Og³oszenie z dnia 2025-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup koparko-³adowarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GIERA£TOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257848
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ksiêdza Roboty 48
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Giera³towice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-186
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 30 11 340: 32 30 11 350
1.5.8.) Numer faksu: 32 30 11 341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gieraltowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gieraltowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparko-³adowarki
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-efb65dd7-5b0c-4c11-a8a2-c8f9a25d7bdb
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00530457
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00028338/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup koparko-³adowarki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl/pn/gieraltowice/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±. Ofertê, o¶wiadczenia, podm. ¶rodki dowod,, pe³nomocnictwa, zobow. podmiotu udost. zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozd. X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:3.1. drog± elektroniczn±: zp@gieraltowice.pl; lub3.2. poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga: posiadania konta na Marketplanet OnePlace. 4. Rejestracja i korzystanie z Platformy. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Giera³towice, https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl lub https.://oneplace.marketplanet.pl.5. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiaj±cy podaje wymagania techn. zwi±zane z korzystaniem z Platformy:6.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; a. Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;b. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±c± TLS 1.2, ;c. W³±czona obs³uga JavaScript;d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie.pdf. 6.2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a. dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdeS,b. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.6.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi do 2 GB (pojedynczy plik). Zamawiaj±cy zaleca w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przesy³anych danych: pdf, doc, docx, zip, 7z . Dopuszcza siê nastêpuj±ce formaty przesy³anych danych: xml, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,tar, gz, gzip, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdeS, CAdeS, ASIC, XMLenc.6.4. Kodowanie okre¶lono w SWZ6.5. Zam. inf., i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Giera³towice tel. +48 22 257 22 23) e-mail:oneplace@marketplanet.pl.6.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace. Regulamin znajduje siê na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy.6. W korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania. 7. Wyk. mo¿e zwróciæ siê do zam. o wyja¶nienie SWZ.Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej e-mail: zp@gieraltowice.pl lub na Platformie Zakupowej: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy Pzp., w zwi±zku z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1.1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Giera³towice z siedzib±
w Giera³towicach przy ul. Ks. Roboty 48, e-mail: urzadgminy@gieraltowice.pl;
1.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gieraltowice.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
1.3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny sformalizowania procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy
na Zamawiaj±cym;
1.4. Odbiorcami danych osobowych jw. bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r.- Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; podmioty, którym na
podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych w tym spó³ka Otwarty
Rynek Elektroniczny S.A z siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiego 49,
w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Urz±d prowadzi postêpowanie o udzielenie
zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl;
1.5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy
(art. 78 ust. 4 Pzp.);
1.6. Po spe³nieniu celu, dla którego dane zosta³y zebrane, mog± one byæ przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
1.7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.8. W odniesieniu do udostêpnionych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.9. Osoba udostêpniaj±ca dane ma prawo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych *;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.10. Osobie udostêpniaj±cej dane osobowe nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/21/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 434280,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowej koparko-³adowarki ko³owej, uniwersalnej, technicznie przystosowanej do poruszania siê po drogach publicznych wraz z osprzêtem, przeznaczonej do wykonywania ró¿norodnych prac ziemnych, za³adunkowych i transportowych w ramach zadañ z zakresu zarz±dzania kryzysowego, obrony cywilnej i utrzymania infrastruktury komunalnej. Maszyna ma byæ kompletna, gotowa do pracy, spe³niaj±ca aktualne normy bezpieczeñstwa i emisji spalin, wraz z osprzêtem podstawowym i niezbêdnym wyposa¿eniem. Przedmiot zamówienia powinien byæ wyposa¿ony we wszystkie wymagane prawem systemy oraz standardowe wyposa¿enie fabryczne równie¿ niewymienione w SWZ przez Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wymaganych (minimalnych oraz maksymalnych) parametrów technicznych koparko-³adowarki okre¶la Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci ze wzglêdu na specyfikê zamówienia, poniewa¿ zamówienie jest niepodzielne. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego urz±dzenia tj. koparko –³adowarki, w zwi±zku z tym nie istnieje mo¿liwo¶æ podzia³u na czê¶ci. Ponadto, zamówienie jest odpowiednie dla mikro, ma³ych oraz ¶rednich przedsiêbiorstw, wiêc brak podzia³u zadania na czê¶ci w ¿aden sposób nie prowadzi do ograniczenia konkurencji w postêpowaniu.
4. Dostawê nale¿y zrealizowaæ do siedziby Zamawiaj±cego (lub w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na terenie Gminy Giera³towice). Przez dostawê Wykonawca ma rozumieæ dostawê przedmiotu zamówienia oraz roz³adunek.
