eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713191305

1.5.8.) Numer faksu: 713191303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ee447a0-4e47-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054209/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja drogi gminnej w Krzydlinie Wielkiej”.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej, którą zaprojektowano w istniejącym pasie drogowym. Przewiduje się usunięcie istniejącej nawierzchni jezdni z płyt betonowych drogowych.
Projektowaną niweletę ukształtowano w sposób umożliwiający odprowadzenie wód opadowych na przydrożne pobocza oraz zieleńce.
Zaprojektowano jezdnię o nawierzchni bitumicznej i szerokości zmiennej, dostosowanej do miejscowych warunków terenowych. Wzdłuż jezdni projektuje się pobocza utwardzone kruszywem łamanym 0/31,5. Projekt zakłada uzupełnienie i rekultywację terenu zielonego w obrębie pasa drogowego. Zaprojektowano zjazdy do posesji o konstrukcji nawierzchni analogicznej jak droga główna. Zjazdy zakończono krawężnikami najazdowymi o wymiarach 15x22 cm ze światłem 2 cm, ułożonymi na ławie z betonu C12/15, grubości 10 cm. Do wyokrąglenia łuków zastosowano promień R=3 m.
Na istniejącej infrastrukturze podziemnej w pasie projektowanej jezdni znajduje się armatura zakończona zaworami, zasuwami i włazami studni, które należy wyregulować wysokościowo dopasowując do nowych rzędnych wysokościowych.
W trakcie regulacji, skrzynki i włazy, które ulegną uszkodzeniu i nie będą nadawały się do ponownego obudowania należy wymienić na nowe. Roboty należy wykonywać w porozumieniu z Zarządcą sieci. Na czas remontu istniejące tabliczki orientacyjne na słupkach należy zdemontować i ponownie zamontować po zakończeniu prac.
Woda opadowa z jezdni i poboczy odprowadzana będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na zieleńce znajdujące się w terenie pasa drogowego. Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano jako jednostronne (w stronę istniejącego rowu) lub daszkowe o nachyleniu 2%.
Projekt zakłada rekultywację terenu w granicach pasa drogowego poprzez uzupełnienie gruntem i obsiew trawą na warstwie humusu gr. 10 cm. Drzewa kolidujące z inwestycją należy usunąć. Wycinka zieleni objęta jest odrębną procedurą administracyjną jednak nasadzenia i wycinka są objęte niniejszym postępowaniem.
Pod zjazdem z drogi powiatowej należy wykonać remont istniejącego przepustu. Zaprojektowano wymianę istniejącego przepustu na HDPE Ø600. Długość przepustu wynosi 6,4 m. Rura przepustu powinna być ułożona w spadku 1,5% w kierunku zachodnim, na 5 cm warstwie podsypki piaskowej oraz 10 cm warstwie fundamentu z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. Wlot i wylot projektowanego przepustu zaplanowano jako zabezpieczone ściankami czołowymi prefabrykowanymi o grubości 14 cm, posadowionymi na fundamencie betonowym. Na długości 2 m przed wlotem i wylotem przepustu zaprojektowano renowację i umocnienie jego skarp płytami MEBA wypełnionymi humusem i obsianymi trawą. Na dnie przy wlocie i wylocie należy ułożyć płyty MEBA wypełnione żwirem, na warstwie kruszywa zagęszczonego do wskaźnika zagęszczenia Is=1,00 gr. 10 cm.
Pozostałe fragmenty należy przywrócić do stanu istniejącego poprzez humusowanie i obsiew trawą.
W ramach kontraktu przewiduje się wprowadzenie zastępczej i docelowej organizacji ruchu.

Szczegółowe informacje o projektowanych rozwiązaniach technicznych zawarto w dokumentacji projektowej, która stanowi załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1385369,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji przewidziano przebudowę ul. Mickiewicza na długości ok. 388 mb. Jezdnię obramowano krawężnikiem granitowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wystawionym na 12 cm nad nawierzchnię. Zakłada się wykorzystanie istniejących krawężników.
