eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynBudowa oświetlenia drogowego w m. Stary Widzim - etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego w m. Stary Widzim – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLSZTYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 683474500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da99a04c-7270-43dd-9504-9b248d30efea

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego w m. Stary Widzim – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da99a04c-7270-43dd-9504-9b248d30efea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059138/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa oświetlenia drogowego w m. Stary Widzim – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 348253,30 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154838,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Budowa oświetlenia drogowego w m. Stary Widzim – etap II”

Zamawiający informuje, iż inwestycja będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Wolsztyńskiego – decyzja nr 271/2023 z dnia 13.06.2023 r., (sprawa nr AB.6740.225.2023).

W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi budowa oświetlenia drogowego w m. Stary Widzim
Zakres zamówienia objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.:
- budowę oświetlenia drogowego:
a) obwód od stanowiska oświetleniowego nr 1/3 w kierunku słupa nr 6/3
b) zabudowę na istniejącej linii kablowej stanowisk oświetleniowych nr 2/1, 3/1, 4/1, 5/1, 6/1, 8/1, 9/1, 10/1, 11/1, 12/1 13/1, 14/1, 15/1, 16/1, 17/1, 18/1, 19/1 20/1, 21/1, 22/1 23/1, 24/1, 25/1.
c) demontaż istniejącej linii napowietrznej zasilającej oświetlenie drogowe;

Uwaga:
Zakres przedmiotowego postępowania obejmuje część robót objętych projektem budowlanym i jest jednocześnie ostatnim etapem inwestycji

Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje wykonania zrealizowanych już obwodów oświetleniowych, tj.:
- obwód od szafki oświetleniowej w kierunku słupa nr 7/2,
- obwód od szafki oświetleniowej w kierunku słupa nr 5/4 oraz w kierunku słupa
nr 2/4/4
- obwód od szafki oświetleniowej do słupa 1/1,
- obwód od szafki oświetleniowej do słupa 1/3,
- obwód od stanowiska oświetleniowego nr 7/1 w kierunku słupa nr 4/7/1
- linii kablowej oświetlenia drogowego – obwód nr 1,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135510,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135510,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Rak Henryk Rak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9230022961

7.3.3) Ulica: Szkolna

7.3.4) Miejscowość: Siedlec

7.3.5) Kod pocztowy: 64-212

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135510,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Data zakończenia realizacji zamówienia została określona na podstawie daty zawarcia umowy i wymaganego zapisami SWZ okresu realizacji robót - 75 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.