Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00439225/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA DO ZESPOŁU BUDYNKÓW OSP I BIBLIOTEKI Z ŚWIETLICĄ W ROGOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 15
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc8f0511-817a-4ac5-889a-0c3d7b49f1071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA DO ZESPOŁU BUDYNKÓW OSP I BIBLIOTEKI Z ŚWIETLICĄ W ROGOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc8f0511-817a-4ac5-889a-0c3d7b49f107
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037936/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup wraz z montażem wyposażenia do zespołu budynków OSP i Biblioteki wraz z świetlicą w Rogowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148961,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA DO ZESPOŁU BUDYNKÓW OSP I BIBLIOTEKI Z ŚWIETLICĄ W ROGOWIE w ramach zadania „Rozbudowa, przebudowa, termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz wymianą źródła ogrzewania w budynku OSP i Biblioteki w Rogowie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie zespołu budynków OSP i Biblioteki wraz z świetlicą w Rogowie w meble, sprzęt elektroniczny, AGD oraz inne elementy zgodnie z załączonymi zestawieniami składników cenotwórczych oraz załącznikami do nich.
Wycena powinna uwzględniać również dostawę i montaż elementów wyposażenia na adres ul. Szkolna 3a/ ul. Czyżowicka 4, 44-362 Rogów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załącznik A do niniejszej SWZ.
Zestawienia wszystkich składników cenotwórczych znajduje się w Załączniku A1, A2 i A3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
39100000-3 - Meble
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207532,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294689,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207532,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526580763
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207532,2 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI GORZYCE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych.
- Zakup sprzętu i materiałów z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich, koncentratów, przypraw, deserów i słodyczy w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem mleka, produktów mleczarskich, olei, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem świeżych warzyw i owoców w 2026 roku
- Olza - rozbudowa, przebudowa oraz termomodernizacja budynku gminnego wraz z jego adaptacją na potrzeby OSP
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby ZSCKR w Mieczysławowie"
- Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem do internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu. Dostawa meble internat tryb ust. 1/2025.
- Dostawa różnego sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Olsztynie w ramach projektu "Aktywna dziewiętnastka"
- Przebudowa pomieszczeń Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w związku z realizacją ustawy o Krajowej Sieci Kardiologicznej w ramach naboru KPOD.07.02-IP.10-002/25
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