Zaprojektowano chodnik przyległy do jezdni o szerokości 2,0 m od początku opracowania do skrzyżowania z ul. Wiejską, 3,0 m od skrzyżowania z ul. Chopina do zjazdu w km 0+383,20 oraz 2,5 m od zjazdu w km 0+383,20 do końca opracowania.
Zjazdy indywidualne zaprojektowano z kostki betonowej do granicy pasa drogowego. Przyjęto szerokość zjazdów 3,5 – 4,5 m. Od strony jezdni zaprojektowano krawężnik obniżony o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej z oporem wystawiony na 2 cm nad nawierzchnię.
W celu obsługi terenów i działek przylegających do pasa drogowego zaprojektowano przebudowę zjazdów.
Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano jako jednostronne o spadku 2% na łuku poziomym w kilometrze 0+070,99 – 0+076,01 i daszkowe o spadku 2% na pozostałym odcinku. Zmianę pochylenia zaprojektowano na długości krzywej przejściowej.
Chodniki obramowano obrzeżami betonowymi szerokości 8 cm ułożonymi na ławie betonowej z oporem.
Spadek poprzeczny na zjazdach dostosowany jest do konfiguracji terenu. Maksymalne pochylenie na zjazdach wynosi 5%, przy czym w obrębie chodnika należy zachować spadek jak dla chodnika.
Droga w profilu jest zbliżona do terenu istniejącego ze względu na konieczność zapewnienia powiązania z istniejącymi skrzyżowaniami, zjazdami. Pochylenia niwelety przyjęto w przedziale 0,71 – 3,68%. Załomy wygładzono łukami pionowymi o promieniach łuków 600 – 5 000 m.
Pochylenie poprzeczne i podłużne dobrano tak, aby wody opadowe z projektowanych nawierzchni odprowadzać powierzchniowo do projektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Mickiewicza.
Komunikacja terenów przyległych pozostaje bez zmian. Pozostawiono istniejące zjazdy z dróg dostosowując nawierzchnię i ukształtowanie do projektowanych ciągów.
Zaprojektowano tereny zielone pełniące funkcję izolacyjną.
Zaprojektowano pas terenu zielonego o szerokości 1,2 – 1,7 m od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego. W pasie tym znajdują się znaki drogowe.
Na przedmiotowym odcinku występują istniejące parkingi. Przewidziano uzupełnienie nawierzchni parkingów w granicach pasa drogowego.
Woda opadowa z terenów utwardzonych zlokalizowanych w pasie drogowym ul. Mickiewicza odprowadzana będzie powierzchniowo do ulicznych wpustów deszczowych i do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej, która włączona zostanie do istniejącego systemem kanalizacji deszczowej w pobliżu skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul. Księcia B. Wysokiego.
