eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › Remont drogi publicznej nr 112376D (ul. Kościelna) w Dobromierzu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi publicznej nr 112376D (ul. Kościelna) w Dobromierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 24

1.5.2.) Miejscowość: Dobromierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-170

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dobromierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi publicznej nr 112376D (ul. Kościelna) w Dobromierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c78052ac-6695-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048046/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi publicznej nr 112376D (ul. Kościelna) w Dobromierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Remont drogi publicznej nr 112376D stanowiącej ciąg ulicy Kościelnej w Dobromierzu. Przedmiotowa droga przebiega od Placu Wolności do drogi powiatowej nr 2793D stanowiącej ciąg ulicy Świętych Piotra i Pawła. Projektuje się nową nawierzchnię drogi i zjazdów z kostki granitowej.
Zamówienie obejmuje remont całego odcinka ulicy Kościelnej na długości 143m.
Przewidziano wykonanie nowych konstrukcji wszystkich nawierzchni drogowych.
Jezdnia drogi głównej z brukowej kostki granitowej. W ciągu zabudowań po południowo‐wschodniej strony drogi przewidziano wykonanie pobocza umocnionego o szerokości 2.00m w miejscu istniejących umocnień betonowych lub z bruku kamiennego.
Przewidziano też wymianę istniejącej nawierzchni drogi w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową na długości 40m. Nawierzchnia ta wykorzystywana jest jako miejsca postojowe.
Poza tym przewidziano przełożenie istniejącego rynsztoku wzdłuż chodnika oraz wykonanie nowej nawierzchni zjazdów i opasek przy dwóch budynkach.
W obrębie Placu Wolności konieczne jest przebrukowanie (przełożenie wysokościowe) fragmentu istniejącej nawierzchni z kostki granitowej zgodnie z rysunkiem „Projekt zagospodarowanie terenu”.
Kostka brukowa po stronie Zamawiającego – Wykonawca w kosztorysie ofertowym wycenia tylko koszt ułożenia.

W przedmiarze robót przewidziano rozebranie w całości podbudowy i uzupełnienie jej nową. Z doświadczenia Zamawiającego na inwestycjach drogowych w obrębie Dobromierza wynika, że w większości przypadków podbudowa nie wymagała wymiany i w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia robót odkrywczych z udziałem zamawiającego i inspektora nadzoru, na podstawie których podjęta zostanie decyzja o zakresie wymiany podbudowy.

Inwestycja położona jest na terenie historycznego układu urbanistycznego Dobromierza wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr A/2566/1942 z dnia 17 maja 1967r. Dla potrzeb wykonania robót uzyskano decyzję konserwatorską. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace zgodnie z warunkami określonymi w Decyzji nr 436/2023 z dnia 17 kwietnia 2023 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w tym zapewni badania archeologiczne, które będą nadzorowały roboty ziemne (wraz z uzyskaniem decyzji na prowadzenie badań i złożeniem sprawozdania).

Zakres robót obejmuje ponadto geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym:
1) Wykonawca dostarczy mapę zasadniczą z naniesionymi zmianami, zatwierdzoną przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, w skali 1:500, w wersji: - papierowej - 1 egz. ; - elektronicznej - 1 egz. (cała sekcja o następujących parametrach: skan w rozdzielczości min. 300 DPI, kolor 2 bity (czarno - białe), cała sekcja mapy, przycięta do ramki, zapis w postaci pliku TIFF na płycie CD)
3) treść mapy nie może zostać przysłonięta przez inne elementy umieszczone na mapie np. pieczątki, linie określające obszar opracowania, metryki, zamalowania itp.
3.1 Zakres robót obejmuje również inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
1) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, oznakowanie placu budowy,
2) wykonanie badań archeologicznych, w tym: uzyskanie decyzji – pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, przeprowadzenie badań archeologicznych, złożenie sprawozdania z badań do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
3) organizację zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
4) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne,
5) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem,
6) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót,
7) inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót.

Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Projekt budowlany,
- Przedmiar robót
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478998,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478998,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK PAWEŁ WITKOWSKI ROBOTY ZIEMNE BRUKARSTWO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842127892

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Żarów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478998,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.