Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00489851/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ambulansu sanitarnego typu B z zabudową przedziału medycznego,
z noszami z transporterem oraz krzesełko kardiologiczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ambulansu sanitarnego typu B z zabudową przedziału medycznego,z noszami z transporterem oraz krzesełko kardiologiczne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3ad990f-8bf6-45a5-a9ad-97adbe06968d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008213/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa ambulansu typu B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/92/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu sanitarnego typu B z zabudową przedziału medycznego, z noszami z transporterem oraz krzesełko kardiologiczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
34114100-0, 33192160-1, 33190000-0
a) Oferowany ambulans powinien spełniać wymagania aktualnej polskiej normy PN EN 1789, wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2024 poz. 502 z późn. zm.), Ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym z dnia 8 września 2006r. (Dz. U. 2024 poz. 652) oraz, że oferowane wyroby medyczne objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 r., poz. 974).
b) Zaoferowany ambulans musi być fabrycznie nowy, nie eksploatowany, wyprodukowany nie później niż w 2023 r., ( dotyczy pojazdów bazowych oraz zabudowy specjalistycznej) kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyposażony w nosze wraz z transporterem. Zamawiający dopuszcza przebieg obejmujący transport ambulansu od dostawcy do siedziby Zamawiającego.
c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane krzesełko kardiologiczne posiadało systemem płozowy, było fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji nie starszy niż 2023 r.
d) Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą pojazdu przekazać Zamawiającemu kartę pojazdu, aktualne świadectwo homologacji, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów serwisowych, instrukcje obsługi w języku polskim, dwa komplety kluczyków, wykaz wyposażenia i akcesoriów oraz niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu na terenie naszego kraju oraz zaświadczenie stwierdzające zwolnienie od akcyzy zgodnie z ustawą o podatku akcyzowym z dnia 6 grudnia 2008 r. (Dz.U. 2023 poz. 1543¬).
f) Wykonawca ponosi koszt dostawy oraz odpowiedzialność za dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
g) Koszt rejestracji ambulansu po dostawie oraz koszt ubezpieczenia ambulansu w zakresie OC, AC, NNW leżą po stronie Zamawiającego.
h) Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ. Określa on parametry wymagalne – graniczne. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Oferta, która nie będzie spełniała warunków granicznych zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114100-0 - Pojazdy pogotowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192160-1 - Nosze
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 556865,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 556865,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 556865,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geratopn Auto sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282283293
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 137
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 556865,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa ziemniaków młodych
- Dostawa nici i siatek chirurgicznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni projektowania reklamy Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej w ramach projektu pn. ,,Kreatywny uczeń - profesjonalista w zawodzie III"
- Dostawa ambulansu sanitarnego wraz z wyposażeniem
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowej montażu i programowania urządzeń i systemów mechatronicznych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa gazów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 4 pakiety - powtórzony
- Sukcesywna dostawa art. medycznych - pieluchy, podkłady, śliniaki dla dorosłych, pieluchy dla noworodków
- Dostawa myjek dla pacjenta
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.