W celu odwodnienia projektowanego odcinka drogi projektuje się budowę sieci kanalizacji deszczowej o długości ok. 345m. W związku z powyższym do likwidacji przeznaczono ok. 65 m istniejącej sieci kanalizacji deszczowej kd160 – kd300 między skrzyżowaniem ul. Mickiewicza z ul. Wąską i skrzyżowaniem ul. Mickiewicza z ul. Ks. B. Wysokiego. Sieć kanalizacji deszczowej przewidziano wykonać z rur PP klasy SN10 (10 kN/m2) DN200 ÷ DN600 łączonych na uszczelkę i studni betonowych, szczelnych, prefabrykowanych o średnicy DN1000 oraz DN1200, wyposażonych w włazy żeliwne klasy D400 i stopnie złazowe. Wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego skierowane będą do ulicznych wpustów deszczowych za pomocą systemu pochyleń podłużnych i spadków poprzecznych. Studzienki wpustów deszczowych wyposażone będą w osadniki i kosze do wyłapywania zanieczyszczeń. Studzienki wpustów deszczowych wykonać należy z szczelnych, prefabrykowanych wpustów betowych DN500 i wyposażyć w kraty żeliwne klasy D400. Ze względu na włączenie się projektowaną siecią kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej kd300 w pobliżu skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul. Księcia Bolesława Wysokiego projektuje się wykonanie zbiornika retencyjnego wraz z regulatorem przepływu Qo = 15 dm3/s. Zbiornik retencyjny będzie miał na celu przetrzymanie wód deszczowych i roztopowych z części przebudowanej ul. Mickiewicza przed wlotem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej przepięta zostanie także istniejąca sieć kd300 z ul. Chopina oraz zostanie wykonane odejście do podpięcia ul. Wiejskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 2391823,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji przewiduje się dobudowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej Holland gr. 8 cm, o szerokości zmiennej od 1,25 m do 2,0 m. Od strony jezdni chodnik należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm wystającym na 12 cm, ułożonym na ławie z betonu C12/15 z oporem o grubości 10 cm. Od strony zieleńca chodnik należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 cm ułożonym na ławie z betonu C12/15 o grubości 10 cm.
Zjazdy, podobnie jak chodniki, wykonane będą z kostki betonowej o gr. 8 cm o szerokości 3,5 m, zakończone skosami 1:1 i obramowane z 3 stron obrzeżami betonowymi 8x30 cm. Od strony jezdni zastosowano krawężnik najazdowy betonowy 15x22 cm na ławie z betonu C12/15 z oporem o gr. 10 cm.
Wzdłuż krawężnika zaprojektowano ściek z kostki betonowej 16x16 cm ułożonej na ławie z betonu C12/15 o grubości 12 cm i obniżony względem krawędzi jezdni o 3 cm po stronie wschodniej oraz 2 cm po stronie zachodniej.
Ścieki przykrawężnikowe należy wykonać po wcześniejszym wyrównaniu istniejącej krawędzi jezdni, a po ich wykonaniu, styk jezdni i ścieku należy wypełnić bitumiczną masą zalewową.
Na odcinkach 0+150 – 0+170 i 0+263 – 0+295, gdzie nie ma możliwości usytuowania ścieku poza krawędzią istniejącej jezdni, należy go wykonać w ramach istniejącej szerokości jezdni.
Na odcinku 0+168 – 0+193 wykonano poszerzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej.
Konstrukcję chodnika należy wykonać na podłożu gruntowym o grupie nośności G1. W przypadku stwierdzenia występowania w podłożu gruntów innych niż G1 założono podniesienie ich nośności do klasy G1 poprzez zastosowanie dodatkowej warstwy gruntu niewysadzinowego stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o grubości 15 cm i Rm=1,5MPa zarówno dla chodników, jak i zjazdów oraz Rm=2,5 MPa dla poszerzenia jezdni.
Odwodnienie jezdni realizowane będzie za pomocą jednostronnego, 2% spadku poprzecznego chodnika (w stronę jezdni) oraz spadkiem podłużnym odprowadzającym wody opadowe do projektowanego wzdłuż jezdni ścieku przykrawężnikowego o szerokości 16 cm z kostki betonowej. Następnie wody kierowane będą za pomocą ścieków przykrawężnikowych do projektowanych wpustów, które będą podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej.
W miejscu wylotu istniejącej kanalizacji do rowu wyregulowano istniejącą skarpę oraz zastosowano umocnienie dna rowu i skarpy za pomocą kostki brukowej betonowej zatopionej w betonie.
Na odcinku objętym opracowaniem zinwentaryzowano 2 przepusty znajdujące się na cieku Struga Mojęcicka, przepust o konstrukcji żelbetowej, skrzynkowej oraz przepust składający się z 2 rur o średnicy 500 mm. Ścianki czołowe od strony wschodniej mają konstrukcję żelbetową, od strony zachodniej ceglaną.
