę pięciu nowych wpustów (Wp1-Wp5) wraz z przykanalikami podłączonymi do istniejącej kanalizacji deszczowej, zlokalizowanej w poboczu drogi gminnej.
Projektuje się remont fragmentu istniejącej kanalizacji deszczowej od studni (D1) do wylotu (W1) poprzez wymianę studni na nową oraz wymianie rury na nową o tej samej średnicy.
Projektowany remont kanalizacji deszczowej obejmuje rury DN 200 PVC-U SN-8 łączone kielichowo oraz studnie betonową DN1000 (D1) zgodnie z projektem zagospodarowania terenu wraz z remontem wylotu W1. Na studni należy zastosować właz kanałowy żelbetowy, samoblokujący bez części ruchomych, o średnicy DN600 klasy D400. Studnia betonowa powinna spełniać wymogi normy PN-EN 1917.
Wody opadowe będą odprowadzane z jezdni za pomocą projektowanych 6 wpustów ulicznych oraz przykanalików do istniejącej kanalizacji deszczowej za pomocą istniejących studni rewizyjnych. Jedynie wpust nr Wp2 będzie podłączony na trójnik bezpośrednio do istniejącego kanału deszczowego w rejonie przystanku autobusowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 603439,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji planuje się wykonać przebudowę istniejących dróg osiedla zlokalizowanego pomiędzy ulicami S. Żeromskiego oraz M. Curie – Skłodowskiej w Wołowie. Łączna długość objętych opracowaniem dróg wynosi około 2030m, w tym:
1) przebudowywany odcinek ul. Zbigniewa Herberta – długości około 250m;
2) przebudowywany odcinek ul. Jacka Kaczmarskiego – długości około 510m;
3) przebudowywany odcinek ul. ks. Jana Twardowskiego – długości około 100m;
4) przebudowywany odcinek ul. Jacka Kaczmarskiego (boczna) – długości około 50m;
5) przebudowywany odcinek ul. ks. Józefa Tischnera – długości około 140m;
6) przebudowywany odcinek ul. Stanisława Lema – długości około 100m;
7) przebudowywany odcinek ul. G. Herlinga - Grudzińskiego – długości około 480m;
8) przebudowywany odcinek ul. Marka Hłaski – długości około 70m;
9) przebudowywany odcinek ul. Józefa Czapskiego – długości około 170m;
10) przebudowywany odcinek ul. Czesława Miłosza – długości około 160m;

Ulice Jacka Kaczmarskiego oraz G. Herlinga – Grudzińskiego zaprojektowano jako drogi o parametrach klasy L – lokalne. Pozostałe ulice objęte opracowaniem zaprojektowano jako drogi klasy D – dojazdowe. Do obsługi ruchu pieszego zaprojektowano chodniki oraz dojścia piesze do posesji. Do obsługi przyległych posesji i działek zaprojektowano zjazdy indywidualne, zachowując ich lokalizację. Nie planuje się wprowadzać zmian do istniejącego sposobu zagospodarowania terenów przyległych do inwestycji. Nie likwiduje się żadnego z istniejących zjazdów.
W obszarze opracowania zaprojektowano 98 nowych miejsc postojowych dla pojazdów osobowych o wymiarach 2,5x6,0m oraz 5 miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x6,0m. Łączna powierzchnia projektowanych miejsc postojowych wynosi około 1750m2.
Planuje się wykonanie nawierzchni projektowanych jezdni, chodników, placów do selektywnej zbiórki odpadów, zjazdów oraz miejsc postojowych z kostki betonowej.
Do odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z obszaru inwestycji projektuje się budowę nowego odcinka kanalizacji deszczowej, składającego się ze studni rewizyjnych, wpustów ulicznych wraz przykanalikami, odwodnień liniowych oraz kanałów deszczowych. W ramach inwestycji zaprojektowano również przebudowę kolidującej sieci elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego.
Planuje się wykonanie zieleńców, obsianych mieszanką traw. Konieczna jest wycinka części drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją. W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie nasadzeń kompensacyjnych - zieleni ozdobnej na terenach należącym do inwestora.
Wody opadowe i roztopowe odprowadzone zostaną za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do odbiorników w postaci istniejących i projektowanych wpustów deszczowych. Na potrzeby realizowanej inwestycji zakłada się wykonanie nowego odcinka sieci kanalizacji deszczowej. Kanalizacja deszczowa zostanie wykonana jako kanalizacja deszczowa grawitacyjna. Średnice sieci kanalizacyjnej w zakresie fi110 – fi300, spadki podłużne kanału deszczowego zgodne z wymaganiami prawnymi i normowymi.
Zakres opracowania obejmuje przebudowę istniejącej, kolidującej sieci elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego.
Należy zwrócić szczególną uwagę przy wykonywaniu robót na istniejący drzewostan. Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót przy korzeniach istniejących drzew i krzewów i dokonać ich zabezpieczenia. Wyznacznikiem zasięgu obszaru prac ręcznych jest zazwyczaj obrys korony drzewa.
W ramach kontraktu przewiduje się wprowadzenie zmiany stałej organizacji ruchu. Przed wszczęciem postępowania w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestycji sporządzono projekt organizacji ruchu, który stanowi odrębne opracowanie, zgodnie z §2 pkt. 1a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. 2017 poz. 784 z późn. zmianami).

