Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00490733/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 002809F w miejscowości Baczyna w gminie Lubiszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 71 30
1.5.8.) Numer faksu: 95 72 771 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr 002809F w miejscowości Baczyna w gminie Lubiszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6443957-8225-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012607/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa drogi gminnej nr 002809F w miejscowości Baczyna w gminie Lubiszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490733
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 002809F na odcinku o długości około 281 metrów, na terenie działki o nr ewidencyjnym 131, położnej w miejscowości Baczyna, gm. Lubiszyn, w obrębie ewid. 18-Baczyna.
Szczegółowe prace wynikające z realizacji zamówienia opisane są w dokumentacji projektowej.
Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót załączony do SWZ nie jest dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy. Załączony przedmiar robót stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, jest opracowaniem wtórnym wykonanym na podstawie projektu. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robot budowlanych i pomóc wykonawcy w oszacowaniu kosztów inwestycji. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym i nie zwalnia Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty.
Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w 2 egzemplarzach z potwierdzeniem o złożeniu zawiadomienia o wykonaniu prac geodezyjnych celem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz szkice geodezyjne powykonawcze w 2 egzemplarzach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ,
- przedmiar - załącznik nr 9 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia będzie realizowany równolegle z pracami, które toczą się na działce o numerze ewidencyjnym 132/2 w zakresie budowy sali wiejskiej, a wykonana w ramach przedmiotu droga stanowi dojazd do ww. działki. Prace pomiędzy wykonawcami muszą być skoordynowane na każdym ich etapie.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 30.11.2023r. o godzinie 12.15 na Platformie zakupowej Zamawiającego przeprowadzono otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Przed otwarciem ofert na Platformie automatycznie opublikowano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania tj. 465 205,54 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 30.11.2023r. do godz. 12.00, złożono 3 oferty na przedmiotowe zadanie tj:OFERTA 1 – MALDROBUD Sp. z o.o. Sp.k. ul. Królewiecka 43, 74—300 Myślibórz NIP 597 165 27 42; Regon 320111772
za cenę 469 571,17 zł netto, 577 572,54 zł brutto
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 24 miesiące
OFERTA 2 – Usługi Sprzętowo-Transportowe K. Wiącek, ul. Klonowa 8, 66-500 Strzelce Kraj. NIP 599 189 28 92; Regon 211188919
za cenę 432 229,76 zł netto, 531 642,60 zł brutto
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 24 miesiące
OFERTA 3 – Infrakom Kościan Sp. z o.o., ul. Feliksa Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan NIP 698 183 87 91; Regon 361837391
za cenę 621 077,25 zł netto, 763 925,02 zł brutto
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 24 miesiące
Złożone oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dlatego też, biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający działając w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531642,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763925,02 PLN
INNE PRZETARGI LUBISZYN
więcej: przetargi LUBISZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.