Ze względu na fakt, iż ściana czołowa ceglana jest w bardzo złym stanie technicznym, przewidziano jej remont. Należy ją oczyścić, a następnie uzupełnić zaprawą spoiny, w których są ubytki. Zniszczoną górną warstwę cegieł należy skuć, odmurować i uzupełnić 6 warstw na długości ściany czołowej.
Ścianki żelbetowe należy oczyścić z wykwitów przy pomocy preparatów do tego przeznaczonych, skuć luźne i skorodowane warstwy betonu, a zdrową powierzchnię oczyścić. Następnie powierzchnię „starego” betonu należy obficie zwilżyć wodą i po wstępnym przyschnięciu nałożyć warstwę kontaktową z zaprawy mineralnej. Ubytki należy wypełnić zaprawą na bazie cementu oraz PCC. Na koniec całą powierzchnię betonową zabezpieczyć powłoką antykarbonatyzacyjną barwioną na kolor szary (RAL 7045).
Bariery w obrębie przepustów należy dokładnie oczyścić przy pomocy piaskowania do powierzchni nieskorodowanej. Następnie pomalować podkładową farbą antykorozyjną opartą na modyfikowanych alkidach oraz farbą nawierzchniową opartą na mieszance żywic alkidowych i uretanowych, zachowując biało (RAL 9010) – niebieską (RAL5010) kolorystykę stanu istniejącego.
W projekcie nie przewiduje się wycinki drzew ani krzewów. Należy dokonać cięć pielęgnacyjnych gałęzi drzew i krzewów kolidujących ze skrajnią drogową, znajdujących się w pobliżu istniejących przepustów.
Projektuje się remont jednego istniejącego wpustu (Wp6) poprzez wymianę na nowy wraz z przykanalikiem oraz budowę pięciu nowych wpustów (Wp1-Wp5) wraz z przykanalikami podłączonymi do istniejącej kanalizacji deszczowej, zlokalizowanej w poboczu drogi gminnej.
Projektuje się remont fragmentu istniejącej kanalizacji deszczowej od studni (D1) do wylotu (W1) poprzez wymianę studni na nową oraz wymianie rury na nową o tej samej średnicy.
Projektowany remont kanalizacji deszczowej obejmuje rury DN 200 PVC-U SN-8 łączone kielichowo oraz studnie betonową DN1000 (D1) zgodnie z projektem zagospodarowania terenu wraz z remontem wylotu W1. Na studni należy zastosować właz kanałowy żelbetowy, samoblokujący bez części ruchomych, o średnicy DN600 klasy D400. Studnia betonowa powinna spełniać wymogi normy PN-EN 1917.
Wody opadowe będą odprowadzane z jezdni za pomocą projektowanych 6 wpustów ulicznych oraz przykanalików do istniejącej kanalizacji deszczowej za pomocą istniejących studni rewizyjnych. Jedynie wpust nr Wp2 będzie podłączony na trójnik bezpośrednio do istniejącego kanału deszczowego w rejonie przystanku autobusowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 603439,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji planuje się wykonać przebudowę istniejących dróg osiedla zlokalizowanego pomiędzy ulicami S. Żeromskiego oraz M. Curie – Skłodowskiej w Wołowie. Łączna długość objętych opracowaniem dróg wynosi około 2030m, w tym:
1) przebudowywany odcinek ul. Zbigniewa Herberta – długości około 250m;
2) przebudowywany odcinek ul. Jacka Kaczmarskiego – długości około 510m;
3) przebudowywany odcinek ul. ks. Jana Twardowskiego – długości około 100m;
4) przebudowywany odcinek ul. Jacka Kaczmarskiego (boczna) – długości około 50m;
5) przebudowywany odcinek ul. ks. Józefa Tischnera – długości około 140m;
6) przebudowywany odcinek ul. Stanisława Lema – długości około 100m;
7) przebudowywany odcinek ul. G. Herlinga - Grudzińskiego – długości około 480m;
8) przebudowywany odcinek ul. Marka Hłaski – długości około 70m;
9) przebudowywany odcinek ul. Józefa Czapskiego – długości około 170m;
10) przebudowywany odcinek ul. Czesława Miłosza – długości około 160m;

Ulice Jacka Kaczmarskiego oraz G. Herlinga – Grudzińskiego zaprojektowano jako drogi o parametrach klasy L – lokalne. Pozostałe ulice objęte opracowaniem zaprojektowano jako drogi klasy D – dojazdowe. Do obsługi ruchu pieszego zaprojektowano chodniki oraz dojścia piesze do posesji. Do obsługi przyległych posesji i działek zaprojektowano zjazdy indywidualne, zachowując ich lokalizację. Nie planuje się wprowadzać zmian do istniejącego sposobu zagospodarowania terenów przyległych do inwestycji. Nie likwiduje się żadnego z istniejących zjazdów.