Szczegółowe informacje o projektowanych rozwiązaniach technicznych zawarto w dokumentacji projektowej, która stanowi załączniki do SWZ.

Uwaga:
Zakres niniejszego postępowania obejmuje odcinek 2c wg dokumentacji kosztorysowej tzn. poniższe ulice:
- przebudowywany odcinek fragment ul. Jacka Kaczmarskiego – długości około 200m;
- przebudowywany odcinek ul. Stanisława Lema – długości około 100m;
- przebudowywany odcinek ul. ks. Józefa Tischnera – długości około 140m;
- przebudowywany odcinek ciągu pieszego nr 2 – długości około 160m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 3256220,84 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania przewiduje się zaprojektowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną uzgodnioną z Zamawiającym dla zadania pn.: „Remont ul. Inwalidów Wojennych w Wołowie”.
Przedmiotem opracowania projektowego i robót budowlanych jest wymiana nawierzchni drogowych (jezdnia i chodniki) w ulicy Kupieckiej w Wołowie oraz budowa brakującego odcinka ul. Batalionów Chłopskich wraz z chodnikiem i skrzyżowaniem z ul. Kupiecką. Przewidywany zakres opracowania obejmuje geodezyjne działki:
Ul. Kupiecka - działka nr 80/1, 82/2 i 90 AM-43 obręb Wołów-Miasto, gm. Wołów
Ul. Batalionów Chłopskich - działka nr 87, 89 AM-43 oraz 38 AM-48 obręb Wołów-Miasto, gm. Wołów
Celem całego opracowania jest poprawa warunków ruchu i bezpieczeństwa ulicy Kupieckiej, połączenie jej z ul. Batalionów Chłopskich poprzez wykonanie skrzyżowania i dobudowa brakującego odcinka ul. Batalionów Chłopskich oraz poprawienie nośności konstrukcji drogi ul. Kupieckiej.
Przewiduje się wymianę konstrukcji nawierzchni drogowych w ulicy Kupieckiej w Wołowie wraz chodnikiem. Długość projektowanego odcinka w ul. Kupieckiej wynosi łącznie około 250,00 m (od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do skrzyżowania z ul. Ułanów Krechowieckich oraz łącznik w kierunku boiska Orlik przy SP nr 1). W zakresie ul. Batalionów Chłopskich, odcinek około 35 m, należy zaprojektować i dobudować brakujący fragment ulicy oraz chodnika wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kupiecką. Szerokość jezdni i chodnika oraz układ w ul. Batalionów Chłopskich należy dostosować do istniejącego na tej ulicy odcinka.
Zakładane parametry drogowe:
• kategoria obciążenia ruchem– KR 2 dla jezdni drogi klasy D,
• prędkość projektowa – 30 km/h,
• przekrój poprzeczny – daszkowy dla ul. Kupieckiej, do osi dla ul. batalionów Chłopskich,
• szerokość jezdni – zmienna około od 4,00m do 5,00m,
• szerokość chodnika pozostaje bez zmian w stosunku do szerokości istniejącej,
• pochylenie chodnika w stronę jezdni i=1-3%.

Wszelkie projektowane parametry drogowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1518).
Niweletę drogi stanowi wysokościowe odtworzenie istniejącej sytuacji wysokościowej z dostosowaniem obecnego przebiegu w planie do istniejących zjazdów i skrzyżowań. Z uwagi na powyższe przed rozpoczęciem projektowania należy zinwentaryzować spadki podłużne i poprzeczne oraz sytuację wysokościową również na zjazdach i dojściach w celu odtworzenia sytuacji wysokościowej istniejących spadków w taki sposób, aby zapewnić skuteczne odwodnienia drogi za pośrednictwem wpustów deszczowych w istniejącej lokalizacji. Wszystkie wpusty deszczowe wraz z przykanalikami kwalifikują się do wymiany ze względu na zły stan techniczny.
Zakres opracowania dokumentacji i robót budowlanych w br. sanitarnej (kanalizacja deszczowa) obejmuje:
• wymianę wszystkich istniejących wpustów kanalizacji deszczowej na nowe,
• wymianę istniejących przykanalików na nowe,
• renowację istniejących studni zlokalizowanych w jezdni lub w przypadku braku możliwości, wymianę na nowe.

Szczegółowy zakres poszczególnych części zadania znajduje się w PFU, dokumentacji projektowej oraz SWZ, które stanowią załączniki do materiałów przetargowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 942254,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1579133,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1839991,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1579133,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o.Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972375127

7.3.3) Ulica: Wilkowicka

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie podbudów, Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, Montaż Kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 600 mm, Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm – budowa.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1579133,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 671659,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 671659,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o.Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972375127

7.3.3) Ulica: Wilkowicka

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, Ławy pod krawężniki betonowa z oporem, Krawężniki betonowe, Ława pod obrzeża betonowa zwykła, Obrzeża betonowe, Podbudowy i Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej), Poszerzenie jezdni (ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych), Budowa kanalizacji deszczowej (Ułożenie Kanałów z rur PVC)

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 671659,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3613752,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880235006

7.3.3) Ulica: Piotroniowice

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1222131,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1255588,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1222131,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972375127

7.3.3) Ulica: Wilkowicka

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, Renowacja istniejących studni zlokalizowanych w jezdni, Ułożenie krawężników betonowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1222131,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.