Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498670/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa granitowego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 zgodnego z normą europejską PN-EN 13242, z przeznaczeniem wbudowania w gminne drogi gruntowe – etap 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa granitowego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 zgodnego z normą europejską PN-EN 13242, z przeznaczeniem wbudowania w gminne drogi gruntowe – etap 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-227af294-848a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062872/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa kruszywa granitowego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 zgodnego z normą europejską PN-EN 13242, z przeznaczeniem wbudowania w gminne drogi gruntowe - etap 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.80.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 209756,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kruszywa granitowego 0-31,5 mm w planowanej ilości 3 000 Mg do miejsc wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego, położonych na obszarze Gminy Oborniki Śląskie.
Wynagrodzenie należne Wykonawcy za zrealizowanie dostawy ustalane będzie jako suma iloczynów ceny jednostkowej i ilości faktycznie dostarczonych produktów Zamawiającemu.
Za dostawę produktu objętego formularzem oferty, ale nie dostarczonego, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie.
Określone w Formularzu wyceny ilości zostały podane szacunkowo.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości kruszywa, jednak nie mniej lub nie więcej jak 50% przedmiotu zamówienia
z zachowaniem cen jednostkowych - z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zamówienia części dostaw w ilości nie większej niż 40% całości zamówienia, tj. do 1 200 ton
z koniecznością realizacji mniejszych dostaw niż standardowy załadunek zestawu ciągnika z naczepą szacowany na około 24-29 ton. Doprecyzowując mniejsze dostawy w ilościach od 4 do 20 ton muszą być realizowane po przeładunku lub bezpośrednio od dystrybutora przez samochody bez naczepy np. typu czteroośka wywrotka lub bus dostawczy wywrotka. Powyższy wymóg podyktowany jest między innymi tym, iż część dostaw będzie realizowana na drogi gruntowe, często o bardzo złym stanie technicznym, przez cały rok w różnych warunkach pogodowych, co może spowodować brak możliwości technicznej dojazdu we wskazane miejsce zestawem ciągnikowym z naczepą, a dostawa będzie musiała zostać zrealizowana ze względu na potrzeby poprawy stanu technicznego drogi.
Pozostałe dostawy w ilości 1800 ton mogą być realizowane bezpośrednio od dystrybutora kruszywa przy pomocy zestawów ciągnikowych z naczepą
o załadunku całkowitym powyżej 20 ton.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zważenia każdego z zamówionych transportów na wadze Gminnej zlokalizowanej w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Golędzinowie.
Rozpoczęcie dostaw musi nastąpić w terminie maksymalnie 7 dni od złożenia zapotrzebowania. Rozliczenie tonażowe będzie następowało na podstawie wydanych dokumentów przewozowych WZ w punkcie załadunku lub na podstawie wyników ważenia w PSZOK.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami
i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania dostawy będącej przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
W przypadku utknięcia/zakopania się samochodu dostawczego realizującego transport kruszywa bez możliwości samodzielnego wyjechania, Wykonawca musi w ciągu 12 godzin zapewnić na własny koszt wsparcie odpowiednich służb pomocy drogowej, które pomogą dokończyć realizację usługi i zapewnią udrożnienie zablokowanej drogi.
Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212320-9 - Granit kruszony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECOSTAR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151827914
7.3.3) Ulica: Wrocławska 1
7.3.4) Miejscowość: Wisznia Mała
7.3.5) Kod pocztowy: 55-114
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DECOSTAR INVESTMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DECOSTAR INVESTMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
*Cena ta nie stanowi wynagrodzenia wykonawcy, służy jedynie do porównania złożonych ofert.
INNE PRZETARGI OBORNIKI ŚLĄSKIE
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich z filią w Rościsławicach w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Budowa dróg rowerowych na terenie Gminy Oborniki Śląskie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego typ E(GZ-50) dla obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie.
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla filii w Rościsławicach)
więcej: przetargi OBORNIKI ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa przeznaczonego remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów
- Zakup i dostawa kruszywa łamanego na potrzeby Gminy Międzychód
- "Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem, profilowanie wybranych odcinków dróg oraz równanie kolein na terenie Nadleśnictwa Puławy"
- Zakup wraz z dostawą kruszywa betonowego z recyklingu dostarczanego okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- Dostawa kruszywa drogowego dla Nadleśnictwa Brzeziny
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