W obszarze opracowania zaprojektowano 98 nowych miejsc postojowych dla pojazdów osobowych o wymiarach 2,5x6,0m oraz 5 miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x6,0m. Łączna powierzchnia projektowanych miejsc postojowych wynosi około 1750m2.
Planuje się wykonanie nawierzchni projektowanych jezdni, chodników, placów do selektywnej zbiórki odpadów, zjazdów oraz miejsc postojowych z kostki betonowej.
Do odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z obszaru inwestycji projektuje się budowę nowego odcinka kanalizacji deszczowej, składającego się ze studni rewizyjnych, wpustów ulicznych wraz przykanalikami, odwodnień liniowych oraz kanałów deszczowych. W ramach inwestycji zaprojektowano również przebudowę kolidującej sieci elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego.
Planuje się wykonanie zieleńców, obsianych mieszanką traw. Konieczna jest wycinka części drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją. W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie nasadzeń kompensacyjnych - zieleni ozdobnej na terenach należącym do inwestora.
Wody opadowe i roztopowe odprowadzone zostaną za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do odbiorników w postaci istniejących i projektowanych wpustów deszczowych. Na potrzeby realizowanej inwestycji zakłada się wykonanie nowego odcinka sieci kanalizacji deszczowej. Kanalizacja deszczowa zostanie wykonana jako kanalizacja deszczowa grawitacyjna. Średnice sieci kanalizacyjnej w zakresie fi110 – fi300, spadki podłużne kanału deszczowego zgodne z wymaganiami prawnymi i normowymi.
Zakres opracowania obejmuje przebudowę istniejącej, kolidującej sieci elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego.
Należy zwrócić szczególną uwagę przy wykonywaniu robót na istniejący drzewostan. Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót przy korzeniach istniejących drzew i krzewów i dokonać ich zabezpieczenia. Wyznacznikiem zasięgu obszaru prac ręcznych jest zazwyczaj obrys korony drzewa.
W ramach kontraktu przewiduje się wprowadzenie zmiany stałej organizacji ruchu. Przed wszczęciem postępowania w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestycji sporządzono projekt organizacji ruchu, który stanowi odrębne opracowanie, zgodnie z §2 pkt. 1a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. 2017 poz. 784 z późn. zmianami).

Szczegółowe informacje o projektowanych rozwiązaniach technicznych zawarto w dokumentacji projektowej, która stanowi załączniki do SWZ.

Uwaga:
Zakres niniejszego postępowania obejmuje odcinek 2c wg dokumentacji kosztorysowej tzn. poniższe ulice:
- przebudowywany odcinek fragment ul. Jacka Kaczmarskiego – długości około 200m;
- przebudowywany odcinek ul. Stanisława Lema – długości około 100m;
- przebudowywany odcinek ul. ks. Józefa Tischnera – długości około 140m;
- przebudowywany odcinek ciągu pieszego nr 2 – długości około 160m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 3256220,84 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania przewiduje się zaprojektowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną uzgodnioną z Zamawiającym dla zadania pn.: „Remont ul. Inwalidów Wojennych w Wołowie”.
