Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00432045/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa odbioru, transportu oraz zbierania i/lub zagospodarowania odpadów
o kodach: 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 28 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050001472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kombatantów 4
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c4f42ba-61e7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa odbioru, transportu oraz zbierania i/lub zagospodarowania odpadówo kodach: 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 28 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c4f42ba-61e7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NDZ.231.37.2023.BK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 22697052,17 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212455,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Usługa odbioru, transportu oraz zbierania i / lub zagospodarowania odpadów o kodach: 20 01 31* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne, 20 01 32 - Leki inne niż wymienione pod kodem 20 01 31* pochodzących z przyjęcia do ZUOK w Hryniewiczach.Część 1 obejmuje świadczenie usługi odbioru, transportu oraz zbierania i / lub zagospodarowania odpadów sklasyfikowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r. poz. 10) pod kodami 20 01 31*- leki cytotoksyczne i cytostatyczne i 20 01 32 – leki inne niż wymienione w 20 01 31* w ilości 15 Mg (zamówienie podstawowe). Miejscem odbioru odpadów jest Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach, 16-061 Juchnowiec Kościelny. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania całości odebranych odpadów w procesach odzysku R1 - R12 i/lub unieszkodliwiania D zgodnie z załącznikami nr 1 i nr 2 do Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.) oraz niezwłocznego przekazania oświadczenia dotyczącego ostatecznego sposobu zagospodarowania odpadów. W przypadku odpadów o kodach: 20 01 31* - leki cytotoksyczne i cytostatyczne ostateczny proces odzysku oznacza pro-ces R1-R11, zgodnie z załącznikiem nr 1 do ustawy o odpadach, a także proces przygotowania do ponownego użycia. Ostateczny proces unieszkodliwiania oznacza proces D1-D12, zgodnie z załącznikiem nr 2 do ustawy o odpadach. Odpady będą przekazywane w bezzwrotnych workach typu Big Bag. Załadunek odpadów na terenie ZUOK w Hryniewiczach leży po stronie Zamawiającego i odbywać się będzie przy pomocy wózka widłowego. Załadunki odbywać się mogą od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-18:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 145810,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Usługa odbioru, transportu oraz zbierania i / lub zagospodarowania odpady o kodzie 20 01 28 - farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepisz-cze i żywice inne niż wymienione pod kodem 20 01 27* pochodzących z przyjęcia do ZUOK w Hryniewiczach.Część 2 zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru, transportu oraz zbierania i / lub zagospodarowania odpadów pochodzących z przyjęcia do ZUOK w Hryniewiczach sklasyfikowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r. poz. 10) jako odpady o kodzie 20 01 28 – farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wy-mienione w 20 01 27 w ilości 6 Mg (zamówienie podstawowe). Miejscem odbioru odpadów jest Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach, 16-061 Juchnowiec Kościelny. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania całości odebranych odpadów w procesach odzysku R1 - R12 zgodnie z załącznikiem nr 1 do Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) oraz niezwłocznego przekazania oświadczenia dotyczącego ostatecznego sposobu zagospodarowania odpadów. Odbiory odpadów zostaną zrealizowane przez Wykonawcę z uwzględnieniem aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego na odbiór odpadów. Odpady będą występowały w postaci pełnych lub częściowo zapełnionych opakowań z tworzywa sztucznego lub z metalu. Opakowania zostaną szczelnie zamknięte, bez możliwości samoczynnego wydostania się na zewnątrz zawartości. Odpady będą przekazywane w workach typu Big Bag, skrzyniach lub innego typu pojemnikach dostarczonych na koszt Wykonawcy. Załadunek odpadów na terenie ZUOK w Hryniewiczach leży po stronie Zamawiającego i odbywać się będzie przy pomocy wózka widłowego. Załadunki odbywać się mogą od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-18:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 66644,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103032,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176670,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103032,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050025892
7.3.3) Ulica: 42 Pułku PIechoty 48
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-950
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103032,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61240,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49248,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050025892
7.3.3) Ulica: 42 Pułku PIechoty 48
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-950
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49248,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- Czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej zamkniętej (WKF - z) wraz z przeglądem komory i infrastruktury towarzyszącej
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.