Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dotyczących pawilonu sportowego przy stadionie sportowym w Myszyńcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszyniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 60
1.5.2.) Miejscowość: Myszyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297721141
1.5.8.) Numer faksu: 297721141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@myszyniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1e9185f-ea74-4310-b340-f70bd37c3f331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dotyczących pawilonu sportowego przy stadionie sportowym w Myszyńcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1e9185f-ea74-4310-b340-f70bd37c3f33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028297/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie robót budowlanych dotyczących pawilonu sportowego przy stadionie sportowym w Myszyńcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, w związku z czym na podstawie art. 305 pkt 2 zachodzi przesłanka wszczęcia postępowania w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2a0be251-dd83-4f34-9dd8-82a0228b22dd
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2024.KI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325444,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących pawilonu sportowego przy stadionie sportowym w Myszyńcu na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego pn. „Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu” zgodnie z
opracowanym projektem budowlanym i dokumentacją projektową (w części dotyczącej zakresu wykonywanych w ramach zamówienia prac i robót budowlanych wyszczególnionych w dziale II pkt 2 SOPZ) w zakresie określonym w SOPZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które obejmują:
- izolację przeciwwilgociową i ocieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych wraz z cokołem płytami ze styropianu estrudowanego XPS30 gr. 10 cm;
- docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia styropianem EPS 70-040 grubości 15 cm i wykonanie elewacji o fakturze kasza 1,5 mm - tynk silikonowy;
- wymianę rynien i rur spustowych;
- wymianę parapetów zewnętrznych;
- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej na drzwi aluminiowe;
- wymianę stolarki okiennej na parterze i piętrze bez wymiany okien dachowych;
- prace wykończeniowe niezbędne do wykonania po wymianie okien i drzwi zewnętrznych;
- pomalowanie podbitki drewnianej;
- miejscowe naprawy podbitki drewnianej;
- wymianę kilku płytek na schodach zewnętrznych;
- demontaż tablic i uchwytów na flagi + montaż nowych lub ich pomalowanie i ponowny montaż zdemontowanych;
- pomalowanie barierki dla osób niepełnosprawnych i bramki kołowrotowej;
- naprawę instalacji odgromowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotowym wskazanym w punkcie 2 znajduje się w załącznikach do niniejszej SOPZ tj. dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, w szczególności projekcie budowlano i wykonawczym - załącznik nr 3A, przedmiarze robót - załącznik nr 3B, STWiOR – szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3C oraz pozostałym zakresie określonym w dziale II SOPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu zostały przeprowadzone negocjacje z wykonawcą Firmą Remontowo – Budowlaną „Karol” Karol Bronisław Lis z siedzibą w Dębach, która przedstawiła kosztorys ofertowy z ceną 381 289,04 zł brutto. Negocjacje nie zakończyły się podpisaniem umowy, ponieważ cena zaproponowana przez wykonawcę przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 293 000,00 zł brutto, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty do wysokości tej ceny, w związku z tym spełniona została przesłanka z art. 255 pkt ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381289,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381289,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI MYSZYNIEC
- "Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Myszyniec""
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
więcej: przetargi MYSZYNIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.