Przedmiotem opracowania projektowego i robót budowlanych jest wymiana nawierzchni drogowych (jezdnia i chodniki) w ulicy Kupieckiej w Wołowie oraz budowa brakującego odcinka ul. Batalionów Chłopskich wraz z chodnikiem i skrzyżowaniem z ul. Kupiecką. Przewidywany zakres opracowania obejmuje geodezyjne działki:
Ul. Kupiecka - działka nr 80/1, 82/2 i 90 AM-43 obręb Wołów-Miasto, gm. Wołów
Ul. Batalionów Chłopskich - działka nr 87, 89 AM-43 oraz 38 AM-48 obręb Wołów-Miasto, gm. Wołów
Celem całego opracowania jest poprawa warunków ruchu i bezpieczeństwa ulicy Kupieckiej, połączenie jej z ul. Batalionów Chłopskich poprzez wykonanie skrzyżowania i dobudowa brakującego odcinka ul. Batalionów Chłopskich oraz poprawienie nośności konstrukcji drogi ul. Kupieckiej.
Przewiduje się wymianę konstrukcji nawierzchni drogowych w ulicy Kupieckiej w Wołowie wraz chodnikiem. Długość projektowanego odcinka w ul. Kupieckiej wynosi łącznie około 250,00 m (od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do skrzyżowania z ul. Ułanów Krechowieckich oraz łącznik w kierunku boiska Orlik przy SP nr 1). W zakresie ul. Batalionów Chłopskich, odcinek około 35 m, należy zaprojektować i dobudować brakujący fragment ulicy oraz chodnika wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kupiecką. Szerokość jezdni i chodnika oraz układ w ul. Batalionów Chłopskich należy dostosować do istniejącego na tej ulicy odcinka.
Zakładane parametry drogowe:
• kategoria obciążenia ruchem– KR 2 dla jezdni drogi klasy D,
• prędkość projektowa – 30 km/h,
• przekrój poprzeczny – daszkowy dla ul. Kupieckiej, do osi dla ul. batalionów Chłopskich,
• szerokość jezdni – zmienna około od 4,00m do 5,00m,
• szerokość chodnika pozostaje bez zmian w stosunku do szerokości istniejącej,
• pochylenie chodnika w stronę jezdni i=1-3%.

Wszelkie projektowane parametry drogowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1518).
Niweletę drogi stanowi wysokościowe odtworzenie istniejącej sytuacji wysokościowej z dostosowaniem obecnego przebiegu w planie do istniejących zjazdów i skrzyżowań. Z uwagi na powyższe przed rozpoczęciem projektowania należy zinwentaryzować spadki podłużne i poprzeczne oraz sytuację wysokościową również na zjazdach i dojściach w celu odtworzenia sytuacji wysokościowej istniejących spadków w taki sposób, aby zapewnić skuteczne odwodnienia drogi za pośrednictwem wpustów deszczowych w istniejącej lokalizacji. Wszystkie wpusty deszczowe wraz z przykanalikami kwalifikują się do wymiany ze względu na zły stan techniczny.
Zakres opracowania dokumentacji i robót budowlanych w br. sanitarnej (kanalizacja deszczowa) obejmuje:
• wymianę wszystkich istniejących wpustów kanalizacji deszczowej na nowe,
• wymianę istniejących przykanalików na nowe,
• renowację istniejących studni zlokalizowanych w jezdni lub w przypadku braku możliwości, wymianę na nowe.

Szczegółowy zakres poszczególnych części zadania znajduje się w PFU, dokumentacji projektowej oraz SWZ, które stanowią załączniki do materiałów przetargowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 942254,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie części nr 2 przeznaczył kwotę w wysokości 1 000 000,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację przedmiotu zamówienia. Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.