5. W ramach zadania Wykonawca dokona pierwszego rozruchu i przeszkolenia operatora koparki.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zamówienie jest finansowane z Bud¿etu Pañstwa ze ¶rodków Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e termin wykonania umowy ma priorytetowe znaczenie w zwi±zku z finansowaniem realizacji zadania z Bud¿etu Pañstwa ze ¶rodków Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej.
8. Zamawiaj±cy do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby przedmiot zamówienia nie zosta³ opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Je¿eli, pomimo tego, oka¿e siê, ¿e w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w za³±cznikach do niej, wystêpuj± takie wskazania, nie nale¿y ich traktowaæ jako wymagañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia, a nale¿y je rozpatrywaæ wy³±cznie w kategoriach wskazañ o charakterze informacyjnym (niewi±¿±cych dla Wykonawców) i takie przypadki wskazania nazw w³asnych z jednoznaczn± informacj±, ¿e dane urz±dzenie jest tylko przyk³adowe. Ponadto wszêdzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy odniós³ siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne .
9. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy.
1) Ze wzglêdu na specyfikê zamówienia Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43261100-1 - £adowarki mechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Cena (C) - waga kryterium 60 %;
1.2. Okres gwarancji (G) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena (C) - waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a. Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2.2. Okres gwarancji (G) - waga 40%
2.2.1. W kryterium „okres gwarancji” oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.
a. W ramach kryterium „okres gwarancji” ocenie podlegaæ bêdzie wyd³u¿ony okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcê powy¿ej minimum okre¶lone przez Zamawiaj±cego (minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego to 24 miesi±ce lub 2 000 motogodzin -zale¿nie co nast±pi wcze¶niej).
b. Ocena kryterium „okres gwarancji – 40 %” zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
- za przyjêcie minimalnego okresu gwarancji tj. 24 miesi±ce lub 2 000 motogodzin) Wykonawca otrzyma – 0 pkt.
- za wyd³u¿enie okresu gwarancji o ka¿de kolejne 12 miesiêcy od minimalnego okre¶lonego przez Zamawiaj±cego oraz równoczesne zwiêkszenie motogodzin (zale¿nie co nast±pi wcze¶niej) Wykonawca otrzyma – 20 pkt (tj. 36 miesiêcy lub 3 000 motogodzin – 20 pkt, 48 miesiêcy lub 4 000 motogodzin- 40 pkt).
c. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 48 miesiêcy lub 4 000 motogodzin (zale¿nie co nast±pi wcze¶niej).
d. Ocena z³o¿onych ofert w zakresie kryterium „okres gwarancji” zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê w formularzu oferty.
e. W sytuacji nie wskazania, deklaracji okresu gwarancji, albo wskazania informacji rozbie¿nej -nieprecyzyjnej Zamawiaj±cy uzna , ¿e Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesi±ce lub 2 000 motogodzin.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± dostawê fabrycznie nowego sprzêtu typu koparko –³adowarka lub koparka o warto¶ci min. 200 000,00z³ brutto ( za jedno urz±dzenie) - z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawa zosta³a wykonana lub s± wykonywane oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów, na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie w oparciu o z³o¿one podmiotowe ¶rodki dowodowe wg metody „spe³nia/ nie spe³nia”.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ, (o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym); Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu;
2. O¶wiadczenie wykonawcy (oraz Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli wystêpuje), w zakresie braku wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 10 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
4.1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, (ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu), albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, (oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu) niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ, (o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ, (o¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym); Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2.1. Wykaz dostaw okre¶lonych w SWZ, porównywalnych z dostawami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wykonanymi a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wstawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.2. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.
3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
Wraz z formularzem oferty nale¿y z³o¿yæ:
3.1. O¶wiadczenie wstêpne na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp. o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 2 do SWZ oraz w sytuacji opisanej w SWZ równie¿ za³±cznik 2a, 2b, 3 do SWZ),
3.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sporz±dzone na podstawie Za³±cznika nr 2 do SWZ oraz podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji.
3.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dzone na podstawie Za³±cznika nr 2a do SWZ oraz podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji (je¿eli dotyczy).
3.4. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP Podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, sporz±dzone na podstawie Za³±cznika nr 2b do SWZ oraz podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji (je¿eli dotyczy).
3.5. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG).
3.6. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, dotycz±ce Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Podwykonawcy, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – zgodnie z zapisami SWZ.
3.7. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3.8. Zobowi±zanie podmiotów udostêpniaj±cych zasoby i/lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, wymagane postanowieniami Rozdzia³u XI SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3.9. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w zakresie okre¶lonym w Rozdz. XII pkt 3 SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
3.10. Ewentualne zastrze¿one informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - wraz z uzasadnieniem – zgodnie z Rozdz. 10 ust. 2 pkt 3) SWZ. (Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 PZP).
3.11. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie braku wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 10 do SWZ.
4. Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê zgodnie z zapisami w SWZ w rozdz. XIV.
5. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na Platformie. System nie zaakceptuje oferty z³o¿onej po terminie sk³adania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w wyodrêbnionym pliku. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenie zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ mocodawca ( osoba/ osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo ) lub notariusz.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 9 do SWZ).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. (o¶wiadczenie i dokumenty sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
5. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie braku wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 10 do SWZ - sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy prawo zamówieñ publicznych dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w szczególno¶ci:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy:
a) wyst±pienia, przypadku si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, przez któr±, na potrzeby niniejszego warunku rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej strony wiêzi prawnej:
- o charakterze niezale¿nym od stron,
- którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy,
- którego nie mo¿na unikn±æ ani któremu strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
- której nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie;
Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê terminu realizacji umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne.
b) na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
c) w przypadku wyst±pienia przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego.
2) zmiana tre¶ci umowy w przypadku wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy, lub powstania rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
3) konieczno¶ci wprowadzenia zmian nieistotnych nie maj±cych wp³ywu na realizacjê niniejszej umowy np. zwi±zanych ze zmian± numerów kont, wprowadzenie zmian organizacyjnych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego.
4) konieczno¶æ zmiany, w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia, zwi±zana ze zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa np. w zakresie zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT;
5) wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
6) zmiany zaoferowanego towaru, w przypadku, gdy zmiana bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego oraz spowoduje poprawê parametrów technicznych, jako¶ci, sprawno¶ci, wydajno¶ci lub innych parametrów charakterystycznych towaru, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-21 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy prowadzonego postêpowania. adres: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl/pn/gieraltowice/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-20
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Uzupe³nienie do sekcji VII – Projektowane postanowienia umowyOdst±pienie od umowy
1. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ podstawowemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu. W takim przypadku wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy, zgodnie z art. 456 ust. 3 Prawa zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie trzech miesiêcy od dnia dowiedzenia siê o przyczynie odst±pienia, nie pó¼niej jednak ni¿ do dnia zakoñczenia okresu gwarancji i rêkojmi lub rozwi±zaæ umowê bez wypowiedzenia z winy Wykonawcy w szczególno¶ci gdy:
a) Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia w sposób wadliwy albo sprzeczny z umow± pomimo bezskutecznego up³ywu terminu wyznaczonego przez Zamawiaj±cego do zmiany sposobu wykonywania umowy,
b) Je¿eli Wykonawca pomimo uprzednich pisemnych 2-krotnych zastrze¿eñ ze strony Zamawiaj±cego nie wykonuje umowy lub uporczywie albo w ra¿±cy sposób zaniedbuje zobowi±zania umowne;
c) je¿eli zostanie og³oszona likwidacja lub rozwi±zanie przedsiêbiorstwa Wykonawcy;
d) je¿eli zostanie wydany nakaz zajêcia maj±tku Wykonawcy w stopniu uniemo¿liwiaj±cym wykonanie przedmiotu niniejszej umowy;
e) w przypadku, gdy na³o¿one na Wykonawcê kary umowne przekrocz± 5% wynagrodzenia umownego netto okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy; 2. O¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy powinno byæ w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia i powinno zawieraæ uzasadnienie.
3. Niezale¿nie od odst±pienia od umowy lub rozwi±zania umowy bez wypowiedzenia, zobowi±zania Wykonawcy z tytu³u gwarancji i rêkojmi, postanowienia o odpowiedzialno¶ci Wykonawcy wzglêdem Zamawiaj±cego, w tym obowi±zek zap³aty kar umownych pozostaj± obowi±zuj±ce.
4. Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: w zakresie proceduralnym: Danuta Kozik, tel. (032) 30-11-340; zp@gieraltowice.pl, 7.2.
w zakresie merytorycznym: Agnieszka Adamczyk, tel. (032) 30-11-385; zp@gieraltowice.pl
INNE PRZETARGI GIERA£TOWICE
- Zakup koparko-³adowarki
- Kompleksowa obs³uga prawna Referatów: IR, GM, O¦, ZP, OKP, RZKO oraz samodzielnych stanowisk objêtych przedmiotem zamówienia w UG Giera³towice w 2026r.
- Kompleksowa obs³uga prawna Referatu Podatków i Op³at Lokalnych, Planowania i Finansów, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami, Informatyki, Edukacji oraz USC UG Giera³towice w 2026r.
- Budowa remizy Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Giera³towicach
wiêcej: przetargi GIERA£TOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa koparko-³adowarki z osprzêtem" (II)
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-³adowarki
- "Zakup urz±dzenia budowlanego typu minikoparka g±sienicowa"
- Zakup koparko-³adowarki
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko ³adowarki samobie¿nej z podwoziem ko³owym wraz z osprzêtem"
- Dostawa koparko-³adowarki w ramach zadania: Wzmocnienie zasobów ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w Gminie M³odzieszyn
wiêcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





